Magdalena Orkisz

Handlowiec
Dąbrowa Górnicza, śląskie

Umiejętności

Coaching Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

VB Leasing S.A.
Doradca Klienta
Pozyskiwanie Klientów oraz Dostawców
Sprzedaż leasingu oraz kredytu samochodowego
Współpraca z Dealerami,Komisami, Pośrednikami
Współpraca z innymi Działami w Banku
Poczta Polska S.A.
Asystent ds Obsługi Klienta
pozyskiwanie Klientów
sprzedaż produktów z oferty Banku Pocztowego oraz Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych
współpraca z pracownikami Urzędu Pocztowego
Logo
Kierownik Telefonicznego Biura Obsługi Klienta
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa
Stworzenie Biura od podstaw
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów
Motywowanie i coaching pracowników
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i obsługę operacyjną działu
Prowadzenie szkoleń z: technik sprzedaży, rozmowy handlowej, wiedzy produktowej i systemowej
Opracowywanie i wdrażanie nowych projektów
Wyznaczanie celów
Tworzenie zestawień i raportów sprzedażowych oraz ich bieżąca analiza
Rekrutacja i szkolenia
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
O Magdalenie Orkisz, mojej byłej przełożonej, mogę napisać dość dużo dobrego tekstu. Jednak pisząc o jakimkolwiek życiu zawodowym, choćby w jego części, należy pamiętać, iż bardzo trudno w formie zwięzłej i skonsolidowanej, opisać te zdarzenia i własności danej osoby, które rzetelnie i poprawnie ją opiszą jako pracownika.
Zdaje się jednak, że ułatwię sobie charakterystykę, wyławiając najczęściej występujące cechy w relacjach między mną a nią, między zespołem który stworzyła a codziennością w którym musiała go ciągle motywować do pracy.
Zawsze pytała o pomysły, zdanie i opinie swojego zespołu, a mimo to końcowa decyzja należała do niej. Zapewne dokonywała sondowania, po czym analizując, kompilowała i wyciągała autonomicznie celny wniosek. Miało to nie tylko wartościowe znaczenie decyzyjne, ale także psychologiczne – dzięki temu zespół się integrował a pracownik czuł się potrzebny. Potrafiła także świetnie dobrać właściwe zadanie lub projekt do właściwego podwładnego, co implikowało optymalizację wydajności pracy i czasu pracowników.
Ale z tego wszystkiego najistotniejszym było to, iż jako kapitan zespołu zyskała sobie lojalność pracowników – nawet takiego ekscentrycznego indywidualisty jak ja.
Mam nadzieję że jako kapitan, poprowadzisz jeszcze nie jeden statek w swojej zawodowej podróży.

Były pracownik
Dawid D. Szewczyk
Getin Noble Bank S.A.
Koordynator sprzedaży telefonicznej
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów
Motywowanie i coaching pracowników
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i obsługę operacyjną działu
Prowadzenie szkoleń
Wyznaczanie celów
Tworzenie zestawień i raportów sprzedażowych oraz ich bieżąca analiza
Bank Millennium S.A.
Asystent Klienta
Logo
Asystent Klienta
Wojtan S.C. Pośrednictwo Finansowe

Szkolenia i kursy

• Profesjonalna obsługa Klienta
• Pokonywanie obiekcji Klienta
• Aktywna sprzedaż przez telefon
• Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
WYŻSZA SZKOŁA BIZNESU
Logo
Pedagogika socjalna i opiekuńczo – wychowawcza, magisterskie
Uniwersytet Śląski

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Inne

• Komunikatywność
• Skrupulatność, dokładność, sumienność
• Szybkość reakcji i działania
• Prawo jazdy kat. „B” od 1998r.
• Chęć ustawicznego kształcenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji
• Właściwa postawa moralna