Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu
• Komunikacja i strategia marketingowa
• Zarządzanie social media, PR i wydarzeniami w salonach empik
• Patronaty empik, uczestnictwo marki w festiwalach i imprezach kulturalnych
• Zarządzanie kalendarzem promocyjnym
• Koordynowanie akcji marketingu lokalnego
• Zarządzanie CRM
• Zarządzane komunikacją POS w salonach empik
• Badania i analizy marketingowe
• Marketingowe akcje multipartnerskie
• Zarządzanie social media, PR i wydarzeniami w salonach empik
• Patronaty empik, uczestnictwo marki w festiwalach i imprezach kulturalnych
• Zarządzanie kalendarzem promocyjnym
• Koordynowanie akcji marketingu lokalnego
• Zarządzanie CRM
• Zarządzane komunikacją POS w salonach empik
• Badania i analizy marketingowe
• Marketingowe akcje multipartnerskie
Dyrektor Marketingu CEE
• Komunikacja i strategia marketingowa
• Zarządzanie social media i PR
• Zarządzanie promocjami
• Koordynowanie akcji marketing lokalnego
• Rozwój nowych produktów w zakresie oferty jedzenia
• Zarządzanie CRM
• Badania i analizy marketingowe –badanie wizerunku, nawyków, analizy sprzedaży i promocji
• Zarządzanie social media i PR
• Zarządzanie promocjami
• Koordynowanie akcji marketing lokalnego
• Rozwój nowych produktów w zakresie oferty jedzenia
• Zarządzanie CRM
• Badania i analizy marketingowe –badanie wizerunku, nawyków, analizy sprzedaży i promocji
Dyrektor Marketingu
Real, Metro Group, sektor retailu 54 hipermarketów w Polsce
• Komunikacja i strategia marketingowa
• Zarządzanie CRM, koordynacja wprowadzenia nowego multipartnerskego programu lojalnościowego
• Badania i analizy marketingowe - rozwój analiz geo-marketingowych i oceny aktywności promocyjnych
• Inne:
o Lider projektu EURO 2012 – wygrany przetarg na tytuł oficjalnego hirpermarketu EURO 2012
o Lider projektu dodatkowych serwisów
o Skonsolidowanie działu marketing uprzednio podzielonego na dwa niezależne działy. Reorganizacja i poprawa efektywności działania komórki marketingowej
• Zarządzanie CRM, koordynacja wprowadzenia nowego multipartnerskego programu lojalnościowego
• Badania i analizy marketingowe - rozwój analiz geo-marketingowych i oceny aktywności promocyjnych
• Inne:
o Lider projektu EURO 2012 – wygrany przetarg na tytuł oficjalnego hirpermarketu EURO 2012
o Lider projektu dodatkowych serwisów
o Skonsolidowanie działu marketing uprzednio podzielonego na dwa niezależne działy. Reorganizacja i poprawa efektywności działania komórki marketingowej
Dyrektor Marketingu
Odpowiedzialna za całokształt strategii marketingowej na rynku polskim: strategie medialną, promocyjna, rozwój nowych produktów jako kraj wiodący w regionie (głównie w kategoriach produktów higieny jamy ustnej i czystości domowej). Zarządzająca działem 20 osób.
Regionalny Marketing Manager
Colgate-Palmolive CEE
Odpowiedzialna za koordynacje działań marketingowych dla regionu, przygotowanie regionalnych rocznych planów marketingowych, komunikacje z centralą firmy i działem Globalnego Rozwoju Biznesu. Funkcja matrix dla 7 dyrektorów marketingu w regionie.
Kraje w regionie: Polska, Czechy, Słowacja, Kraje Bałtyckie, Rumunia, Węgry, Turcja, Rosja, kraje byłej Jugosławi, Rosja, Kazachstan, Gruzja, Azerbejdżan, Ukraina.
Kraje w regionie: Polska, Czechy, Słowacja, Kraje Bałtyckie, Rumunia, Węgry, Turcja, Rosja, kraje byłej Jugosławi, Rosja, Kazachstan, Gruzja, Azerbejdżan, Ukraina.
Dyrektor Marketingu
Odpowiedzialna na całoksztalt działań marketingowych S.C. Johnson na polskim rynku.Włączona w rozwój nowych produktów przy współpracy z międzynarodową grupą do spraw nowych produktów. Odpowiedzialna za plany mediów i promocji, roczny plan marketingowy i budżetowanie sprzedaży. Zarządzająca działem 7 osób.
Brand Manager / Group Brand Manager
Odpowiedzialna za zarządzanie różnymi kategoriami na polskim rynku, koordynację media planów, planów promocyjnych , budżetowanie sprzedaży, przewidywanie przedaży , programy PR i wprowadzanie nowych produktów na rynek.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem