Magdalena Paczkowska

Specjalista ds. Obsługi Skarg i Reklamacji, Prudential Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft World, Power Point,

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Prudential Polska
Specjalista ds. Obsługi Skarg i Reklamacji
Obsługa procesu skarg i reklamacji, w tym rejestracja, rozwiązywanie, przygotowywanie odpowiedzi dla Klientów i uprawnionych organów zewnętrznych. Przygotowywanie raportów w tym zakresie. Wsparcie dla koordynatora zespołu.
Prudential Polska
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa Klientów w zakresie spraw złożonych poprzez realizację dyspozycji składanych przez Klientów, jak i obsługa wszystkich kanałów kontaktu z Klientem z zachowaniem standardów jakości i terminowości. pełnienie roli mentora dla współpracowników. Pełnienie wiodącej roli w budowie i rozwoju organizacji i procesów firmy poprzez tworzenie wymagań biznesowych, modelowanie procesów oraz udział w testach UAT. Ocena jakości rozmów telefonicznych pracowników Działu Obsługi Klientów.
ING USŁUGI FINANSOWE S.A
Specjalista ds obsługi Klienta
Obsługa procesów związanych z zawieraniem umów ubezpieczenia oraz OFE. Udzielanie informacji oraz wsparcia Klientom przy użyciu różnych kanałów komunikacji. Weryfikacja pracy współpracowników w celu zapewnienia poprawności i spójności w obsłudze telefonicznej Klientów.

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.