Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Geodeta
Opracowywanie projektów w programie AutoCAD,
Wykonywanie obliczeń i opracowywanie operatów technicznycj pomiarów terenowych,
Obsługa sprzętu geodezyjnego,
Znajomość procesów administracyjnych poprzez współpracę z Urzędami Gmin,
Wykonywanie obliczeń i opracowywanie operatów technicznycj pomiarów terenowych,
Obsługa sprzętu geodezyjnego,
Znajomość procesów administracyjnych poprzez współpracę z Urzędami Gmin,
Inspektor d/s fianansowo-administracyjnych
"Hotsol" Sp. z o.o.
Główne obowiązki:
Prowadzenie kancelarii ogólnej i archiwum zakładowego,
Prowadzenie i archiwizowanie dokumentów, i zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
Obsługa administracyjna inspektoratu,
Gospodarowanie drukami i formularzami,
Redagowanie i przedkładanie do podpisu spraw zleconych,
Kontola pod względem metorycznym i finansowym dokumentów firmy,
Dodatkowe obowiązki:
Prowadzenie sekretariatu prezesa firmy,
Umawianie i obsługa spotkań członków zarządu,
Organizacja podróży służbowych,
Redagowanie standartowych pism i przepisywanie tekstów zleconych,
Prowadzenie terminarza i organizacja spotkań oraz prowadzenie rejestru i kontrola terminowego załatwiania spraw zlecanych przez prezesa firmy,
Ewidencja pism wpływających i wychodzących,
Nadzorowanie obiegu i ekspedycja korespondencji,
Pozyskiwanie i przechowywanie dokumentów oraz materiałów niezbędnych do pracy sekretariatu,
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rejestracja sprawozdań z jednostek sprawozdawczych oraz kontrola merytoryczna i formalna sprawozdań,
Prowadzenie ksiegowości firmy,
Prowadzenie kancelarii ogólnej i archiwum zakładowego,
Prowadzenie i archiwizowanie dokumentów, i zapewnienie właściwego obiegu dokumentów,
Obsługa administracyjna inspektoratu,
Gospodarowanie drukami i formularzami,
Redagowanie i przedkładanie do podpisu spraw zleconych,
Kontola pod względem metorycznym i finansowym dokumentów firmy,
Dodatkowe obowiązki:
Prowadzenie sekretariatu prezesa firmy,
Umawianie i obsługa spotkań członków zarządu,
Organizacja podróży służbowych,
Redagowanie standartowych pism i przepisywanie tekstów zleconych,
Prowadzenie terminarza i organizacja spotkań oraz prowadzenie rejestru i kontrola terminowego załatwiania spraw zlecanych przez prezesa firmy,
Ewidencja pism wpływających i wychodzących,
Nadzorowanie obiegu i ekspedycja korespondencji,
Pozyskiwanie i przechowywanie dokumentów oraz materiałów niezbędnych do pracy sekretariatu,
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rejestracja sprawozdań z jednostek sprawozdawczych oraz kontrola merytoryczna i formalna sprawozdań,
Prowadzenie ksiegowości firmy,
Księgowa ds. należności
Zakres obowiązków
Rozliczanie należności klientów kredytowych,
Uzgadnie i potwierdzania sald z klientami,
Sporządzanie analiz należności przeterminowanych,
Sporządzenie zestawień i werfikacja umów kredytowych,
Odblokowywania zleceń wysyłki produktu w Sap R/3,
Rozliczanie należności klientów kredytowych,
Uzgadnie i potwierdzania sald z klientami,
Sporządzanie analiz należności przeterminowanych,
Sporządzenie zestawień i werfikacja umów kredytowych,
Odblokowywania zleceń wysyłki produktu w Sap R/3,
Specjalista do spraw finansowo-kadrowych
"Jaman" Hurtownia Art. Szkolno-Biurowych
Zakres obowiązków
Kontrola pod względem merytorycznym i rachunkowym dokumentów zakupu,
Sporządzanie analiz kont klientów, wystawianie faktur sprzedaży,
Regulowanie zobowiązań,
Sporządzanie rejestru vat od sprzedaży i zakupu,
Znajomość przepisów prawa pracy i zagadnień socjalnych, oraz aktualnych przepisów ZUS,
Prowadzenie akt osobowych pracowników,
Sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, oraz sprawozdań statystycznych,
Kontrola pod względem merytorycznym i rachunkowym dokumentów zakupu,
Sporządzanie analiz kont klientów, wystawianie faktur sprzedaży,
Regulowanie zobowiązań,
Sporządzanie rejestru vat od sprzedaży i zakupu,
Znajomość przepisów prawa pracy i zagadnień socjalnych, oraz aktualnych przepisów ZUS,
Prowadzenie akt osobowych pracowników,
Sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, oraz sprawozdań statystycznych,
Szkolenia i kursy
Ukończony kurs "Pracownik personaly ds. rachuby płac" – 06-07.2003
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Rower, pływanie, kino, podróże
Organizacje
Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel,MS Power Point)
Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu SAP R/3
Dobra znajomość obsługi programu AutoCAD
Bardzo dobra obsługa programu księgowego RAKS
Obsługa urządzeń biurowych
Łatwość w nawiązywania kontaktów
Umiejętność pracy w zespole
Obowiązkowość i dokładność
Prawo jazdy kat. B
Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu SAP R/3
Dobra znajomość obsługi programu AutoCAD
Bardzo dobra obsługa programu księgowego RAKS
Obsługa urządzeń biurowych
Łatwość w nawiązywania kontaktów
Umiejętność pracy w zespole
Obowiązkowość i dokładność
Prawo jazdy kat. B