Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Sprzedaży
Centrum Podróży BINaSOL
Intensywna sprzedaż oferty turystycznej
Pozyskiwanie nowych klientów
Opracowywanie ofert
Praca na systemach rezerwacyjnych Merlin X, Blue Vendo, SART, Stella, Sykon, TOM, Voyager
Przygotowywanie i koordynacja umów
Obsługa klienta indywidualnego
Obsługa klienta grupowego
Pozyskiwanie nowych klientów
Opracowywanie ofert
Praca na systemach rezerwacyjnych Merlin X, Blue Vendo, SART, Stella, Sykon, TOM, Voyager
Przygotowywanie i koordynacja umów
Obsługa klienta indywidualnego
Obsługa klienta grupowego
Housekeeping Service Manager
Radisson SAS, Birmingham
koordynacja pracy 40 pracowników
kontrola czystości hotelu
prowadzenie codziennych treningów dla personelu (kwalifikowany trener OJS)
układanie grafików
zamówienia (produkty spożywcze, chemikalia, bielizna pościelowa, sprzęt RTV AGD)
comiesięczna inwentaryzacja
prowadzenie procesu rekrutacyjnego
koordynowanie wydatków zgodnie z budżetem
odpowiedzialność za funkcjonowanie departamentu zgodnie z przepisami BHP
wyznaczanie nowych celów pracownikom
uczestnictwo w MARCHE Awards (plebiscyt Stowarzyszenia Restauratorów i Hotelarzy)
kontrola czystości hotelu
prowadzenie codziennych treningów dla personelu (kwalifikowany trener OJS)
układanie grafików
zamówienia (produkty spożywcze, chemikalia, bielizna pościelowa, sprzęt RTV AGD)
comiesięczna inwentaryzacja
prowadzenie procesu rekrutacyjnego
koordynowanie wydatków zgodnie z budżetem
odpowiedzialność za funkcjonowanie departamentu zgodnie z przepisami BHP
wyznaczanie nowych celów pracownikom
uczestnictwo w MARCHE Awards (plebiscyt Stowarzyszenia Restauratorów i Hotelarzy)
Szkolenia i kursy
2008 – 2009 Institute of leadership & management, Birmingham
NVQ Hotel Management, Level 3
2007 – 2008 Sandwell Collage, Birmingham
ESOL, Entry 3 University of Cambridge Certificate
2010 - 2011 udział w Study Tour
03/09 OJS (On – Job Skills) szkolenie trenerów
12/08 COSHH trening – bezpieczna praca z chemikaliami
05/08 STAR (Supervisory Training and Resource Program) szkolenie managerow i liderow
03/08 MARCHE Awards
11/07 YIC (Yes I Can) trening
NVQ Hotel Management, Level 3
2007 – 2008 Sandwell Collage, Birmingham
ESOL, Entry 3 University of Cambridge Certificate
2010 - 2011 udział w Study Tour
03/09 OJS (On – Job Skills) szkolenie trenerów
12/08 COSHH trening – bezpieczna praca z chemikaliami
05/08 STAR (Supervisory Training and Resource Program) szkolenie managerow i liderow
03/08 MARCHE Awards
11/07 YIC (Yes I Can) trening
Edukacja
Zainteresowania
geografia
podróże
sport (jogging, rower)
literatura współczesna (Brown, Zafon, Puzo, Coelho)
poszerzanie wiedzy (sudoku, krzyżówki, łamigłówki i zadania logiczne)
podróże
sport (jogging, rower)
literatura współczesna (Brown, Zafon, Puzo, Coelho)
poszerzanie wiedzy (sudoku, krzyżówki, łamigłówki i zadania logiczne)
Inne
bardzo dobra organizacja pracy, przestrzeganie prawa , samodyscyplina
konsekwencja w dążeniu do celu
rzetelność, chęć współpracy
duże poczucie realizmu w działaniach zbiorowych
łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole
umiejętność współpracy w środowisku międzynarodowym
umiejętność tworzenia przyjaznego klimatu
znajomość etyki zawodowej
umiejętność samokształcenia
dobra umiejętność obsługi komputera.(MS Office, systemy rezerwacyjne: Merlin X, SART, Sykon, Stella, Origami, TOM, Blue Vendo, Voyager, system do zarządzania obiektami Hotelowymi Opera Multiproperty internet, multimedia)
prawo jazdy kategorii „B”
konsekwencja w dążeniu do celu
rzetelność, chęć współpracy
duże poczucie realizmu w działaniach zbiorowych
łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole
umiejętność współpracy w środowisku międzynarodowym
umiejętność tworzenia przyjaznego klimatu
znajomość etyki zawodowej
umiejętność samokształcenia
dobra umiejętność obsługi komputera.(MS Office, systemy rezerwacyjne: Merlin X, SART, Sykon, Stella, Origami, TOM, Blue Vendo, Voyager, system do zarządzania obiektami Hotelowymi Opera Multiproperty internet, multimedia)
prawo jazdy kategorii „B”
Grupy
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
sztuka wywierania wpływu
Forum poświęcone dyskusji o sztuce wywierania wpływu w biznesie, karierze, sprzedaży, kontaktach międzyludzkich i ... w uwodzeniu.