Umiejętności
Komunikacja korporacyjna
Szkolenia pracowników
Tworzenie polityk HR
Komunikacja wewnętrzna
Rozwój osobisty
Szkolenia rekrutacyjne
Praca w zespole
Szkolenia techniczne
Obsługa klienta
Organizacja szkoleń
koordynacja pracy zespołu
Micfosoft office
pisanie artykułów, redagowanie teksów
Znajomość social mediów i blogosfery
Coaching i motywacja
Motywacja i osiąganie celów
Psychologia pracy i psychologia stresu
Public & Media Relations
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Delivery Specialist w zakresie outsourcingu procesów HR w języku polskim, angielskim i niemieckim
*Organizowanie planu szkoleniowego dla nowych osób,
*Organizacja (logistyczna), prowadzenie szkoleń wdrożeniowych,
*Zarządzanie grafikiem zespołu,
*Wsparcie procesu rekrutacyjnego dla managerów (i feedback wobec kandydatów),
*Szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników poza zespołem związane z umiejętnościami miękkimi,
*Analiza jakościowa pracy kolegów i przekazywanie informacji zwrotnej (feedback)
*Planowanie i koordynacja grafiku zespołu,
*Przygotowanie raportów,
*Dbałość o najwyższą jakość obsługi,
*Wsparcie nowych kolegów,
*Dzielenie się wiedzą,
*Organizacja (logistyczna), prowadzenie szkoleń wdrożeniowych,
*Zarządzanie grafikiem zespołu,
*Wsparcie procesu rekrutacyjnego dla managerów (i feedback wobec kandydatów),
*Szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników poza zespołem związane z umiejętnościami miękkimi,
*Analiza jakościowa pracy kolegów i przekazywanie informacji zwrotnej (feedback)
*Planowanie i koordynacja grafiku zespołu,
*Przygotowanie raportów,
*Dbałość o najwyższą jakość obsługi,
*Wsparcie nowych kolegów,
*Dzielenie się wiedzą,
Junior Delivery Specialist German and English speaker in HR BPO
-Odpowiadanie na pytania klientów dotyczących procesów związanych z HR, polityk oraz procedur przez telefon, webchat oraz zgłoszenia serwisowe w języku angielskim, niemieckim oraz polskim;
-Wsparcie nawigacyjne dla klientów w narzędziach i systemach związanych z danymi związanymi z HR;
-Dbałość o wysoki standard obsługi klienta;
-Współpraca z zespołem, w celu spełniania i przekraczania oczekiwań klientów oraz dbałość o ciągły rozwój procesów, którymi wspieramy klientów;
-Balansowanie pomiędzy procesami firmy Aon Hewitt a potrzebami klienta
-Pomoc i wsparcie szkoleń procesowych dla nowych kolegów
-Wsparcie nawigacyjne dla klientów w narzędziach i systemach związanych z danymi związanymi z HR;
-Dbałość o wysoki standard obsługi klienta;
-Współpraca z zespołem, w celu spełniania i przekraczania oczekiwań klientów oraz dbałość o ciągły rozwój procesów, którymi wspieramy klientów;
-Balansowanie pomiędzy procesami firmy Aon Hewitt a potrzebami klienta
-Pomoc i wsparcie szkoleń procesowych dla nowych kolegów
Trener / Koordynator Ewaluacji Szkoleń i cyklu szkoleniowego ProgresSfera
Sekcja Trenerska KNP PRAGMA UJ
Koordynacja cyklu szkoleniowego 'ProgresSfera' na Uniwersytecie Jagiellońskim
-Organizacja i koordynacja ewaluacji szkoleń trenerów
-Odpowiedzialność za dział PR Sekcji Trenerskiej
-Przygotowanie i opracowanie własnych treningów związanych z umiejętnoścami miękkimi - zarządzanie czasem i stresem
-Organizacja i koordynacja ewaluacji szkoleń trenerów
-Odpowiedzialność za dział PR Sekcji Trenerskiej
-Przygotowanie i opracowanie własnych treningów związanych z umiejętnoścami miękkimi - zarządzanie czasem i stresem
Projekty
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
PSYCHOLOGIA STOSOWANA UJ
Grupa skupiająca studentów, absolwentów i sympatyków Instytutu Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zapraszamy osoby zainteresowane wymianą informacji i doświadczeń w zakresie praktycz
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.