Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft World, Power Point,
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa Klientów w zakresie spraw złożonych poprzez realizację dyspozycji składanych przez Klientów, jak i obsługa wszystkich kanałów kontaktu z Klientem z zachowaniem standardów jakości i terminowości. pełnienie roli mentora dla współpracowników. Pełnienie wiodącej roli w budowie i rozwoju organizacji i procesów firmy poprzez tworzenie wymagań biznesowych, modelowanie procesów oraz udział w testach UAT. Ocena jakości rozmów telefonicznych pracowników Działu Obsługi Klientów.
Specjalista ds obsługi Klienta
Obsługa procesów związanych z zawieraniem umów ubezpieczenia oraz OFE. Udzielanie informacji oraz wsparcia Klientom przy użyciu różnych kanałów komunikacji. Weryfikacja pracy współpracowników w celu zapewnienia poprawności i spójności w obsłudze telefonicznej Klientów.
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.