Magdalena Sarek

Lider w dziale Obsługi Klienta
Rzeszów, podkarpackie

Doświadczenie zawodowe

UTC CCS Manufacturing Polska Sp. z o.o
Lider ds Obsługi Klienta
- koordynowanie codziennej pracy Specjalistów ds Obsługi Klienta
- współpraca z Key Account Managerami
- koordynowanie w zakładzie wprowadzania nowych produktów we współpracy z R&D
- koordynowanie reklamacji Klientów i współpraca z Działem Jakości
- współpraca z magazynem zewnętrznym, planowanie i monitorowanie zapasu materiału gotowego
- przygotowywanie ofert produktów pod nieobecność Account Managerów
- planowanie i prognozowanie sprzedaży dla celów tworzenia budżetów sprzedaży oraz planowania zakupu materiałów i planów produkcyjnych
współpraca z Klientami w sprawach operacyjnych
- przygotowywanie raportów dla Kierownika Sprzedaży
Kidde Polska Sp. z o.o. - Grupa United Technologies Corporation
Koordynator Procesu Sprzedaży Wewnętrznej

Edukacja

Logo
Filologia angielska, licencjackie
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych Promar International
Logo
Przygotowanie pedagogiczne, studia podyplomowe
Uniwersytet Rzeszowski
Logo
Inżynieria Materiałowa, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..