Umiejętności
Marketing B2B
Zarządzanie Marką
Budowanie relacji
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Media
komunikaty prasowe
Project Management
Public Relations
Strategic Communications
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
BTL
Zarządzanie budżetem
Budowanie Marki Osobistej
Copywriting i redagowanie tekstów
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Communication Leader
• Stworzyłam długoterminową kampanię komunikacyjną, której celem było wykreowanie popytu informacyjnego oraz sprzedażowego na rozwiązanie informatyczne wspierające generowanie Jednolitego Pliku Kontrolnego. JPK to narzędzie obowiązkowe dla przedsiębiorców, narzucone przez ustawodawcę, a komunikacyjnie zaniedbane przez Ministerstwo Finansów. W ramach kampanii m.in. przeszkoliliśmy kilka tysięcy przedsiębiorców i biur rachunkowych. W wyniku moich działań Sage jest postrzegane jako ekspert w temacie Jednolitego Pliku Kontrolnego.
• Wykreowałam wizerunek firmy jako eksperta w dziedzinie zmian prawnych dotyczących przedsiębiorstw oraz innowacji w IT, poprzez stworzenie i wypromowanie marki osobistej dyrektora zarządzającego. Zorganizowałam pracę zespołu projektowego, zajmującego się profilami w mediach społecznościowych, ghostwritingiem, komunikacją werbalną. W efekcie dyrektor zarządzający w ciągu niespełna roku udzielił 5 wywiadów radiowych, 3 wywiadów oraz kilkudziesięciu wypowiedzi w prasie.
• Uczestniczę w globalnym projekcie CSR „Sage Foundation”. Wypromowałam ideę wolontariatu i aktywnych działań społecznych wśród pracowników w Polsce. W efekcie przez rok odbyły się: trzykrotna akcja honorowego krwiodawstwa, prace ogrodnicze w domu dziecka, wolontariat w schronisku dla zwierząt, zbiórka żywności, odzieży i zabawek dla domu samotnej matki. Za aktywność w Sage Foundation zostałam wyróżniona przez globalnego sponsora projektu.
• Opracowałam lokalną wersję strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Dostosowałam globalne wytyczne do lokalnych realiów kulturowych, politycznych i historycznych. Co rok ją aktualizuję biorąc pod uwagę globalne cele komunikacyjne oraz lokalne cele biznesowe. Określam budżet na działania komunikacyjnej i nim zarządzam.
• Koordynuję pracę 2 agencji PR, 2 agencji marketingowych, oraz domu mediowego. Współpracuję z ekspertami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
• Dzięki prowadzonym przeze mnie kampaniom firma została laureatem w konkursie IT Future Awards w kategorii Innowacja Roku 2016 oraz otrzymała wyróżnienie w rankingu Gazety Finansowej Turbiny Polskiej Gospodarki w kategorii Najlepsze Produkty dla MŚP.
• Za prowadzone kampanie zostałam nominowana do globalnej nagrody Platinium Elite (osoby mające największy wpływ na sprzedaż) – rozstrzygnięcie w grudniu 2016. Zostałam również laureatką konkursu „Współpracownik Roku”, gdzie koleżanki i koledzy głosują na osobę, z którą najlepiej im się pracuje.
• Wykreowałam wizerunek firmy jako eksperta w dziedzinie zmian prawnych dotyczących przedsiębiorstw oraz innowacji w IT, poprzez stworzenie i wypromowanie marki osobistej dyrektora zarządzającego. Zorganizowałam pracę zespołu projektowego, zajmującego się profilami w mediach społecznościowych, ghostwritingiem, komunikacją werbalną. W efekcie dyrektor zarządzający w ciągu niespełna roku udzielił 5 wywiadów radiowych, 3 wywiadów oraz kilkudziesięciu wypowiedzi w prasie.
• Uczestniczę w globalnym projekcie CSR „Sage Foundation”. Wypromowałam ideę wolontariatu i aktywnych działań społecznych wśród pracowników w Polsce. W efekcie przez rok odbyły się: trzykrotna akcja honorowego krwiodawstwa, prace ogrodnicze w domu dziecka, wolontariat w schronisku dla zwierząt, zbiórka żywności, odzieży i zabawek dla domu samotnej matki. Za aktywność w Sage Foundation zostałam wyróżniona przez globalnego sponsora projektu.
• Opracowałam lokalną wersję strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Dostosowałam globalne wytyczne do lokalnych realiów kulturowych, politycznych i historycznych. Co rok ją aktualizuję biorąc pod uwagę globalne cele komunikacyjne oraz lokalne cele biznesowe. Określam budżet na działania komunikacyjnej i nim zarządzam.
• Koordynuję pracę 2 agencji PR, 2 agencji marketingowych, oraz domu mediowego. Współpracuję z ekspertami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
• Dzięki prowadzonym przeze mnie kampaniom firma została laureatem w konkursie IT Future Awards w kategorii Innowacja Roku 2016 oraz otrzymała wyróżnienie w rankingu Gazety Finansowej Turbiny Polskiej Gospodarki w kategorii Najlepsze Produkty dla MŚP.
• Za prowadzone kampanie zostałam nominowana do globalnej nagrody Platinium Elite (osoby mające największy wpływ na sprzedaż) – rozstrzygnięcie w grudniu 2016. Zostałam również laureatką konkursu „Współpracownik Roku”, gdzie koleżanki i koledzy głosują na osobę, z którą najlepiej im się pracuje.
kierownik projektów marketingowych i PR
• Prowadziłam ogólnopolski konkurs Księgowy Roku, którego celem była zmiana stereotypowego wizerunku księgowej oraz stworzenie społeczności nowoczesnych księgowych. Zarządzając działaniami okołokonkursowymi doprowadziłam do zwiększenia liczby zarejestrowanych uczestników o ok. 30%.
• Pozyskałam sponsoring o wartości 300 tys. zł w każdej edycji.
• Nawiązałam współpracę z m.in. z prof. Aldoną Kamelą-Sowińską, prof. Grzegorzem Kołodko, prof. Witoldem Modzelewskim oraz wieloma innymi autorytetami świata ekonomii i rachunkowości.
• Zakwalifikowałam się i uczestniczyłam w programie rozwojowym dla najbardziej utalentowanych
i wartościowych pracowników firmy - Top Talent.
• Wprowadziłam globalne CI do lokalnej spółki. Dostosowałam nowe wytyczne brandingowe do polskich realiów, przełożyłam i wdrożyłam nowy Tone of Voice (z jęz. angielskiego na jęz. polski). Opracowałam koncepcję oraz prowadziłam warszta¬ty brandowe dla pracowników wszystkich szczebli. Przeprowadziłam rebranding sieci partnerskiej składającej się wówczas z ok. 300 firm.
• Byłam członkiem globalnego zespołu projektowego wdrażającego jednolity storytelling w spółkach lokalnych.
• Przygotowywałam materiały ATL i BTL – od koncepcji, przez opracowanie treści, po współpracę z agencją kreatywną.
• Pozyskałam sponsoring o wartości 300 tys. zł w każdej edycji.
• Nawiązałam współpracę z m.in. z prof. Aldoną Kamelą-Sowińską, prof. Grzegorzem Kołodko, prof. Witoldem Modzelewskim oraz wieloma innymi autorytetami świata ekonomii i rachunkowości.
• Zakwalifikowałam się i uczestniczyłam w programie rozwojowym dla najbardziej utalentowanych
i wartościowych pracowników firmy - Top Talent.
• Wprowadziłam globalne CI do lokalnej spółki. Dostosowałam nowe wytyczne brandingowe do polskich realiów, przełożyłam i wdrożyłam nowy Tone of Voice (z jęz. angielskiego na jęz. polski). Opracowałam koncepcję oraz prowadziłam warszta¬ty brandowe dla pracowników wszystkich szczebli. Przeprowadziłam rebranding sieci partnerskiej składającej się wówczas z ok. 300 firm.
• Byłam członkiem globalnego zespołu projektowego wdrażającego jednolity storytelling w spółkach lokalnych.
• Przygotowywałam materiały ATL i BTL – od koncepcji, przez opracowanie treści, po współpracę z agencją kreatywną.
PR i komunikacja
• Zarządzałam wewnętrzną i zewnętrzną komunikacją firmy. Planowałam i odpowiadałam za realizację budżetu komunikacyjnego.
• Prowadziłam biuro prasowe, przygotowywałam informacje prasowe, udzielałam wypowiedzi w mediach, organizowałam wywiady i konferencje. Prezes ufał mi do tego stopnia, że przed wysyłką nie czytał przygotowywanych przeze mnie materiałów.
• Zaplanowałam i samodzielnie zorganizowałam udział firmy w 4 edycjach targów branżowych.
• Prowadziłam biuro prasowe, przygotowywałam informacje prasowe, udzielałam wypowiedzi w mediach, organizowałam wywiady i konferencje. Prezes ufał mi do tego stopnia, że przed wysyłką nie czytał przygotowywanych przeze mnie materiałów.
• Zaplanowałam i samodzielnie zorganizowałam udział firmy w 4 edycjach targów branżowych.
wystawiono
Jej praca to Jej pasja. I styl życia. Ma zasady i umie ich bronić, ale nie zamyka się na innych. Jest ambitna i konsekwentnie dąży do celu. Profesjonalistka i perfekcjonistka.
współpracownik
wystawiono
Magda, jest perfekcjonistką. Wszystkie działania ma dopięte na ostatni guzik. Pełen profesjonalizm - wie, co należy, co wypada, a jakich błędów popełniać nie wolno. Odpowiedzialna i przewidująca :) oto ona :)
współpracownik
wystawiono
Współpraca super :) Co tu dużo mówić :)
Koordynator Działu Administracji Sprzedaży
Zarządzanie zespołem Administracji Sprzedaży
Współtworzenie procedur sprzedaży bezpośredniej i pośredniej
Przygotowywanie raportów sprzedażowych dla Zarządu i udziałowców firmy
Przygotowywanie prowizji dla handlowców oraz dla partnerów
Kreowanie i zarządzanie sprzedażowymi bazami danych
Organizowanie wydarzeń specjalnych dla Działu Sprzedaży, w tym programu „Incentive”
Współtworzenie procedur sprzedaży bezpośredniej i pośredniej
Przygotowywanie raportów sprzedażowych dla Zarządu i udziałowców firmy
Przygotowywanie prowizji dla handlowców oraz dla partnerów
Kreowanie i zarządzanie sprzedażowymi bazami danych
Organizowanie wydarzeń specjalnych dla Działu Sprzedaży, w tym programu „Incentive”
Projekty
Szkolenia i kursy
styczeń 2016 - "Szkolenie medialne"; organizator: Leo Burnett; prowadzący: Sebastian Hejnowski i Jarosław Kuźniar
lipiec 2015 - "Google Analytics"; organizator: Online Marketing; prowadzący: Piotr Gziur
kwiecień 2015 - "B2B Marketing Standards"; organizator: IDG
marzec 2015 - "Digital PR w praktyce", organizator: Gremi Sukces; prowadzący: Bartosz Węglarczyk
lipiec 2015 - "Google Analytics"; organizator: Online Marketing; prowadzący: Piotr Gziur
kwiecień 2015 - "B2B Marketing Standards"; organizator: IDG
marzec 2015 - "Digital PR w praktyce", organizator: Gremi Sukces; prowadzący: Bartosz Węglarczyk
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
tańczę bachatę, jestem plane spotterem, zbieram książki kucharskie
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Amerykanistyka
Grupa dla studentow, absolwentow amerykanistyki (studiow amerykanistycznych:) i nie tylko...Ogolem dla kazdego kogo fascynuje USA...
Dzieci i nauka języków
Dla wszystkich rodziców którzy chcieliby skutecznie nauczyć dziecko języka obcego
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.