Magdalena Ewa Naumowicz

Fundusze UE
Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Microsoft Office Koordynacja projektu znajomość programu SUBIEKT GT prowadzenie spraw kadrowo-płacowych Rozliczanie pomocy publicznej Rozliczanie projektów

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Inspektor ds. administracyjno-technicznych
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Olsztynie
• Prowadzenie rozliczeń, ewidencji oraz przygotowywanie sprawozdań związanych, z mandatami karnymi wydanymi przez inspektorów,
• Prowadzenie spraw związanych z zakupem, ewidencjonowaniem oraz wydawaniem i zwracaniem umundurowania inspektorów,
• Prowadzenie rejestrów i ewidencji druków ścisłego zarachowania: pokwitowań zatrzymanych pojazdów, zezwoleń na odbiór pojazdów z parkingu strzeżonego, pokwitowań za kaucje nałożone przez inspektorów,
• Sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,
• Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Logo
Pracownik administracyjno - biurowy
Budir
Prowadzenie Biura firmy
• Przygotowanie dokumentów finansowych do biura rachunkowego,
• Prowadzenie zestawień kosztów produkcji poszczególnych budów,
• Rozliczanie podwykonawców, kart zaliczkowych, kilometrówki,
• Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.
• Prowadzenie dokumentacji pracowniczej: urlopy, ewidencja czasu pracy, przygotowywanie zestawień do naliczenia wynagrodzeń,
• Sporządzanie kwartalnych zestawień PFRON,
• Rozliczanie miesięczne pracowników PFRON,
Start Polska/Start International
pracownik administracyjno – biurowy/ sekretarka
Prowadzenie Biura firmy
• Weryfikacja dokumentów finansowych, sporządzanie zestawień dla biura rachunkowego,
• Rozliczanie produkcji,
• Zamawianie towaru, prowadzenie magazynu i rozliczanie produkcji
• Znajomość programu Subiekt GT - prowadzenie i rozliczanie stanów magazynowych,
• Prowadzenie dokumentacji pracowniczej - przygotowywanie zestawień do naliczenia wynagrodzeń dla pracowników,
• Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.
EC Euro Consulting Sp. z o.o.
Specjalista ds. administracyjnych i rozliczeń projektu
Prowadzenie Biura oraz wykonywanie czynności kancelaryjnych, prowadzenie korespondencji
• Organizowanie zaopatrzenia zapewnienie płynności dostaw materiałów i towarów koniecznych,
• Opracowanie dokumentów projektowych tj. umów, regulaminów, formularzy, opracowanie
i przeprowadzenie postępowań w oparciu o zasadę konkurencyjności, opracowanie metodologi badania i raportu ewaluacyjnego,
• Uczestnictwo i sporządzanie protokołów spotkań kadry zarządzającej, bieżące raportowanie stopnia realizacji zadań Przełożonemu,
• Zbieranie, przechowywanie danych osobowych i innych danych koniecznych do systemu PEFS,
• Weryfikacja dokumentów finansowych, sporządzanie zestawień wypłat stypendiów stażowych i szkoleniowych, weryfikacja dokumentów z tym związanych,
• Przygotowanie wniosku o płatność w części merytorycznej, kontrola osiąganych wskaźników,
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz budowanie trwałych relacji
z wykładowcami, Uczestnikami projektu, wykonawcami.
Logo
Specjalista ds. administracyjnych
Nu Media
Realizacja projektu w zakresie zgodnym z umową i wnioskiem o dofinansowanie w tym:

• Prowadzenie Biura projektu oraz wykonywanie czynności kancelaryjnych, prowadzenie korespondencji projektowej,
• Organizowanie zaopatrzenia zapewnienie płynności dostaw materiałów i towarów koniecznych,
• Opracowanie dokumentów projektowych tj. umów, regulaminów, formularzy, opracowanie
i przeprowadzenie postępowań w oparciu o zasadę konkurencyjności, opracowanie metodologi badania i raportu ewaluacyjnego,
• Uczestnictwo i sporządzanie protokołów spotkań kadry zarządzającej, bieżące raportowanie stopnia realizacji zadań Przełożonemu,
• Zbieranie, przechowywanie danych osobowych i innych danych koniecznych do systemu PEFS,
• Weryfikacja dokumentów finansowych, sporządzanie zestawień wypłat stypendiów stażowych i szkoleniowych, weryfikacja dokumentów z tym związanych,
• Przygotowanie wniosku o płatność w części merytorycznej, kontrola osiąganych wskaźników,
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz budowanie trwałych relacji
z wykładowcami, Uczestnikami projektu, wykonawcami.
Logo
Specjalista ds. administracyjnych / Specjalista ds. pomocy publicznej
Advisor Consulting
Realizacja projektu w zakresie zgodnym z umową i wnioskiem o dofinansowanie w tym:

• Prowadzenie Biura projektu oraz wykonywanie czynności kancelaryjnych,
• Organizowanie zaopatrzenia zapewnienie płynności dostaw materiałów i towarów koniecznych,
• Opracowanie i bieżący kontakt z Wykonawcami materiałów informacyjno-promocyjnych,
• Zbieranie i kompletowanie dokumentacji dot. uczestników szkolenia oraz kontakt z nimi.
• Przygotowanie dokumentów projektowych tj. umowy, regulaminy materiały szkoleniowe itp.
• Uczestnictwo i dokumentowanie spotkań kadry zarządzającej, bieżące raportowanie stopnia realizacji zadań,
• Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji dotyczącej projektu.
• Zbieranie, przechowywanie danych osobowych i innych danych koniecznych do systemu PEFS.
• Badanie rezultatów miękkich projektu oraz satysfakcji uczestników szkoleń,
• Pełnienie funkcji opiekuna w miejscu realizacji szkolenia, nadzór nad prawidłową realizacją szkolenia przez Wykładowców i Wykonawców kontakt z uczestnikami projektu,

Realizacja projektu w zakresie zgodnym z umową i wnioskiem o dofinansowanie w tym:

• Weryfikacja dokumentów związanych z pomocą publiczną,
• Rozliczanie Beneficjentów z udzielonej pomocy publicznej, obliczanie wniesionego wkładu w ramach projektu,
• Sporządzanie sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej do UOIKK,
• Prowadzenie monitoringu rzeczowego projektu,
• Bieżące wprowadzanie do systemu monitoringu oraz okresowe (zgodne z potrzebami wyznaczanymi okresami składania wniosków o płatność) kompilowanie danych obrazujących postęp rzeczowy projektu,
• Współpraca przy przygotowywaniu wniosków o płatność w postaci wypełnienia Załącznika nr 2 do wniosku o płatność oraz opisu postępu rzeczowego realizacji projektu, planowanego przebiegu realizacji projektu, informacji na temat problemów, informacji na temat zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych,
• Sporządzenie dokumentacji szkoleniowej dotyczących zajęć szkoleniowych,
• Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi przez siebie zadaniami na bieżąco z wykorzystaniem opracowanych przez siebie i zatwierdzonych przez Kierownika projektu wzorów dokumentów wewnętrznych,
• Przygotowanie umów wewnątrz projektowych z Beneficjentami projektu,
• Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywanymi przez siebie zadaniami na bieżąco z wykorzystaniem opracowanych przez siebie i zatwierdzonych przez Kierownika projektu wzorów dokumentów wewnętrznych.
Logo
Specjalista ds. szkoleń
Ośrodek Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie
• Prowadzenie biura szkoleniowego.
• Budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych i badanie ich potrzeb.
• Przygotowywanie materiałów oraz dokumentacji szkoleniowej, kontakt z kadrą wykładowców i egzaminatorów.
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
Logo
Koordynator ds. zasobów ludzkich
Agencja Pracy Tymczasowej GI Worker
• Realizacja zamówień na personel pracowniczy oraz stały kontakt z kadrą kierowniczą.
• Rekrutacja i szkolenia pracowników.
• Kompletownie dokumentacji, prowadzenie spraw kadrowo – płacowych.
• Terminowe rozliczanie i sporządzanie raportów do centrali firmy.
• Budowanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Szkolenia i kursy

• Uproszczone formy rozliczania kosztów bezpośrednich stawki jednostkowe, kwoty ryczałtowe w projektach PO KL.
• Wyłanianie wykonawców w projektach Priorytetu VI i Działania 8.1 PO KL
w świetle wymogów zasady konkurencyjności i efektywnego zarządzania finansami – poziom średniozaawansowany.
• Rozliczanie pomocy publicznej/de minimis oraz sprawozdawczość z udzielanej pomocy (w tym zasady funkcjonowania aplikacji SHRIMP) w ramach projektów z Poddziałania 8.1.1 PO KL.
• Profesjonalna obsługa klienta w wieku 50+ w kontekście aktywizacji zawodowej.
• Zasada konkurencyjności i prawo zamówień publicznych w projektach PO KL
• Aplikowanie o środki na realizację projektów PO KL, w ramach których udzielana jest pomoc publiczna/pomoc de minimis
• Rozliczanie finansowe projektów
• Rozliczanie udzielanej pomocy publicznej w ramach PO KL
• Skuteczna ewaluacja projektów ramach POKL
• Jak ekonomicznie organizować szkolenia w firmie
• Certyfikat ECDL poziom zaawansowany

Edukacja

Logo
Socjologia, licencjackie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
Technik administracji, średnie
Szkoła Europejska \"Eurocollege\"

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR

Zainteresowania

• Literatura,
• Film: horror, thriler
• Fotografia

Inne

• Prawo jazdy kat. B czynne, bezwypadkowe od 2007 roku
• Obsługa komputera (MS Windows, MS Office, Excel, PowerPoint)
• Obsługa urządzeń biurowych