Magdalena Różalska

Rekruter/Freelancer, własna działalność
Szczecin, zachodniopomorskie

Języki

niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Rekruter/Freelancer
własna działalność
Motiva HR
Rekruter
Logo
Recruitment team manager
HR XPERIENCE
Do moich obowiązków należało:
• Zarządzanie kilkuosobowym zespołem rekruterów oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rekrutacji
• Rozwijanie zespołu, prowadzenie i motywowanie do osiągania najlepszych rezultatów i celów
• Wsparcie zespołu w pozyskaniu, selekcji i zatrudnieniu odpowiednich kandydatów na stanowiska niższego, średniego i wyższego szczebla
• Nadzór nad bazą kandydatów i prawidłowością jej prowadzenia
• Proaktywne poszukiwanie skutecznych rozwiązań i najlepszych praktyk w obszarze rekrutacji
• Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby firmy
• Ocena kompetencji pracowników działu oraz bieżące monitorowanie efektywności ich pracy przełożonym
• Koordynacja działań szkoleniowych i badanie potrzeb (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
• Przygotowanie dokumentacji personalnej pracowników działu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
• Tworzenie planów urlopowych oraz bieżący nadzór nad nieobecnościami pracowników działu
• Tworzenie, weryfikowanie oraz przesyłanie do działu księgowego oraz biura zewnętrznego list obecności pracowników działu
• Koordynacja procesu zatrudnienia nowych pracowników i nadzorowanie procesu adaptacyjnego
• Współpraca z instytucjami rynku pracy
• Udział w projektach związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy tj. targi pracy
• Współpraca z szefami poszczególnych działów
• Udział w spotkaniach pracowników wyższego szczebla w firmie
Logo
Specjalista ds. rekrutacji
HR XPERIENCE Gmbh
Do moich obowiązków należała:
- kompleksowa realizacja międzynarodowych projektów rekrutacyjnych
- kreowanie i publikowanie ogłoszeń o pracę w oparciu o wymagania klienta
- pozyskiwanie osób zainteresowanych wyjazdem do pracy w Niemczech
- identyfikacja odpowiednich kanałów rekrutacyjnych
- przeprowadzanie selekcji spływających aplikacji
- organizacja i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych osobistych oraz telefonicznych
Uniwersytet Szczeciński
koordynator ds. staży i praktyk
Uniwersytet Szczeciński
Do moich obowiązków należała:
• realizacja i nadzór nad zadaniami dotyczącymi działań w projekcie (organizacja staży, praktyk, warsztatów, doradztwa zawodowego),
• bieżący kontakt i pozyskiwanie pracodawców zainteresowanych organizowaniem staży i praktyk dla studentów US,
• rekrutacja studentów na staże i praktyki (w tym przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych),
• monitorowanie przebiegu w/w zadań,
• organizowanie szkoleń dla studentów, kontakt z wykładowcami, obsługa szkoleń,
• administrowanie stroną internetową,
• przygotowywanie sprawozdań kwartalnych,
• reprezentowanie ABK US w radio, targach pracy oraz na konferencjach,
• współprowadzenie konferencji podsumowującej projekt "UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - Lider przyszłości" - ok. 100 uczestników.
Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Turystyki
specjalista ds. promocji
Do moich głównych obowiązków należało:
• współpraca redakcyjna i e-marketingowa przy tworzeniu stron internetowych,
• redakcja treści i administrowanie stronami,
• tłumaczenie tekstów na język niemiecki,
• ustalanie koncepcji treści i formy wydawnictw,
• zbieranie danych oraz pisanie i pozyskiwanie tekstów do firmowych wydawnictw,
• prowadzenie profilów w mediach społecznościowych,
• współpraca przy organizacji imprez targowo-wystawienniczych, w tym Piknik nad Odrą,
• współorganizowanie konferencji GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI we Wrocłowiu - 220 uczestników,
• prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami.
Logo
specjalista ds. promocji, monitoringu i sprawozdawczości
Forum Turystyki Regionów
Wśród obowiązków mogę wymienić m.in.:
• nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań i działań w zakresie monitoringu, ewaluacji i sprawozdawczości,
• uzupełnianie bazy PEFS i SHRIMP,
• rekrutację uczestników i organizacja szkoleń,
• prowadzenie dokumentacji uczestników projektu,
• promocję projektu, administrowanie stroną internetową,
• współpracę przy opracowywaniu merytorycznym strony www, materiałów reklamowych.
Polskie Radio S.A
reporter
Obowiązki:
- przygotowywanie materiałów informacyjnych (research, robienie wywiadów, pisanie informacji, montaż, dokumentacja fotograficzna)
- reportaże dot. Niemiec emitowane w ramach EURONET (pomysł, nagrywanie, tłumaczenie, montowanie)
- nagrywanie sond ulicznych

Edukacja

Logo
dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
stosunki międzynarodowe/ niemcoznastwo, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński