Umiejętności
E-commerce Optimization
rekrutacja
Szkolenia pracowników
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
e-commerce Managament
Retail Management
Doświadczenie zawodowe
Naczelnik Wydziału Rozwoju Sieci
Koordynacja rozwoju, likwidacji i bieżącej eksploatacji sieci 255 MikroOddziałów, 24 Placówek własnych i agencyjnych Banku oraz 10-osobowego Wydziału Rozwoju Sieci.
Dobór i nadzór firm remontowych, wysokie optymalizowanie kosztów, współpraca z urzędami miasta i wydziałami architektury, konserwatorami. Analiza rynku dostawców, wybór ofert, ustalanie i negocjowanie warunków, dobór producentów mebli i stoisk, nadzór nad produkcją, porównanie ofert, przetargi firm budowlanych, meblarskich, tworzenie księgi standardów, implementacja wybranych rozwiązań.
Bieżące zarządzanie nieruchomościami, modernizacje, remonty, naprawy. Współpraca z centrami handlowymi .
Dobór i nadzór firm remontowych, wysokie optymalizowanie kosztów, współpraca z urzędami miasta i wydziałami architektury, konserwatorami. Analiza rynku dostawców, wybór ofert, ustalanie i negocjowanie warunków, dobór producentów mebli i stoisk, nadzór nad produkcją, porównanie ofert, przetargi firm budowlanych, meblarskich, tworzenie księgi standardów, implementacja wybranych rozwiązań.
Bieżące zarządzanie nieruchomościami, modernizacje, remonty, naprawy. Współpraca z centrami handlowymi .
Dyrektor Sprzedaży i marketingu
Sad Sp. z o.o., iSpot Apple Premium Reseller
Maksymalizowanie zysków i sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.
Pozyskiwanie, budżetowanie i aranżacja najlepszych powierzchni handlowych w Polsce (Rodamco, DTZ, Cbre, ECE, Jones Lang LaSalle, Neinver, Immofinanz, Mayland, Trigranit, Multi Development, Apsys, Klepierre, Echo Investment, Atrium/ AERE, Stary Browar, Blue City, Immochan, Tesco, Metro), relokacje z 50% wzrostami sprzedaży. 10% wzrosty konwersji YtY, wzrosty średniego paragonu.
Zarządzanie rozproszoną strukturą: 23 kierownikami sklepów (bez regionalnych kierowników), strukturami centrali, działem e-commerce, wydziałem rozwoju sieci, działem marketingu i zewnętrzną infolinią. Doświadczenie w rekrutacji, wdrażaniu, szkoleniu i motywowaniu pracowników, rozliczanie zadań, oceny roczne, wyznaczanie celów i rozliczanie premii.
99% wyniki niezależnych mystery shopperów. Wykreowanie i implementacja struktury coachów w salonach. 100% przeszkolenia sieci. 100% wyniki zewnętrznych audytów merchandisingowych.
Implementacja sklepu www oraz infolinii iSpot od podstaw, bieżący nadzór nad efektywną pracą i sprzedażą kanałów.
Opracowywanie i realizację planów oraz strategii marketingowych. Tworzenie i budżetowanie kampanii tv, radiowych, billboardowych, tworzenie stoisk na targach (w tym międzynarodowych), eventy otwarciowe (w tym o północy w centrach handlowych), katalogi produktowe, ulotki. Implementacja nowych form reklamowych dla sieci (OOH, TV) z 60% wzrostami obrotów. Plany naprawcze dla wybranych sklepów, local store marketing.
Wielokrotny udział w zagranicznych targach produktowych, pozyskiwanie do współpracy producentów wysokomarżowych produktów, negocjowanie umów.
Współpraca z Zarządem w zakresie określania krótko- i długoterminowych celów i strategii.
Wdrożenia nowych formuł finansowania zakupów: pierwszy leasing 101% w IT, trade in, współpraca z operatorami, tax free, sodexho.
Budżetowanie i analiza wykonów wszystkich kanałów sieci, wyznaczanie celów (per salon, per handlowiec).
Bieżące zarządzanie nieruchomościami, modernizacje, remonty, naprawy. Implementacje i maintenance systemów kamer (cctv), bramek antykradzieżowych, liczników, dostępów na zaplecza etc. Udział w targach nieruchomości. Współpraca z centrami handlowymi w powyższych kwestiach.
Pozyskiwanie, budżetowanie i aranżacja najlepszych powierzchni handlowych w Polsce (Rodamco, DTZ, Cbre, ECE, Jones Lang LaSalle, Neinver, Immofinanz, Mayland, Trigranit, Multi Development, Apsys, Klepierre, Echo Investment, Atrium/ AERE, Stary Browar, Blue City, Immochan, Tesco, Metro), relokacje z 50% wzrostami sprzedaży. 10% wzrosty konwersji YtY, wzrosty średniego paragonu.
Zarządzanie rozproszoną strukturą: 23 kierownikami sklepów (bez regionalnych kierowników), strukturami centrali, działem e-commerce, wydziałem rozwoju sieci, działem marketingu i zewnętrzną infolinią. Doświadczenie w rekrutacji, wdrażaniu, szkoleniu i motywowaniu pracowników, rozliczanie zadań, oceny roczne, wyznaczanie celów i rozliczanie premii.
99% wyniki niezależnych mystery shopperów. Wykreowanie i implementacja struktury coachów w salonach. 100% przeszkolenia sieci. 100% wyniki zewnętrznych audytów merchandisingowych.
Implementacja sklepu www oraz infolinii iSpot od podstaw, bieżący nadzór nad efektywną pracą i sprzedażą kanałów.
Opracowywanie i realizację planów oraz strategii marketingowych. Tworzenie i budżetowanie kampanii tv, radiowych, billboardowych, tworzenie stoisk na targach (w tym międzynarodowych), eventy otwarciowe (w tym o północy w centrach handlowych), katalogi produktowe, ulotki. Implementacja nowych form reklamowych dla sieci (OOH, TV) z 60% wzrostami obrotów. Plany naprawcze dla wybranych sklepów, local store marketing.
Wielokrotny udział w zagranicznych targach produktowych, pozyskiwanie do współpracy producentów wysokomarżowych produktów, negocjowanie umów.
Współpraca z Zarządem w zakresie określania krótko- i długoterminowych celów i strategii.
Wdrożenia nowych formuł finansowania zakupów: pierwszy leasing 101% w IT, trade in, współpraca z operatorami, tax free, sodexho.
Budżetowanie i analiza wykonów wszystkich kanałów sieci, wyznaczanie celów (per salon, per handlowiec).
Bieżące zarządzanie nieruchomościami, modernizacje, remonty, naprawy. Implementacje i maintenance systemów kamer (cctv), bramek antykradzieżowych, liczników, dostępów na zaplecza etc. Udział w targach nieruchomości. Współpraca z centrami handlowymi w powyższych kwestiach.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Dobra Komunikacja <=> Dobra Rekrutacja
Grupa ma na celu wymianie doświadczeń jak dotrzeć do najlepszych kandydatów.
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła