Języki
angielski
biegły
włoski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Service Team Lead
Acceture Sp.Zo.o.
*Zarządzanie 10-osobowym, wielokulturowym zespołem,
* Ścisła wspólpraca z klientem, współudział w koordynowaniu projektów, wdrażaniu nowych prcesów
*Proponowanie innowacyjnych rozwiązań, zwiększanie produktywności zespołu poprzez wdrażanie usprawnień
*koordynowanie procesów związanych z obsługą klienta międzynarodowego (telefoniczna, mailowa)
*nadzorowanie pracy zespołu, kontrolowanie wyników oraz metryk
*przeprowadzanie rekrutacji
*wdrażanie nowych pracowników
*budowanie relacji z klientem
*prowadzenie projektów usprawniających proces
*ścisła współpraca z menadżerem projektu
*współpraca z innymi oddziałami Customer Service w Europie i Indiach
*Raportowanie oraz analiza jakości wykonywanych usług, uczestniczenie w telekonferencjach, proponowanie nowych rozwiązań,
*przystosowanie zespołu do zmian
* Ścisła wspólpraca z klientem, współudział w koordynowaniu projektów, wdrażaniu nowych prcesów
*Proponowanie innowacyjnych rozwiązań, zwiększanie produktywności zespołu poprzez wdrażanie usprawnień
*koordynowanie procesów związanych z obsługą klienta międzynarodowego (telefoniczna, mailowa)
*nadzorowanie pracy zespołu, kontrolowanie wyników oraz metryk
*przeprowadzanie rekrutacji
*wdrażanie nowych pracowników
*budowanie relacji z klientem
*prowadzenie projektów usprawniających proces
*ścisła współpraca z menadżerem projektu
*współpraca z innymi oddziałami Customer Service w Europie i Indiach
*Raportowanie oraz analiza jakości wykonywanych usług, uczestniczenie w telekonferencjach, proponowanie nowych rozwiązań,
*przystosowanie zespołu do zmian
Cluster Coordinator CS
Koordynacja 6 osobowego zespołu, wykonującego pracę z zakresu Customer Service dla klienta z krajów Nordyckich, Polski, Czech, Hiszpanii, Portugalii oraz Włoch.
Raportowanie oraz analiza jakości wykonywanych usług, uczestniczenie w telekonferencjach, proponowanie nowych rozwiązań.
Pierwszy punkt kontaktu z klientem oraz działem wykonawczym w Indiach:budownie oraz podtrzymywanie dobrych relacji.
Praca w języku angilelskim oraz włoskim.
Raportowanie oraz analiza jakości wykonywanych usług, uczestniczenie w telekonferencjach, proponowanie nowych rozwiązań.
Pierwszy punkt kontaktu z klientem oraz działem wykonawczym w Indiach:budownie oraz podtrzymywanie dobrych relacji.
Praca w języku angilelskim oraz włoskim.
Customer Care Poland
1. opieka nad klientami – budownie oraz podtrzymywanie dobrych relacji,
2. wstępne negocjacje z klientami,
3. wprowadzanie i koordynacja zamówień,
4. fakturowanie,
5. weryfikacja sald,
6. przygotowywanie ofert oraz przetargów,
7. przygotowywanie raportów sprzedażowych,
8. współpraca z działem logistyki oraz finansów
9. praca w języku włoskim i angielskim
10. organizacja konferencji, szkoleń
2. wstępne negocjacje z klientami,
3. wprowadzanie i koordynacja zamówień,
4. fakturowanie,
5. weryfikacja sald,
6. przygotowywanie ofert oraz przetargów,
7. przygotowywanie raportów sprzedażowych,
8. współpraca z działem logistyki oraz finansów
9. praca w języku włoskim i angielskim
10. organizacja konferencji, szkoleń
Szkolenia i kursy
Ukończone szkolenie z zakresu obsługi klienta oraz technik sprzedaży.
Ukończone roczne warsztaty dziennikarskie pod patronatem Kuriera Szczecińskiego
Ukończone kursy z języka włoskiego w Polsce i we Włoszech na poziomie zaawansowanym.
Ukończone roczne warsztaty dziennikarskie pod patronatem Kuriera Szczecińskiego
Ukończone kursy z języka włoskiego w Polsce i we Włoszech na poziomie zaawansowanym.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
Języki obce, podróże, kuchnia włoska, literatura obca.
Inne
Znajomość programów komputerowych: Pakiet Office; obsługa kasy fiskalnej i programów
administracyjnych (Manager, POS, WF Mag, Magic, HPC, SAP)
Kreatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy, łatwość
nawiązywania kontaktów, podzielność uwagi, otwartość na ludzi oraz nowe doświadczenia i
umiejętności, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
administracyjnych (Manager, POS, WF Mag, Magic, HPC, SAP)
Kreatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy, łatwość
nawiązywania kontaktów, podzielność uwagi, otwartość na ludzi oraz nowe doświadczenia i
umiejętności, sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
Grupy
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.