Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
- ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów z klientami KA, w szczególności sieciami handlowymi i firmami z sektora FM
- przedłużanie wygasających umów
- rozpatrywanie reklamacji klientów
- budowanie relacji, obsługa klientów KA
- spotkania z klientami (negocjacyjne, podsumowujące bieżącą współprace, budowanie relacji z klientami)
- nadzór nad zaplanowanymi wizytami konserwacyjnymi powierzonymi DO do realizacji
- miesięcznie raportowanie
- przedłużanie wygasających umów
- rozpatrywanie reklamacji klientów
- budowanie relacji, obsługa klientów KA
- spotkania z klientami (negocjacyjne, podsumowujące bieżącą współprace, budowanie relacji z klientami)
- nadzór nad zaplanowanymi wizytami konserwacyjnymi powierzonymi DO do realizacji
- miesięcznie raportowanie
Services Contract Manager
zarządzenie działem umów serwisowych
- planowanie działań strategicznych dla zespołu
- przygotowywanie budżetu
- nadzór nad wykonaniem zadań i optymalizacja działań przy realizacji budżetu
- kontrola wykonania budżetu
- wyszukiwanie i tworzenie baz klientów (w tym udział w przetargach publicznych)
- ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów z klientami indywidualnymi i klientami KA
- przedłużanie wygasających umów
- rozpatrywanie reklamacji klientów
- budowanie relacji, obsługa klientów KA
- spotkania z klientami (negocjacyjne, podsumowujące bieżącą współprace, budowanie relacji z klientami)
- nadzór nad zaplanowanymi wizytami konserwacyjnymi powierzonymi DO do realizacji
- miesięcznie raportowanie
Dodatkowo w zakresie zadań marketingowych:
- monitorowanie potrzeb marketingowych firmy oraz koordynacja realizacji zamówień
- kontakt z wydawnictwami branżowymi w zakresie reklam (Facility Manager, Świat Szkła) oraz firmami organizującymi eventy branżowe (Kongres, szkolenie FM, konferencje Medyczne, Kongres Shopping Center)
- planowanie działań strategicznych dla zespołu
- przygotowywanie budżetu
- nadzór nad wykonaniem zadań i optymalizacja działań przy realizacji budżetu
- kontrola wykonania budżetu
- wyszukiwanie i tworzenie baz klientów (w tym udział w przetargach publicznych)
- ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów z klientami indywidualnymi i klientami KA
- przedłużanie wygasających umów
- rozpatrywanie reklamacji klientów
- budowanie relacji, obsługa klientów KA
- spotkania z klientami (negocjacyjne, podsumowujące bieżącą współprace, budowanie relacji z klientami)
- nadzór nad zaplanowanymi wizytami konserwacyjnymi powierzonymi DO do realizacji
- miesięcznie raportowanie
Dodatkowo w zakresie zadań marketingowych:
- monitorowanie potrzeb marketingowych firmy oraz koordynacja realizacji zamówień
- kontakt z wydawnictwami branżowymi w zakresie reklam (Facility Manager, Świat Szkła) oraz firmami organizującymi eventy branżowe (Kongres, szkolenie FM, konferencje Medyczne, Kongres Shopping Center)
Starszy Specjalista ds. Umów Serwisowych - Lider Działu Umów Serwisowych
-wyszukiwanie i tworzenie baz klientów (w tym udział w przetargach publicznych)
-ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów z klientami indywidualnymi i klientami KA
-przedłużanie wygasających umów
-rozpatrywanie reklamacji klientów
-budowanie relacji, obsługa klientów KA
-spotkania z klientami (negocjacyjne, podsumowujące bieżącą współprace, budowanie relacji z klientami)
-nadzór nad zaplanowanymi wizytami konserwacyjnymi powierzonymi DO do realizacji
-miesięcznie raportowanie
Stanowisko funkcyjne Lidera Działu:
-ujednolicenie w DUS treści umów serwisowych, systemu kalkulacji marży, wyceny usług serwisowych w zakresie przeglądów konserwacyjnych w oparciu o wskaźniki cenowe i normatywy czasochłonności prac przygotowywane przez Dział Operacyjny.
-utrzymanie jakości i poprawności cenowo/marżowej ofert przygotowywanych przez dział
-identyfikacja obszarów działań sprzedażowych i podział klientów do pozyskania dotychczas nie objętych ofertowaniem przez zespół pracowników DUS
-identyfikowanie obszarów działania DO i DUS wymagających poprawy, inicjowanie i podejmowanie działań usprawniających pracę i podnoszących efektywność DO i DUS.
-wspieranie Managera działu w przygotowywaniu budżetu i Action Planu do budżetu
Dodatkowo w zakresie zadań marketingowych:
-monitorowanie potrzeb marketingowych firmy oraz koordynacja realizacji zamówień
-kontakt z wydawnictwami branżowymi w zakresie reklam (Facility Manager, Świat Szkła) oraz firmami organizującymi eventy branżowe (Kongres, szkolenie FM, konferencje Medyczne, Kongres Shopping Center)
-ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów z klientami indywidualnymi i klientami KA
-przedłużanie wygasających umów
-rozpatrywanie reklamacji klientów
-budowanie relacji, obsługa klientów KA
-spotkania z klientami (negocjacyjne, podsumowujące bieżącą współprace, budowanie relacji z klientami)
-nadzór nad zaplanowanymi wizytami konserwacyjnymi powierzonymi DO do realizacji
-miesięcznie raportowanie
Stanowisko funkcyjne Lidera Działu:
-ujednolicenie w DUS treści umów serwisowych, systemu kalkulacji marży, wyceny usług serwisowych w zakresie przeglądów konserwacyjnych w oparciu o wskaźniki cenowe i normatywy czasochłonności prac przygotowywane przez Dział Operacyjny.
-utrzymanie jakości i poprawności cenowo/marżowej ofert przygotowywanych przez dział
-identyfikacja obszarów działań sprzedażowych i podział klientów do pozyskania dotychczas nie objętych ofertowaniem przez zespół pracowników DUS
-identyfikowanie obszarów działania DO i DUS wymagających poprawy, inicjowanie i podejmowanie działań usprawniających pracę i podnoszących efektywność DO i DUS.
-wspieranie Managera działu w przygotowywaniu budżetu i Action Planu do budżetu
Dodatkowo w zakresie zadań marketingowych:
-monitorowanie potrzeb marketingowych firmy oraz koordynacja realizacji zamówień
-kontakt z wydawnictwami branżowymi w zakresie reklam (Facility Manager, Świat Szkła) oraz firmami organizującymi eventy branżowe (Kongres, szkolenie FM, konferencje Medyczne, Kongres Shopping Center)
Starszy Specjalista ds. Umów Serwisowych
-wyszukiwanie i tworzenie baz klientów (w tym udział w przetargach publicznych)
-ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów z klientami indywidualnymi i klientami KA
-przedłużanie wygasających umów
-rozpatrywanie reklamacji klientów
-budowanie relacji, obsługa klientów KA
-spotkania z klientami (negocjacyjne, podsumowujące bieżącą współprace, budowanie relacji z klientami)
-nadzór nad zaplanowanymi wizytami konserwacyjnymi powierzonymi DO do realizacji
-miesięcznie raportowanie
-ofertowanie, negocjowanie warunków współpracy, podpisywanie umów z klientami indywidualnymi i klientami KA
-przedłużanie wygasających umów
-rozpatrywanie reklamacji klientów
-budowanie relacji, obsługa klientów KA
-spotkania z klientami (negocjacyjne, podsumowujące bieżącą współprace, budowanie relacji z klientami)
-nadzór nad zaplanowanymi wizytami konserwacyjnymi powierzonymi DO do realizacji
-miesięcznie raportowanie
Szkolenia i kursy
04.2012: "Eksperci Besam zorientowani na pozyskanie informacji o Klientach (Team Focus)
02.2010: "Dobra komunikacja i Współpraca" (Via szkolenia)
11.2009: "Negocjacje biznesowe"(Effect Group)
06.2009 : "Sztuka autoprezentacji - świadome kształtowanie wizerunku osobistego"
04.2008: "Sales by Objectives" (Mercuri International)
03.2008" "Sales Communication" (Mercuri International)
01.2008: "Asertywność w komunikacji i osiąganiu celów" (Homo Creatore)
02.2007: "Telemarketing, czyli jak prowadzić skutecznie rozmowy telefoniczne"(Homo Creatore)
11.2006: "Profesjonalne negocjacje w biznesie"(Eurofinance Sp. z o.o.)
02.2010: "Dobra komunikacja i Współpraca" (Via szkolenia)
11.2009: "Negocjacje biznesowe"(Effect Group)
06.2009 : "Sztuka autoprezentacji - świadome kształtowanie wizerunku osobistego"
04.2008: "Sales by Objectives" (Mercuri International)
03.2008" "Sales Communication" (Mercuri International)
01.2008: "Asertywność w komunikacji i osiąganiu celów" (Homo Creatore)
02.2007: "Telemarketing, czyli jak prowadzić skutecznie rozmowy telefoniczne"(Homo Creatore)
11.2006: "Profesjonalne negocjacje w biznesie"(Eurofinance Sp. z o.o.)
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
RODZICE I DZIECI
Grupa dla osób zainteresowanych wymianą informacji i doświadczeń dotyczących wychowania dzieci, rozwijania więzi emocjonalnej z dziećmi, sposobami spędzania z nimi czasu wolnego, etc.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
WIEDZA ZA GROSZE
Miejsce w którym znajdziesz cenne informacje, między innmi artykuły, książki i oferty szkoleń.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker