Magdalena Modrzejewska

Manager ds. Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Bankowość Szkolenia pracowników Samodzielność Rekrutacja pracowników Praca pod presją czasu i wyników odpowiedzialność za powierzone zadania aktywna sprzedaż oraganizacja pracy Jakość obsługi Utrzymywanie długotrwałych kontaktów handlowych Delegowanie, motywowanie i egzekwowanie realizacji celów Coaching i motywacja Realizacja celów sprzedażowych Negocjowanie umów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Profi Credit Polska SA
Manager ds. Sprzedaży
Logo
Ekspert ds. sprzedaży
Finance Expert Sp. z o.o.
mFinanse S.A
Specjalista ds. sprzedaży
mBank S.A.
Koordynator ds. sieci zewnętrznej
mBank S.A.
STARSZY INSPEKTOR BANKOWY
mBank S.A.
Doradca Klienta

Szkolenia i kursy

04-2015 Przedsiębiorca kompletny. Zarządzanie energią własną i zespołu
02-2015 Motywowanie 3.0. Wzmacnianie siebie i zespołu
11-2014 Menedżer - Coach/Mentor, czyli budowanie kompetencji sprzedażowych pracowników
09-2014 Menedżer trener, czyli budowanie kompetencji sprzedażowych pracowników 06-2014 Przywódca doskonały - czyli efektywne zarządzanie zespołem
04-2014 Strateg i menedżer, czyli efektywny szef sprzedaży
02-2014 Szef i jego zespół, czyli jak budować zespół doskonały
12-2013 Rola właściciela w zarządzaniu agencją
2011 Ochrona danych osobowych
2009 Rozpoznawanie autentyczności dokumentów i podpisów
2006 Trudne sytuacje w kontakcie z klientem
2006 Motywowanie w zarządzaniu projektem
2006 Strategia sukcesu firmy

Edukacja

Logo
Bankowość, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
MSG, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

aktywny styl życia
literatura branżowa
kulinaria

Grupy

13 wszystkich wypowiedzi
1 plus
sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Bankowcy po godzinach
Bankowcy po godzinach
luźne gadki ludzi z branży :)
BIZNESMEN  Każdy może nim być
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Byk
Byk
Byki, Byczki i Byczyce (lub Krówki- jak kto woli:) Czyli wszyscy, którzy urodzili się między 21 kwietnia, a 20 maja.
Citroen
Citroen
Dla wszystkich miłośników tej marki !
SMAKOWITY
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Kawa
Kawa
...filiżanka kawy załatwia dwadzieścia diabłów - wszystkie powypędza! -Henry Ward Beecher
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)