Magdalena Bartoszuk

Product Management, Branding, On-line marketing, event PR
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
dobry

Doświadczenie zawodowe

Ferrero Polska Sp. z o.o.
Junior Product Manager Poland, Kinder Snacks
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Regional Junior Product Manager CEE, Palmolive & formerly elmex, meridol brands
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Regional Assistant Senior Product Manager CEE, elmex & meridol brand
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Assistant Senior Product Manager, Colgate Toothbrush & Mouthwash Category
Colgate – Palmolive Poland SP. Z O.O.
Marketing Trainee, Colgate Toothpaste Category
Berlin-Chemie/Menarini Polska
Marketing Trainee, OTC products
Logo
Marketing Associate
AdOcean/ Gemius Group
Logo
Marketing Assistant
MSOURCE/ TÜV SÜD Group

Edukacja

Logo
Public Relations, XIII Edition, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
European Studies & Philosophy, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Zainteresowania

dancing, road cycling, badminton, hill walking

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Branding Personalny. Personal Branding.
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
Clinical Research & badania medyczne
Clinical Research & badania medyczne
Grupa dla wszystkich badaczy, lekarzy, naukowców i ludzi biznesu związanych pośrednio i bezpośrednio z medycyną
dm
dm
Grupa znajomych
DULNIK communico
DULNIK communico
communico (łac.): – czynić wspólnym, coś z kimś dzielić - komuś czegoś użyczyć, udzielić, dopuścić do udziału
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
I n f . r o w e r o w a
I n f . r o w e r o w a
Rower jako środek lokomocji - grupa dla osób, które poruszają się rowerem po mieście lub okolicy - oraz dla tych, którzy to umożliwiają. Inne tematy, niż w grupach "Turystyka rowerowa" or
Poszukiwany człowiek
Poszukiwany człowiek
Jest tutaj?
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka... Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy. Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
Więcej Kobiecości
Więcej Kobiecości
www.wiecejkobiecosci.pl Więcej Kobiecości to grupa młodych, aktywnych, spontanicznych , WESOŁYCH, szczęśliwych KOBIET. Tych z sukcesem i tych dążących do sukcesu.
Wydawcy On line
Wydawcy On line
Rozmawiamy o tym co gryzie wydawców serwisów on-line. Współpraca z agencjami Marketingowymi, PR, domami mediowymi no i z użytkownikami.
XIII Edycja Podyplomowego Studium PR
XIII Edycja Podyplomowego Studium PR
Grupa Wykładowców i Słuchaczy XIII edycji Podyplomowego Studium Public Relations przy Uniwersytecie Warszawskim.