Umiejętności
wysoka kultura osobista oraz cierpliwość i asertywność
Wysoka motywacja i zaangażowanie
kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy
Języki
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Zespołu Sprzedaży
Aktywne budowanie i zarządzanie grupą podległych doradców
Realizację planów sprzedażowych
Aktywne pozyskiwanie Klientów i zarządzanie bazą Klientów
Szkolenie i motywowanie podległych doradców
Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klientów
Reprezentowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Realizację planów sprzedażowych
Aktywne pozyskiwanie Klientów i zarządzanie bazą Klientów
Szkolenie i motywowanie podległych doradców
Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klientów
Reprezentowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Koordynator Sekcji Sprzedaży
Aktywne budowanie i zarządzanie grupą podległych doradców
Realizację planów sprzedażowych
Aktywne pozyskiwanie Klientów i zarządzanie bazą Klientów
Szkolenie i motywowanie podległych doradców
Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klientów
Reprezentowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Realizację planów sprzedażowych
Aktywne pozyskiwanie Klientów i zarządzanie bazą Klientów
Szkolenie i motywowanie podległych doradców
Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klientów
Reprezentowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Starszy Specjalista ds. Kluczowych Klientów
-pozyskiwanie i podtrzymywanie istniejących kontaktów handlowych z klientami kluczowymi
-przygotowywanie ofert reklamowych, prezentacji i media-planów dla klientów bezpośrednich
-aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
-prowadzenie negocjacji handlowych
- monitorowanie rynku reklamowego (internet, prasa, radio, telewizja)
-przygotowywanie ofert reklamowych, prezentacji i media-planów dla klientów bezpośrednich
-aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
-prowadzenie negocjacji handlowych
- monitorowanie rynku reklamowego (internet, prasa, radio, telewizja)
key account executive
umowa współpracy - własna działalność godpodarcza
-pozyskiwanie i podtrzymywanie istniejących kontaktów handlowych z Agencjami Reklamowymi i klientami bezpośrednimi
-przygotowywanie ofert reklamowych, prezentacji i media-planów dla klientów Agencji Reklamowych oraz klientów bezpośrednich
-aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
-prowadzenie negocjacji handlowych
- monitorowanie rynku reklamowego (internet, prasa, radio, telewizja)
-pozyskiwanie i podtrzymywanie istniejących kontaktów handlowych z Agencjami Reklamowymi i klientami bezpośrednimi
-przygotowywanie ofert reklamowych, prezentacji i media-planów dla klientów Agencji Reklamowych oraz klientów bezpośrednich
-aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
-prowadzenie negocjacji handlowych
- monitorowanie rynku reklamowego (internet, prasa, radio, telewizja)
Key Account Manager
-pozyskiwanie i podtrzymywanie istniejących kontaktów handlowych z Agencjami Reklamowymi i klientami bezpośrednimi
-przygotowywanie ofert reklamowych, prezentacji i media-planów dla klientów Agencji Reklamowych oraz klientów bezpośrednich
-aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
-prowadzenie negocjacji handlowych
-przygotowywanie ofert reklamowych, prezentacji i media-planów dla klientów Agencji Reklamowych oraz klientów bezpośrednich
-aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
-prowadzenie negocjacji handlowych
Szef Działu Reklamy i Redaktor Wydania dodatku Gazety Targowej "Poznań po godzinach"
Word Trade Center Poznań - Gazeta Targowa
-nadzorowanie sprzedaży powierzchni reklamowych w Dziale Sprzedaży Reklam
-nadzorowanie i realizacja projektu pierwszego numeru dodatku Gazety Targowej "Poznań po godzinach"
-pozyskiwanie i podtrzymywanie istniejących kontaktów handlowych z klientami kluczowymi i agencjami reklamowymi lokalnymi i krajowymi
-przygotowywanie prezentacji, ofert reklamowych i media planów dla klientów bezpośrednich
-aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
-prowadzenie negocjacji handlowych
-nadzorowanie i realizacja projektu pierwszego numeru dodatku Gazety Targowej "Poznań po godzinach"
-pozyskiwanie i podtrzymywanie istniejących kontaktów handlowych z klientami kluczowymi i agencjami reklamowymi lokalnymi i krajowymi
-przygotowywanie prezentacji, ofert reklamowych i media planów dla klientów bezpośrednich
-aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
-prowadzenie negocjacji handlowych
Specjalista ds. Współpracy z Agencjami Reklamowymi
-pozyskiwanie i podtrzymywanie istniejących kontaktów handlowych z Agencjami Reklamowymi lokalnymi i krajowymi (Gazeta Poznańska, Głos Wielkopolski, Nasze Miasto, Gratka oraz inne dzienniki należące do grupy wydawniczej Polskapresse)
-przygotowywanie ofert reklamowych, prezentacji i media-planów dla klientów Agencji Reklamowych oraz klientów bezpośrednich
-aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
-prowadzenie negocjacji handlowych
-przygotowywanie ofert reklamowych, prezentacji i media-planów dla klientów Agencji Reklamowych oraz klientów bezpośrednich
-aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych
-prowadzenie negocjacji handlowych
Szkolenia i kursy
Akademia Menedżera: Modul I Rekrutacja i Selekcja / listopad 2015 PZU Życie SA
Akademia Menedżera: Moduł II - Rekrutacja i selekcja / grudzień 2015 PZU Życie SA
Akademia Menedżera Moduł III: Wdrożenie Adepta / luty 2016 PZU Życie SA
Akademia Trenerska: Sales ON TOP Krzysztof Kasperuk: Psychologia Sprzedaży; Coaching w Procesie Sprzedaży; Wystąpienia Publiczne dla Trnerów; Planowanie i Projektowanie Szkoleń; Ukończenie Agademii Trenerskiej zakończone Certyfikatem: luty-maj 2015
ERNST&YOUNG Budowanie współpracy i kierowanie zespołem; Grudzień 2010
Menagement Training&Coaching Alexander W.Barszczewski: Techniki Sprzedaży cz. I i cz II / maj 2007
Akademia Menedżera: Moduł II - Rekrutacja i selekcja / grudzień 2015 PZU Życie SA
Akademia Menedżera Moduł III: Wdrożenie Adepta / luty 2016 PZU Życie SA
Akademia Trenerska: Sales ON TOP Krzysztof Kasperuk: Psychologia Sprzedaży; Coaching w Procesie Sprzedaży; Wystąpienia Publiczne dla Trnerów; Planowanie i Projektowanie Szkoleń; Ukończenie Agademii Trenerskiej zakończone Certyfikatem: luty-maj 2015
ERNST&YOUNG Budowanie współpracy i kierowanie zespołem; Grudzień 2010
Menagement Training&Coaching Alexander W.Barszczewski: Techniki Sprzedaży cz. I i cz II / maj 2007
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
literatura piękna, moda
Inne
umiejętność pracy w zespole
pracowitość, sumienność
kreatywność
pracowitość, sumienność
kreatywność