Magdalena Mielczarek

Key Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

ASSA ABLOY Entrance Systems Sp. z o.o.
Key Account Manager
- ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów z klientami KA, w szczególności sieciami handlowymi i firmami z sektora FM
- przedłużanie wygasających umów
- rozpatrywanie reklamacji klientów
- budowanie relacji, obsługa klientów KA
- spotkania z klientami (negocjacyjne, podsumowujące bieżącą współprace, budowanie relacji z klientami)
- nadzór nad zaplanowanymi wizytami konserwacyjnymi powierzonymi DO do realizacji
- miesięcznie raportowanie
Besam Polska Sp. z o.o.
Services Contract Manager
zarządzenie działem umów serwisowych
- planowanie działań strategicznych dla zespołu
- przygotowywanie budżetu
- nadzór nad wykonaniem zadań i optymalizacja działań przy realizacji budżetu
- kontrola wykonania budżetu

- wyszukiwanie i tworzenie baz klientów (w tym udział w przetargach publicznych)
- ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów z klientami indywidualnymi i klientami KA
- przedłużanie wygasających umów
- rozpatrywanie reklamacji klientów
- budowanie relacji, obsługa klientów KA
- spotkania z klientami (negocjacyjne, podsumowujące bieżącą współprace, budowanie relacji z klientami)
- nadzór nad zaplanowanymi wizytami konserwacyjnymi powierzonymi DO do realizacji
- miesięcznie raportowanie

Dodatkowo w zakresie zadań marketingowych:
- monitorowanie potrzeb marketingowych firmy oraz koordynacja realizacji zamówień
- kontakt z wydawnictwami branżowymi w zakresie reklam (Facility Manager, Świat Szkła) oraz firmami organizującymi eventy branżowe (Kongres, szkolenie FM, konferencje Medyczne, Kongres Shopping Center)
Besam Polska Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Umów Serwisowych - Lider Działu Umów Serwisowych
-wyszukiwanie i tworzenie baz klientów (w tym udział w przetargach publicznych)
-ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów z klientami indywidualnymi i klientami KA
-przedłużanie wygasających umów
-rozpatrywanie reklamacji klientów
-budowanie relacji, obsługa klientów KA
-spotkania z klientami (negocjacyjne, podsumowujące bieżącą współprace, budowanie relacji z klientami)
-nadzór nad zaplanowanymi wizytami konserwacyjnymi powierzonymi DO do realizacji
-miesięcznie raportowanie

Stanowisko funkcyjne Lidera Działu:
-ujednolicenie w DUS treści umów serwisowych, systemu kalkulacji marży, wyceny usług serwisowych w zakresie przeglądów konserwacyjnych w oparciu o wskaźniki cenowe i normatywy czasochłonności prac przygotowywane przez Dział Operacyjny.
-utrzymanie jakości i poprawności cenowo/marżowej ofert przygotowywanych przez dział
-identyfikacja obszarów działań sprzedażowych i podział klientów do pozyskania dotychczas nie objętych ofertowaniem przez zespół pracowników DUS
-identyfikowanie obszarów działania DO i DUS wymagających poprawy, inicjowanie i podejmowanie działań usprawniających pracę i podnoszących efektywność DO i DUS.
-wspieranie Managera działu w przygotowywaniu budżetu i Action Planu do budżetu

Dodatkowo w zakresie zadań marketingowych:
-monitorowanie potrzeb marketingowych firmy oraz koordynacja realizacji zamówień
-kontakt z wydawnictwami branżowymi w zakresie reklam (Facility Manager, Świat Szkła) oraz firmami organizującymi eventy branżowe (Kongres, szkolenie FM, konferencje Medyczne, Kongres Shopping Center)
Besam Polska Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Umów Serwisowych
-wyszukiwanie i tworzenie baz klientów (w tym udział w przetargach publicznych)
-ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów z klientami indywidualnymi i klientami KA
-przedłużanie wygasających umów
-rozpatrywanie reklamacji klientów
-budowanie relacji, obsługa klientów KA
-spotkania z klientami (negocjacyjne, podsumowujące bieżącą współprace, budowanie relacji z klientami)
-nadzór nad zaplanowanymi wizytami konserwacyjnymi powierzonymi DO do realizacji
-miesięcznie raportowanie
Besam Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Umów Serwisowych
Besam Polska Sp. z o.o.
Asystentka ds. Sprzedaży Umów Serwisowych
MotoBank Sp. z o.o.
Doradca Ubezpieczeniowy

Szkolenia i kursy

04.2012: "Eksperci Besam zorientowani na pozyskanie informacji o Klientach (Team Focus)
02.2010: "Dobra komunikacja i Współpraca" (Via szkolenia)
11.2009: "Negocjacje biznesowe"(Effect Group)
06.2009 : "Sztuka autoprezentacji - świadome kształtowanie wizerunku osobistego"
04.2008: "Sales by Objectives" (Mercuri International)
03.2008" "Sales Communication" (Mercuri International)
01.2008: "Asertywność w komunikacji i osiąganiu celów" (Homo Creatore)
02.2007: "Telemarketing, czyli jak prowadzić skutecznie rozmowy telefoniczne"(Homo Creatore)
11.2006: "Profesjonalne negocjacje w biznesie"(Eurofinance Sp. z o.o.)

Edukacja

Logo
Kolegium Nauk Społecznych i Administracji, magisterskie
Politechnika Warszawska
Redirecting to /narzedzia/captcha Redirecting to /narzedzia/captcha.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
ABC Wzrostu Sprzedaży
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż. Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Mazury
Mazury
Aktualności z całych Mazur w jednym miejscu.
RODZICE I DZIECI
RODZICE I DZIECI
Grupa dla osób zainteresowanych wymianą informacji i doświadczeń dotyczących wychowania dzieci, rozwijania więzi emocjonalnej z dziećmi, sposobami spędzania z nimi czasu wolnego, etc.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Warszawa - Co? Gdzie? Kiedy?
Warszawa - Co? Gdzie? Kiedy?
Wydarzenia, Noclegi, Restauracje, Kluby – tylko te godne polecenia
WIEDZA  ZA  GROSZE
WIEDZA ZA GROSZE
Miejsce w którym znajdziesz cenne informacje, między innmi artykuły, książki i oferty szkoleń.
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker