Umiejętności
ArcGIS
Corel Draw
Microsoft Excel
Microsoft Word
PowerPoint
SPSS
Obsługa urządzeń biurowych
obsługa kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
metody badawcze jakościowe i ilościowe,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Junior Product Manager
• Współpraca z Brand Managerem i Działem R&D nad rozwojem nowych produktów
• Koordynowanie procesu powstawania nowych produktów (produkty stałe, in-out, tailored offer)
• Opieka nad brandem (rozwój produktów, analiza portfolio, rekomendacje ad. rozwoju marki, dbanie o wizerunek marki) – Kluczowy subbrand Herbapol
• Badanie trendów, poszukiwanie metod rozwoju oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów (śledzenie trendów,research rynkowy, analiza działań konkurencji)
• Współpraca z agencjami badawczymi oraz reklamowymi w zakresie kampanii marketingowych, kreacji nowych produktów, kreacja materiałów reklamowych i opakowań
• Współpraca z domem mediowym, domem produkcyjnym, agencją kreatywną
• Współpraca z Działem Zakupów, a także podmiotami zewnętrznymi: Drukarnie, Dostawcy – w odniesieniu do prowadzonych projektów
• Współtworzenie strategii komunikacji – rekomendacje, współpraca z Działem PR, agencjami
• Współpraca z Trade Marketingiem oraz Działem Sprzedaży przy przygotowaniu i implementacji programów marketingowych, promocji nowości, aktywacji sezonowych
• Współpraca z Działem Sprzedaży przy ofertach dedykowanych Klientom
• Współzarządzanie budżetem marki (współpraca z Brand Managerem)
• Koordynowanie fanpage’a marki (współpraca z Agencją)
• Koordynowanie procesu powstawania nowych produktów (produkty stałe, in-out, tailored offer)
• Opieka nad brandem (rozwój produktów, analiza portfolio, rekomendacje ad. rozwoju marki, dbanie o wizerunek marki) – Kluczowy subbrand Herbapol
• Badanie trendów, poszukiwanie metod rozwoju oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów (śledzenie trendów,research rynkowy, analiza działań konkurencji)
• Współpraca z agencjami badawczymi oraz reklamowymi w zakresie kampanii marketingowych, kreacji nowych produktów, kreacja materiałów reklamowych i opakowań
• Współpraca z domem mediowym, domem produkcyjnym, agencją kreatywną
• Współpraca z Działem Zakupów, a także podmiotami zewnętrznymi: Drukarnie, Dostawcy – w odniesieniu do prowadzonych projektów
• Współtworzenie strategii komunikacji – rekomendacje, współpraca z Działem PR, agencjami
• Współpraca z Trade Marketingiem oraz Działem Sprzedaży przy przygotowaniu i implementacji programów marketingowych, promocji nowości, aktywacji sezonowych
• Współpraca z Działem Sprzedaży przy ofertach dedykowanych Klientom
• Współzarządzanie budżetem marki (współpraca z Brand Managerem)
• Koordynowanie fanpage’a marki (współpraca z Agencją)
Trade Marketing Specialist
Maspex Group
Monitoring i rozliczanie promocji Trade Marketingowych dla Działu Sprzedaży w Kanale Dystrybutorów (rozliczania działań odsprzedażowych po ECOD)
Praca w aplikacji Comarch SFA – zakładanie akcji promocyjnych dla Działu Sprzedaży oraz ankiet do monitorowania aktywności Trade Marketingowych
Wdrażanie i monitoring wykorzystania narzędzi wsparcia dla Działu Sprzedaży w Kanale Dystrybutorów
Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych akcji
Podsumowanie i rozliczanie akcji marketingowych
Rozliczanie jakościowe faktur VAT, kontakt z Działem Księgowości
Wsparcie Działu Sprzedaży - stały kontakt z Kierownikami Regionu oraz Przedstawicielami Handlowymi w Kanale Dystrybutorów
Praca w aplikacji Comarch SFA – zakładanie akcji promocyjnych dla Działu Sprzedaży oraz ankiet do monitorowania aktywności Trade Marketingowych
Wdrażanie i monitoring wykorzystania narzędzi wsparcia dla Działu Sprzedaży w Kanale Dystrybutorów
Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych akcji
Podsumowanie i rozliczanie akcji marketingowych
Rozliczanie jakościowe faktur VAT, kontakt z Działem Księgowości
Wsparcie Działu Sprzedaży - stały kontakt z Kierownikami Regionu oraz Przedstawicielami Handlowymi w Kanale Dystrybutorów
Praktykantka
Screening CV pod kątem dopasowania do profilu, prowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami
Direct search celem pozyskania informacji do prowadzonych rekrutacji
Tworzenie i aktualizacja akt osobowych zatrudnionych
Udzielanie informacji na temat aktualnych ofert pracy, przez telefon oraz osobiście
Direct search celem pozyskania informacji do prowadzonych rekrutacji
Tworzenie i aktualizacja akt osobowych zatrudnionych
Udzielanie informacji na temat aktualnych ofert pracy, przez telefon oraz osobiście
Szkolenia i kursy
Kurs "Zastosowanie GIS w Geografii i Planowaniu przestrzennym", organizator: WGiSR UW
Szkolenie "Prowadzenie własnej działalności gospodarczej typu spin off/ out", organizator: Fundacja Polskiej Akademii oraz Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka”
Warsztat dla przyszłych PR- owców, HR- owców i specjalistów ds. komunikacji "Czym dla biznesu jest jego społeczna odpowiedzialność i jaką rolę odgrywają w niej relacje ze społecznością lokalną?", organizator: MARS Polska
Szkolenie "Prowadzenie własnej działalności gospodarczej typu spin off/ out", organizator: Fundacja Polskiej Akademii oraz Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka”
Warsztat dla przyszłych PR- owców, HR- owców i specjalistów ds. komunikacji "Czym dla biznesu jest jego społeczna odpowiedzialność i jaką rolę odgrywają w niej relacje ze społecznością lokalną?", organizator: MARS Polska
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Staże/Praktyki
Staże
Zainteresowania
Twórczość A. Rojka, T. Tymańskiego, K. Nosowskiej, Fisza&Emade oraz Nory Jones
Przeobrażenia przestrzeni miejskich z korzyścią dla pieszych i rowerzystów (ludzka skala)
Trekking po Tatrach Polskich, bieganie, kuchnia wegetariańska
Przeobrażenia przestrzeni miejskich z korzyścią dla pieszych i rowerzystów (ludzka skala)
Trekking po Tatrach Polskich, bieganie, kuchnia wegetariańska
Inne
02. 2013 - Współautorstwo raportu desk research pt: "Mama w pracy. Sytuacja matek na rynku pracy w Polsce" opublikowanego w książce "Analiza danych zastanych. Przewodnik dla studentów", nakładem wydawnictwa Scholar
od 11.2000 - Działalność artystyczna - aktywna praktyka chóralna w Grodziskim Chórze Bogorya, uczestnictwo w koncertach i konkursach w kraju i zagranicą
od 11.2000 - Działalność artystyczna - aktywna praktyka chóralna w Grodziskim Chórze Bogorya, uczestnictwo w koncertach i konkursach w kraju i zagranicą
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania