Magdalena Proczek
Trener, Alior Instytut Szkoleń
Sędziszów Małopolski,
podkarpackie
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta
aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze Klientów detalicznych, oraz mikroprzedsiębiorstw
Inicjowanie działań wspierających sprzedaż, motywowanie innych współpracowników do realizacji planów.
Pozyskiwanie i profesjonalną obsługę klientów,
Obsługę kasowo – dysydencką klientów detalicznych i firmowych.
Inicjowanie działań wspierających sprzedaż, motywowanie innych współpracowników do realizacji planów.
Pozyskiwanie i profesjonalną obsługę klientów,
Obsługę kasowo – dysydencką klientów detalicznych i firmowych.
Szkolenia i kursy
• 2007 EduAkademia COMBIDATA Oddział w Rzeszowie
Zawód informatyka dla osób wychodzących z rolnictwa
ukończone certyfikatem Microsoft
• 2007 S.P „OŚWIATA” w Rzeszowie
Przygotowanie do prowadzenia spraw
Kadrowo – płacowych w przedsiębiorstwie
• 2006 Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
oddział wojewódzki w Rzeszowie
Kurs kasjera walutowo-złotowego
• 2010 Uniwersytecko Ośrodek Kształcenia Ustawicznego
Wykorzystanie technik modernizacji wizualnej w podnoszeniu sprawności pracy zespołu.
• 2012 Akademia Przyszłego Menedżera organizowana przez Alior Bank
Zawód informatyka dla osób wychodzących z rolnictwa
ukończone certyfikatem Microsoft
• 2007 S.P „OŚWIATA” w Rzeszowie
Przygotowanie do prowadzenia spraw
Kadrowo – płacowych w przedsiębiorstwie
• 2006 Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
oddział wojewódzki w Rzeszowie
Kurs kasjera walutowo-złotowego
• 2010 Uniwersytecko Ośrodek Kształcenia Ustawicznego
Wykorzystanie technik modernizacji wizualnej w podnoszeniu sprawności pracy zespołu.
• 2012 Akademia Przyszłego Menedżera organizowana przez Alior Bank
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna