Doświadczenie zawodowe
Lider ds Obsługi Klienta
- koordynowanie codziennej pracy Specjalistów ds Obsługi Klienta
- współpraca z Key Account Managerami
- koordynowanie w zakładzie wprowadzania nowych produktów we współpracy z R&D
- koordynowanie reklamacji Klientów i współpraca z Działem Jakości
- współpraca z magazynem zewnętrznym, planowanie i monitorowanie zapasu materiału gotowego
- przygotowywanie ofert produktów pod nieobecność Account Managerów
- planowanie i prognozowanie sprzedaży dla celów tworzenia budżetów sprzedaży oraz planowania zakupu materiałów i planów produkcyjnych
współpraca z Klientami w sprawach operacyjnych
- przygotowywanie raportów dla Kierownika Sprzedaży
- współpraca z Key Account Managerami
- koordynowanie w zakładzie wprowadzania nowych produktów we współpracy z R&D
- koordynowanie reklamacji Klientów i współpraca z Działem Jakości
- współpraca z magazynem zewnętrznym, planowanie i monitorowanie zapasu materiału gotowego
- przygotowywanie ofert produktów pod nieobecność Account Managerów
- planowanie i prognozowanie sprzedaży dla celów tworzenia budżetów sprzedaży oraz planowania zakupu materiałów i planów produkcyjnych
współpraca z Klientami w sprawach operacyjnych
- przygotowywanie raportów dla Kierownika Sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze