Umiejętności
Coaching
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Telefonicznego Biura Obsługi Klienta
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa
Stworzenie Biura od podstaw
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów
Motywowanie i coaching pracowników
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i obsługę operacyjną działu
Prowadzenie szkoleń z: technik sprzedaży, rozmowy handlowej, wiedzy produktowej i systemowej
Opracowywanie i wdrażanie nowych projektów
Wyznaczanie celów
Tworzenie zestawień i raportów sprzedażowych oraz ich bieżąca analiza
Rekrutacja i szkolenia
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów
Motywowanie i coaching pracowników
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i obsługę operacyjną działu
Prowadzenie szkoleń z: technik sprzedaży, rozmowy handlowej, wiedzy produktowej i systemowej
Opracowywanie i wdrażanie nowych projektów
Wyznaczanie celów
Tworzenie zestawień i raportów sprzedażowych oraz ich bieżąca analiza
Rekrutacja i szkolenia
podwładny
wystawiono
O Magdalenie Orkisz, mojej byłej przełożonej, mogę napisać dość dużo dobrego tekstu. Jednak pisząc o jakimkolwiek życiu zawodowym, choćby w jego części, należy pamiętać, iż bardzo trudno w formie zwięzłej i skonsolidowanej, opisać te zdarzenia i własności danej osoby, które rzetelnie i poprawnie ją opiszą jako pracownika.
Zdaje się jednak, że ułatwię sobie charakterystykę, wyławiając najczęściej występujące cechy w relacjach między mną a nią, między zespołem który stworzyła a codziennością w którym musiała go ciągle motywować do pracy.
Zawsze pytała o pomysły, zdanie i opinie swojego zespołu, a mimo to końcowa decyzja należała do niej. Zapewne dokonywała sondowania, po czym analizując, kompilowała i wyciągała autonomicznie celny wniosek. Miało to nie tylko wartościowe znaczenie decyzyjne, ale także psychologiczne – dzięki temu zespół się integrował a pracownik czuł się potrzebny. Potrafiła także świetnie dobrać właściwe zadanie lub projekt do właściwego podwładnego, co implikowało optymalizację wydajności pracy i czasu pracowników.
Ale z tego wszystkiego najistotniejszym było to, iż jako kapitan zespołu zyskała sobie lojalność pracowników – nawet takiego ekscentrycznego indywidualisty jak ja.
Mam nadzieję że jako kapitan, poprowadzisz jeszcze nie jeden statek w swojej zawodowej podróży.
Były pracownik
Dawid D. Szewczyk
Zdaje się jednak, że ułatwię sobie charakterystykę, wyławiając najczęściej występujące cechy w relacjach między mną a nią, między zespołem który stworzyła a codziennością w którym musiała go ciągle motywować do pracy.
Zawsze pytała o pomysły, zdanie i opinie swojego zespołu, a mimo to końcowa decyzja należała do niej. Zapewne dokonywała sondowania, po czym analizując, kompilowała i wyciągała autonomicznie celny wniosek. Miało to nie tylko wartościowe znaczenie decyzyjne, ale także psychologiczne – dzięki temu zespół się integrował a pracownik czuł się potrzebny. Potrafiła także świetnie dobrać właściwe zadanie lub projekt do właściwego podwładnego, co implikowało optymalizację wydajności pracy i czasu pracowników.
Ale z tego wszystkiego najistotniejszym było to, iż jako kapitan zespołu zyskała sobie lojalność pracowników – nawet takiego ekscentrycznego indywidualisty jak ja.
Mam nadzieję że jako kapitan, poprowadzisz jeszcze nie jeden statek w swojej zawodowej podróży.
Były pracownik
Dawid D. Szewczyk
Koordynator sprzedaży telefonicznej
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów
Motywowanie i coaching pracowników
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i obsługę operacyjną działu
Prowadzenie szkoleń
Wyznaczanie celów
Tworzenie zestawień i raportów sprzedażowych oraz ich bieżąca analiza
Motywowanie i coaching pracowników
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i obsługę operacyjną działu
Prowadzenie szkoleń
Wyznaczanie celów
Tworzenie zestawień i raportów sprzedażowych oraz ich bieżąca analiza
Szkolenia i kursy
• Profesjonalna obsługa Klienta
• Pokonywanie obiekcji Klienta
• Aktywna sprzedaż przez telefon
• Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem
• Pokonywanie obiekcji Klienta
• Aktywna sprzedaż przez telefon
• Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Inne
• Komunikatywność
• Skrupulatność, dokładność, sumienność
• Szybkość reakcji i działania
• Prawo jazdy kat. „B” od 1998r.
• Chęć ustawicznego kształcenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji
• Właściwa postawa moralna
• Skrupulatność, dokładność, sumienność
• Szybkość reakcji i działania
• Prawo jazdy kat. „B” od 1998r.
• Chęć ustawicznego kształcenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji
• Właściwa postawa moralna