Magdalena Patejko

Z wykształcenia psycholog organizacji. Z zamiłowania aktywny PR-owiec, marketingowiec, organizatorka. Fot. Maciek Zygmunt
Kraków, małopolskie

Umiejętności

CMS Komunikacja Copywriting Społeczna odpowiedzialność biznesu planowanie eventów Human Resources Komunikacja Marketingowa relacje z mediami Microsoft Office PowerPoint Biuro prasowe Prezi Koordynacja projektu Psychologia Public Relations Wystąpienia publiczne Social Media Zarządzanie projektami psychologia organizacji

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Manager
Lively
http://lively.pl/
Logo
Project Manager
Live Age
https://liveage.pl/
Logo
Specjalista ds. PR / szkoleniowiec
Freelancer
Klienci:
- redagowanie tekstów na WWW, blogi, SEO;
- konsultacje i pomoc w ustalaniu strategii marketingowej;
- konsultacje i pomoc w ustalaniu startegii komunikacji.

Tramp APATHOSTEL, Kraków:
- pomoc i konsultacja działań w social mediach.

Galicyjskie Centrum Edukacji
- Trener kompetencji komunikacyjnych, 23-24.09.2016, Wisła

konferencja: W stronę zmian, Pragma, Kraków, 212.04.2016
- przeprowadzenie warsztatu (3h) PRosto i PRzyjemnie o event PR-rze i marketingu.

konferencja: W stronę zmian, Pragma, Kraków, 11.04.2014 i 22.04.2015
- przeprowadzenie warsztatu (4h) PRosto i PRzyjemnie o event PR-rze.

konferencja: W stronę zmian, Pragma, Kraków, 24-25.05.2013
- przeprowadzenie warsztatu (4h) PRosto i PRzyjemnie o zarządzaniu projektem PRowym.

10. PKS Festival, finał 15-17.10.2012:
- http://www.pksfestival.com/ (obecnie nieaktywna)
CK Rotunda, Kraków (www.pksfestival.com): redagowanie: informacji prasowych, informacji publikowanych na oficjalnej stronie wydarzenia, obsługa strony festiwalu na profilu społecznościowym facebook, kontakt z mediami na terenie całej Polski w ramach promocji zgłoszeń do konkursu oraz samego festiwalu, monitorowanie mediów.
w czasie finału: organizacja całego wydarzenia, prowadzenie biura prasowego festiwalu, które na bieżąco relacjonowało przebieg festiwalu, kontakt z fotografami.
Monika Babij
Monika Babij · przełożony
wystawiono
Serdecznie rekomenduję Magdalenę Patejko jako rzetelnego i odpowiedzialnego pracownika. Jestem pewna, że doskonale da sobie radę w pracy na stanowisku PR Managera.
Soneta sp.z.o.o
Kierownik Działu Marketingu
https://www.enova.pl/
Soneta sp.z.o.o
Specjalista ds. marketingu
https://www.enova.pl/
Logo
Specjalista ds. marketingu
Cavatina GW Sp. z o.o.
VENEO Sp. z o. o.
Copywriter & PR Specialist
http://veneo.pl/
Atal S.A.
Specjalista ds. Marketingu
maj 2014-lipiec 2015 Asystentka ds. Marketingu
www.atal.pl
Logo
Copywriter
Morgan Advertising Sp. z o.o
freelancer
Strefa Pracy i Przedsiębioczości
Koordynator ds. Public Relations i mediów
organizacja Studenckich Targów Pracy Małych i Średnich Przedsiębiorstw
MK Group Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
http://www.mkgroup.com.pl/
Logo
Dziennikrz/Redaktor Internetowy
Europejskie Centrum Bezpieczeństwa Sportu i Rekreacji
freelancer
http://www.bezpieczneplace.pl/
Agencja 9.90 PR
Junior PR Manager
staż
http://www.990pr.pl/
Agencja Reklamowa S4
Praktykantka, dział PR
http://www.s4.pl/
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Magda jest bardzo zmotywowaną i ambitną osobą
Logo
Komisja Informacyjna, Komisja Kultury
Samorząd Studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Zrealizowane projekty:
- Rzecznik Prasowy 9. Edycji Festivalu PKS, 20-22.04.2012, Centrum Kultury Rotunda;
- Wybory Najmilszej i Superstudenta UJ, 29.03.2012, Klub Studencki „Żaczek”;
- Co jest? Impreza hip-hopowa, 03.03.2012, Klub Studencki „Żaczek”;
- 5. Wieczór Piosenki Jacka Kaczmarskiego, 11.12.2011, Klub Studencki „Żaczek”.
Jakub J.
Jakub J. · współpracownik
wystawiono
Magda jest bardzo pracowitą, pomysłową i ambitną osobą.
Będąc Przewodniczącym Samorządu Studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego doceniałem jej wkład w działalność projektową samorządu. Jest świetnym organizatorem.
Ponadto jest bardzo odpowiedzialna i sumiennie wykonuje nałożone na nią obowiązki.
CP TRADE Sp. z o.o.
Praktykantka
HR
Logo
Dział ds. kontaktów z mediami
Zespół Zadaniowy do spraw PR Samorządu Studentów UJ
zakończone projekty;
- Realizacja projektu „Aktywni w samorządzie”:
koordynatorka projektu: Impreza integracyjna Uniwersytetu Jagiellońskiego ze wspólną grą w Twistera, Centrum Kultury Rotunda, Kraków, 10 maja 2011;
- pomoc w organizacji "Dnia Spełniania Marzeń", Mały Rynek, Kraków, 5 czerwca 2011;
- Organizacja I Edycji Ogólnopolskiego Konkursu „Jak sprzedać nic? Czyli reklama przyczłapki do kurczałki” (www.przyczlapka.pl), czerwiec 2010.
Logo
liderka
EventSeekers
- organizacja imprez i wydarzeń dla studentów;
- koordymowanie pracy sekcji;
- rekrutacja nowych członków;
- prowadzenie strony Frojd.pl na portalu społecznościowym facebook.
Logo
uczestnik
Frojd.pl
Portal Studentów Psychologii UJ
www.frojd.com.pl

Szkolenia i kursy

Szkolenie: MS Excel w praktyce (4h), Capgemini, Europejskie Forum Studentów AEGEE, Kraków
Konferencja: Prawdziwy PR, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Wyższa Szkoła Europejska, Kraków
XVI DIALOG PR: Tylko małe marki boją się o prestiż, wielkie go mają, czyli PR luksusu, PRoto, Warszawa
Konferencja: Mobile Trends for Marketers, ClickMaster Polska, Centrum Sztuki i Techniki Japońskiej "Manggha", Kraków
Warsztat: Jak efektywnie zarządzać projektem? - osiąganie celów w zmieniającej się rzeczywistości, Polish Open University, Kraków
Szkolenie: Wystąpienia publiczne – jak mówić, żeby Cię słuchano, Biuro Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.
Szkolenie: Podstawy zarządzania projektami, GT Mentor, Kraków.
Warsztat: Szukajmy źródeł. Skuteczność i niepowodzenie w negocjacjach, Koło Nauk Psychologicznych, Pragma, Kraków.

Edukacja

Logo
Psychologia. Specjalizacja: Psychologia organizacji, Psychologiczne Podstawy Zarządzania Zasobami Ludzkimi., magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

muzyka, festiwale muzyczne, sport: szczególnie snowboard.

Inne

Organizacja projektu Lip Dub UJ 2010, Samorząd Studencki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie: zaprojektowanie scenografii, rekwizyty, kostiumy, pomoc koordynatorom projektu.
http://www.youtube.com/watch?v=Qw1Pvj91PJU

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Jak sprzedać NIC czyli Przyczłapka do Kurczałki
Jak sprzedać NIC czyli Przyczłapka do Kurczałki
Grupa I Edycji Ogólnopolskiego Konkursu "Jak sprzedać nic? Czyli konkurs na reklamę Przyczłapki do Kurczałki" Nie wiesz o co chodzi? Wejdź i przekonaj się sam!
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
PR kryzysowy
PR kryzysowy
Tematyka podejmowana przez grupę dotyczy zarządzania antykryzysowego oraz kryzysowego - w ramach PR.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?