Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
![Alior Bank S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F038%2Ffirm_9510_d7082b_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Starszy Menedżer ds strategii sprzedaży
1. kontrola standardów obsługi klientów korporacyjnych i biznesowych
2. przygotowanie szkoleń zewnętrznych dla pracowników
3. koordynacja procesów zakupu baz potencjalnych klientów
4. prowadzenie komunikacji wewnętrznej do pracowników
5. organizacja spotkań dla pracowników pionu i imprez dla klientów, organizacja udziału banku w imprezach targowo-wystawienniczych, seminariach. Do obowiązków należy również zakup i dystrybucja upominków dla klientów komercyjnych
6. przygotowanie i realizacja działań mikromarketingowych dla lokalnych jednostek (udział pracowników w wydarzeniach, zakup reklam w mediach)
7. nadzór realizacji projektów promocyjnych ATL i BTL
2. przygotowanie szkoleń zewnętrznych dla pracowników
3. koordynacja procesów zakupu baz potencjalnych klientów
4. prowadzenie komunikacji wewnętrznej do pracowników
5. organizacja spotkań dla pracowników pionu i imprez dla klientów, organizacja udziału banku w imprezach targowo-wystawienniczych, seminariach. Do obowiązków należy również zakup i dystrybucja upominków dla klientów komercyjnych
6. przygotowanie i realizacja działań mikromarketingowych dla lokalnych jednostek (udział pracowników w wydarzeniach, zakup reklam w mediach)
7. nadzór realizacji projektów promocyjnych ATL i BTL
![Bank BPH](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F042%2Ffirm_682_1591f9_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Starszy Menedżer ds. Strategii Sprzedaży
1. kontrola standardów obsługi klientów korporacyjnych i biznesowych
2. przygotowanie szkoleń zewnętrznych dla pracowników
3. koordynacja procesów zakupu baz potencjalnych klientów
4. prowadzenie komunikacji wewnętrznej do pracowników
5. organizacja spotkań dla pracowników pionu i imprez dla klientów, organizacja udziału banku w imprezach targowo-wystawienniczych, seminariach. Do obowiązków należy również zakup i dystrybucja upominków dla klientów komercyjnych
6. przygotowanie i realizacja działań mikromarketingowych dla lokalnych jednostek
7. nadzór realizacji projektów promocyjnych ATL i BTL
8. uczestnictwo w projektach ogólnobankowych
2. przygotowanie szkoleń zewnętrznych dla pracowników
3. koordynacja procesów zakupu baz potencjalnych klientów
4. prowadzenie komunikacji wewnętrznej do pracowników
5. organizacja spotkań dla pracowników pionu i imprez dla klientów, organizacja udziału banku w imprezach targowo-wystawienniczych, seminariach. Do obowiązków należy również zakup i dystrybucja upominków dla klientów komercyjnych
6. przygotowanie i realizacja działań mikromarketingowych dla lokalnych jednostek
7. nadzór realizacji projektów promocyjnych ATL i BTL
8. uczestnictwo w projektach ogólnobankowych
Szkolenia i kursy
samodzielna księgowa
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem