Umiejętności
Analiza
Budżety
Biznes
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Call Center
Zarządzanie Kompanią
Marketing bezpośredni
Obsługa kluczowych klientów
Keying
Klucz (do zamka)
Programy lojalnościowe
Managing Key Accounts
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Project Management
Public Relations
Sales
Konsulting strategiczny
Strategia
customer relations
Budgeting
Sales Support
Strategy Development
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
New Business Development Manager / specjalista ds rachunkowości
Freelancer
Obszar finansowy:
- Planowanie, nadzorowanie projektów od strony księgowej i controllingu
- Weryfikacja, dekretacja i księgowanie dokumentów, rozliczanie czasu pracy pracowników
- Koordynacja rozliczeń pracowników
- Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o dzieło, zleceń
- Kontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu uzgadniania poprawności danych
- Wystawianie faktur dla kontrahentów
- Przygotowanie budżetu i analiz finansowych
- Rozliczanie od strony finansowej projektów i umów zawartych z dostawcami zewnętrznymi
Obszar rozwoju biznesu:
- Koordynacja projektów z obszaru: marketingu, wsparcia sprzedaży i rozwoju biznesu
- Opracowywanie i wdrażanie nowych inicjatyw w obszarze sprzedaży i up - sellingu, aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze B2B, B2C, koordynacja kampanii sprzedażowych, maksymalizacja wyników, analiza efektywności zrealizowanych akcji, definiowanie wniosków oraz rekomendacje zmian
- Opracowywanie i wdrażanie strategii obsługi Klienta w kontekście Zarządzania Relacjami z Klientem
- Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowej, nadzorowanie realizacji planu sprzedażowego
-Opracowywanie i zarządzanie bezpośrednią komunikacją do Klienta w ramach działań CRM
- Budowanie dobrych relacji z klientami, partnerami strategicznymi firmy oraz zarządzanie obsługą klientów B2C i B2B
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz prezentacji dla potencjalnych klientów / partnerów biznesowych, zespołu sprzedażowego
- Zarządzanie podległym zespołem
- Planowanie, nadzorowanie projektów od strony księgowej i controllingu
- Weryfikacja, dekretacja i księgowanie dokumentów, rozliczanie czasu pracy pracowników
- Koordynacja rozliczeń pracowników
- Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o dzieło, zleceń
- Kontakt z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu uzgadniania poprawności danych
- Wystawianie faktur dla kontrahentów
- Przygotowanie budżetu i analiz finansowych
- Rozliczanie od strony finansowej projektów i umów zawartych z dostawcami zewnętrznymi
Obszar rozwoju biznesu:
- Koordynacja projektów z obszaru: marketingu, wsparcia sprzedaży i rozwoju biznesu
- Opracowywanie i wdrażanie nowych inicjatyw w obszarze sprzedaży i up - sellingu, aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze B2B, B2C, koordynacja kampanii sprzedażowych, maksymalizacja wyników, analiza efektywności zrealizowanych akcji, definiowanie wniosków oraz rekomendacje zmian
- Opracowywanie i wdrażanie strategii obsługi Klienta w kontekście Zarządzania Relacjami z Klientem
- Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowej, nadzorowanie realizacji planu sprzedażowego
-Opracowywanie i zarządzanie bezpośrednią komunikacją do Klienta w ramach działań CRM
- Budowanie dobrych relacji z klientami, partnerami strategicznymi firmy oraz zarządzanie obsługą klientów B2C i B2B
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz prezentacji dla potencjalnych klientów / partnerów biznesowych, zespołu sprzedażowego
- Zarządzanie podległym zespołem
Kierownik Projektu, koordynator
- Zarządzanie strategiczni projektami zgodnie z metodyką Prince 2 (optymalizacyjnymi, rozwojowymi, inicjującymi)
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek ( opracowywanie produktu, przygotowywanie materiałów BTL, materiałów wspierających sprzedaż, pakietów edukacyjnych dla sił sprzedażowych, modyfikacja procesów przedsprzedażowych i posprzedażowych, PR wewnętrzny i zewnętrzny produktu)
- Opracowanie analiz i raportów dotyczących rynku, Klientów, oferty
- Organizowanie eventów/konferencji
- Budowanie call center wewnątrz i na zewnątrz firmy (opisywanie schematów obsługowych, procedur KPI)
- Rekomendowanie i nawiązywanie współpracy z agencjami reklamowymi, eventowymi, dostawcami gadżetów, drukarniami, niezależnymi konsultantami, call center
- Odpowiedzialność za zarządzanie relacjami z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym z podmiotami z zagranicy ( firmy doradcze, podatkowe, kancelarie prawnicze, firmy obsługowe, agencje reklamowe, niezależni konsultacji); monitoring jakości świadczonych usług przez firmy zewnętrzne
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek ( opracowywanie produktu, przygotowywanie materiałów BTL, materiałów wspierających sprzedaż, pakietów edukacyjnych dla sił sprzedażowych, modyfikacja procesów przedsprzedażowych i posprzedażowych, PR wewnętrzny i zewnętrzny produktu)
- Opracowanie analiz i raportów dotyczących rynku, Klientów, oferty
- Organizowanie eventów/konferencji
- Budowanie call center wewnątrz i na zewnątrz firmy (opisywanie schematów obsługowych, procedur KPI)
- Rekomendowanie i nawiązywanie współpracy z agencjami reklamowymi, eventowymi, dostawcami gadżetów, drukarniami, niezależnymi konsultantami, call center
- Odpowiedzialność za zarządzanie relacjami z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi, w tym z podmiotami z zagranicy ( firmy doradcze, podatkowe, kancelarie prawnicze, firmy obsługowe, agencje reklamowe, niezależni konsultacji); monitoring jakości świadczonych usług przez firmy zewnętrzne
wystawiono
Niezwykle rzadko spotyka się osoby, które posiadają tak szeroki wachlarz kompetencji jak Magda. Miałyśmy okazję współpracować przy wdrażaniu na rynek nowych produktów ubezpieczeniowych i okres ten wspominam jako czas wytężonej pracy ale również jako czas kiedy mogłam się od Magdy wiele nauczyć i wykorzytać jej wiedzę w zakresie zarządzania projektami i sprawnej implementacji produktów i usług na rynek polski. Bardzo Ci dziękuję Madziu, ta wiedza z pewnością przyda mi się w przyszłości.
Główny Specjalista ds. Zarządzania Relacjami z Klientem Indywidualnym
-Realizacja strategii zarządzania relacjami z Klientem oraz zarządzanie programem lojalnościowym, zarządzanie całym procesem komunikacji
- Budowa i wdrażanie kampanii marketingowych (Marketing mix, PR, marketing bezpośredni, zarządzanie kampaniami opartymi na aplikacji CRM, kampanie ukierunkowane na klienta, działania wspierające sprzedaż, cross-selling i up-selling, programy lojalnościowe)
- Redagowanie materiałów BTL, informacji na stronie www
- Zarządzanie procesem personalizacji dokumentów
- Współtworzenie procesów obsługi Klienta (contact center, zarządzanie kampaniami telemarketingowymi)
- Budowa i wdrażanie kampanii marketingowych (Marketing mix, PR, marketing bezpośredni, zarządzanie kampaniami opartymi na aplikacji CRM, kampanie ukierunkowane na klienta, działania wspierające sprzedaż, cross-selling i up-selling, programy lojalnościowe)
- Redagowanie materiałów BTL, informacji na stronie www
- Zarządzanie procesem personalizacji dokumentów
- Współtworzenie procesów obsługi Klienta (contact center, zarządzanie kampaniami telemarketingowymi)
Główny Specjalista ds. Marketingu Bezpośredniego, Specjalista ds. Marketingu Bezpośredniego
Polkomtel S.A. - operator Plus GSM
- Budowa i wdrożenie kampanii marketingowych (Marketing mix, PR, marketing bezpośredni, zarządzanie kampaniami opartymi na aplikacji CRM, kampanie ukierunkowane na klienta, działania wspierające sprzedaż, cross-selling i up-selling, programy lojalnościowe)
- Opracowanie planów i strategii komunikacji marketingowo - sprzedażowej
- Współtworzenie procesów obsługi Klienta, opisywanie schematów obsługowych, procedur KPI (wewnętrzne i zewnętrzne contact center)
- Opracowanie analiz i raportów dotyczących rynku, klientów, oferty i działań konkurencji
- Zarządzanie projektami (optymalizacyjnymi, rozwojowymi, inicjującymi)
- Opracowanie planów i strategii komunikacji marketingowo - sprzedażowej
- Współtworzenie procesów obsługi Klienta, opisywanie schematów obsługowych, procedur KPI (wewnętrzne i zewnętrzne contact center)
- Opracowanie analiz i raportów dotyczących rynku, klientów, oferty i działań konkurencji
- Zarządzanie projektami (optymalizacyjnymi, rozwojowymi, inicjującymi)
Asystentka ds. Sprzedaży
British American Tobacco / Rothmans of Pall Mall
- Utrzymywanie stałego kontaktu pomiędzy centralą firmy a przedstawicielami firmy w terenie i działem marketingu, sprzedaży oraz partnerami handlowymi
- Realizacja zamówień i utrzymanie dobrych kontaktów z Klientami; Bezpośrednia współpraca z firmami handlowymi.
- Realizacja zamówień i utrzymanie dobrych kontaktów z Klientami; Bezpośrednia współpraca z firmami handlowymi.
Szkolenia i kursy
- Ukończone szkolenie z zarządzania projektami według metodyki Prince 2 (certyfikat)
- Ukończone liczne szkolenia w obszarze marketingu (w Polsce i zagranicą), sprzedaży oraz językowe
- Pakiet MS Office – znajomość biegła (Word, Excel, Power Point, MS Project)
- Ukończone liczne szkolenia w obszarze marketingu (w Polsce i zagranicą), sprzedaży oraz językowe
- Pakiet MS Office – znajomość biegła (Word, Excel, Power Point, MS Project)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Polityka, ekonomia, podróże, film, muzyka
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ERP dla biznesu
Na forum grupy poruszamy wszystkie tematy związane z wdrażaniem kompleksowych programów do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem (tzw. systemów ERP - Enterprise Resource Planning).
Księgowi i Finansiści
Grupa przeznaczona dla księgowych, finansistów, doradców podatkowych.
Tu znajdziesz rozwiązania nurtujących zagadnień, szkolenia, kursy , promocje, oferty pracy
Księgowość nudna? A może jednak nie!
Celem grupy jest wzajemna wymiana doświadczeń, poglądów, dzielenie się swoimi spostrzeżeniami.