Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektów Marketingowych
SME Training (branża szkoleniowa)
- kreowanie i implementacja inicjatyw marketingowych, wprowadzanie nowych produktów na rynek;
- działania rebrandingowe, wprowadzenie Corporate Identity;
- negocjacje i podpisywanie umów z klientami biznesowymi, zarządzanie powierzonym budżetem promocyjnym.
- zarządzanie treścią na stronach internetowych firmy, copywriting
- działania rebrandingowe, wprowadzenie Corporate Identity;
- negocjacje i podpisywanie umów z klientami biznesowymi, zarządzanie powierzonym budżetem promocyjnym.
- zarządzanie treścią na stronach internetowych firmy, copywriting
Junior Brand Manager
Media Service Zawada (branża wydawnicza)
- przygotowywanie kampanii komunikacyjnych oraz działań PR, ścisła współpraca z domami mediowymi
- współuczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu strategii oraz planów marketingowych, zarządzanie grupą produktów wydawniczych
- bieżące zarządzanie budżetem, analiza wskaźników sprzedaży
- współuczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu strategii oraz planów marketingowych, zarządzanie grupą produktów wydawniczych
- bieżące zarządzanie budżetem, analiza wskaźników sprzedaży
Koordynator ds. Trade Marketingu
Groupe SEB Polska (branża AGD: Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups)
- koordynacja współpracy w obszarze trade marketingu pomiędzy oddziałami firmy w krajach bałtyckich
- przygotowanie i adaptacja materiałów POS dla lokalnych potrzeb każdego biur
- współpraca z agencjami zewnętrznymi (agencje reklamowe, PR, merchandisingowe, dom mediowy)
- przygotowanie i adaptacja materiałów POS dla lokalnych potrzeb każdego biur
- współpraca z agencjami zewnętrznymi (agencje reklamowe, PR, merchandisingowe, dom mediowy)
Koordynator ds. Sprzedaży i Marketingu
- opracowanie strategii działań komercyjnych – programy lojalnościowe, akcje pakietowe
- planowanie kalendarza promocji, współtworzenie budżetu marketingowego firmy
- rozliczanie budżetu trade marketingowego; współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, dostawcami materiałów reklamowych
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla Przedstawicieli Handlowych
- planowanie kalendarza promocji, współtworzenie budżetu marketingowego firmy
- rozliczanie budżetu trade marketingowego; współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, dostawcami materiałów reklamowych
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla Przedstawicieli Handlowych
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Gryfikajca
Gryfikacja (z ang. Gamefication lub Game Based Marketing) czyli stosowanie mechanizmów i sposobu myślenia właściwego dla gier do rozwiązywania problemów i zwiększenia zaangażowanie odbiorców. Szerokie
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Szkolenia w Warszawie
Kursy i szkolenia w Warszawie. Grupa zrzeszająca organizatorów i uczestników szkoleń na terenie Warszawy.