Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu
Libra Polska Sp. z o.o. - czołowy producent dotków funkcjonalnych, przypraw i aromatów
dla przemysłu mięsnego. Współpraca z firmami siostrzanymi: Interfiber Ltd.
(światowy producent błonnika pokarmowego) oraz firmy Lauta Ltd. (producent
karagenów dla przemysłu spożywczego na świecie)
- Kreowanie wizerunku firmy.
- Kompleksowa organizacja zagranicznych i krajowych targów branżowych.
- Projektowanie materiałów reklamowych (katalogi, ulotki, kalendarze, plakaty,
upominki reklamowe itp.).
- Organizowanie szkoleń z zakresu nowych produktów, przygotowywani prezentacji.
- Zarządzanie budżetem marketingowym.
- Współpraca z prasą branżową (projektowanie reklam do prasy branżowej).
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarniami, agencjami fotograficznymi,
organizatorami targów itp.).
- Negocjowanie cen z firmami zewnętrznymi.
- Współpraca z innymi działami firmy.
- Obserwowanie działań konkurencji, analiza rynku.
dla przemysłu mięsnego. Współpraca z firmami siostrzanymi: Interfiber Ltd.
(światowy producent błonnika pokarmowego) oraz firmy Lauta Ltd. (producent
karagenów dla przemysłu spożywczego na świecie)
- Kreowanie wizerunku firmy.
- Kompleksowa organizacja zagranicznych i krajowych targów branżowych.
- Projektowanie materiałów reklamowych (katalogi, ulotki, kalendarze, plakaty,
upominki reklamowe itp.).
- Organizowanie szkoleń z zakresu nowych produktów, przygotowywani prezentacji.
- Zarządzanie budżetem marketingowym.
- Współpraca z prasą branżową (projektowanie reklam do prasy branżowej).
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarniami, agencjami fotograficznymi,
organizatorami targów itp.).
- Negocjowanie cen z firmami zewnętrznymi.
- Współpraca z innymi działami firmy.
- Obserwowanie działań konkurencji, analiza rynku.
Specjalista ds. Marketingu
Timko - Diagnostyka Medyczna
Timko Sp. z o.o. - lider w sprzedaży urządzeń do diagnostyki medycznej (rentgeny,
ultrasonografy, rezonanse magnetyczne, defibrylatory itp.) Dodatkowo współpraca
z Prywatnym Szpitalem Jednodniowym Ibis.
Kreowanie wizerunku firmy.
- Kompleksowa organizacja konferencji oraz tarów medycznych w Polsce.
- Projektowanie materiałów reklamowych (katalogi, ulotki, kalendarze, plakaty,
upominki reklamowe itp.).
- Organizowanie szkoleń z zakresu nowych produktów.
- Zarządzanie budżetem marketingowym.
- Współpraca z prasą branżową (projektowanie reklam do prasy branżowej).
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarniami, agencjami fotograficznymi,
organizatorami targów itp.).
- Negocjowanie cen z firmami zewnętrznymi.
- Współpraca z innymi działami firmy.
- Obserwowanie działań konkurencji, analiza rynku.
ultrasonografy, rezonanse magnetyczne, defibrylatory itp.) Dodatkowo współpraca
z Prywatnym Szpitalem Jednodniowym Ibis.
Kreowanie wizerunku firmy.
- Kompleksowa organizacja konferencji oraz tarów medycznych w Polsce.
- Projektowanie materiałów reklamowych (katalogi, ulotki, kalendarze, plakaty,
upominki reklamowe itp.).
- Organizowanie szkoleń z zakresu nowych produktów.
- Zarządzanie budżetem marketingowym.
- Współpraca z prasą branżową (projektowanie reklam do prasy branżowej).
- Współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarniami, agencjami fotograficznymi,
organizatorami targów itp.).
- Negocjowanie cen z firmami zewnętrznymi.
- Współpraca z innymi działami firmy.
- Obserwowanie działań konkurencji, analiza rynku.
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.