Wypowiedzi
-
Alex Tosolini, dyrektor naczelny P&G w Polsce i krajach nadbałtyckich , twierdzi, że mężczyźni zwykle wyolbrzymiają swoje kompetencje, podczas gdy kobiety umniejszają swoje. Wg. niego zadanie liderów polega na zdobyciu tej wiedzy oraz odpowiednim zaniżeniu samooceny mężczyzn i podwyższeniu własne oceny kwalifikacji kobiet, co pozwala uzyskać dokładniejszy obraz rzeczywistości. Fragment pochodzi z książki "Kobiety i ich wpływ na biznes". Recenzja książki i zasady konkursu na stronie http://dlamarketera.pl/. Zapraszamy!
- 15.11.2012, 16:17
Pokaż wszystkie 2 komentarze -
O tym jak zmienia się w biznesie rola kobiet - zarówno jako konsumentek i managerów, dowiesz się z książki "Kobiety i ich wpływ na biznes". Książkę oraz zniżki w księgarni dlamarketera.pl już teraz można wygrać w konkursie. Zachęcam również do przeczytania recenzji Eweliny Kitlińskiej z serwisu MarketingKobiet.pl. Więcej na http://dlamarketera.pl/
- 12.11.2012, 09:20
-
Jak skutecznie zarządzać cenami, by osiągać cele biznesowe? Pomocą może być książka Iana Ruskin Browna "Skuteczna polityka cenowa", o której więcej dowiesz się z mojej recenzji http://dlamarketera.pl/news.php?id=1351718775
- 2.11.2012, 10:56
-
"Customer Empowerment czyli klient ma głos" to konferencja portalu prekursorki.pl, która odbędzie się 6 listopada w Warszawie. Serdecznie polecam osobom zainteresowanym takimi zagadnieniami jak marketing skierowany do kobiet oraz customer empowerment. Więcej szczegółów na stronie http://www.prekursorki.pl/title,Wstep,pid,215.html
- 30.10.2012, 09:25
-
Serdecznie zapraszam do poznania mojego projektu http://dlamarketera.pl/ oraz do polubienia na FB http://www.facebook.com/dlamarketera.
- 30.10.2012, 08:56
- 1
- 2