Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
ZASTĘPCA KIEROWNIKA
Ade Line S.a Warszawa
Nadzór nad funkcjonowaniem sklepu,
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem
Szkolenie pracowników,
Rekrutacja nowych pracowników,
Dbałość o właściwą rotację oraz ekspozycję towaru,
Obsługa klienta,
Realizacja planów sprzedażowych,
Prowadzenie i kontrola reklamacji,
Sporządzanie raportów do centrali.
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem
Szkolenie pracowników,
Rekrutacja nowych pracowników,
Dbałość o właściwą rotację oraz ekspozycję towaru,
Obsługa klienta,
Realizacja planów sprzedażowych,
Prowadzenie i kontrola reklamacji,
Sporządzanie raportów do centrali.
KIEROWNIK
Peja S.C Warszawa
Zarządzanie sprzedażą salonu,
Analiza wyników finansowych salonu jak również każdego pracownika indywidualnie i podejmowanie kroków podnoszących sprzedaż,
Podpisywanie umów o pracę, prowadzenie ewidencji czasu pracy, układanie grafików zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa pracy, zatwierdzanie urlopów, podejmowanie decyzji o wypowiedzeniach,
Planowanie, organizowanie i kontrola pracy podległego zespołu od 4 do 6 osób,
Przygotowywanie oraz kontrola działań marketingowych,
Regularne raportowanie wyników sklepu przed Zarządem spółki,
Dbałość o stronę wizualną salonu a w szczególności witryn sklepowych,
Kontraktacja towaru.
Analiza wyników finansowych salonu jak również każdego pracownika indywidualnie i podejmowanie kroków podnoszących sprzedaż,
Podpisywanie umów o pracę, prowadzenie ewidencji czasu pracy, układanie grafików zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa pracy, zatwierdzanie urlopów, podejmowanie decyzji o wypowiedzeniach,
Planowanie, organizowanie i kontrola pracy podległego zespołu od 4 do 6 osób,
Przygotowywanie oraz kontrola działań marketingowych,
Regularne raportowanie wyników sklepu przed Zarządem spółki,
Dbałość o stronę wizualną salonu a w szczególności witryn sklepowych,
Kontraktacja towaru.
ZASTĘPCA KIEROWNIKA
Realizacja założeń budżetowych,
Organizowanie i przeprowadzanie akcji marketingowo promocyjnych,
Raportowanie wyników sprzedaży do centrali firmy,
Rekrutacja i szkolenia nowego personelu,
Kontraktacja towaru,
Inwentaryzacja towaru,
Zapewnianie miłej i profesjonalnej obsługi,
Dbanie o ekspozycję towarów zgodnie z formułą sklepu,
Aktywne uczestnictwo w akcjach reklamowo- promocyjnych,
Dbanie o powierzone wyposażenie sklepu,
Sporządzanie raportów,
Układanie grafików,
Przyjmowanie i wysyłanie towarów,
Nadzorowanie pracy pracowników.
Organizowanie i przeprowadzanie akcji marketingowo promocyjnych,
Raportowanie wyników sprzedaży do centrali firmy,
Rekrutacja i szkolenia nowego personelu,
Kontraktacja towaru,
Inwentaryzacja towaru,
Zapewnianie miłej i profesjonalnej obsługi,
Dbanie o ekspozycję towarów zgodnie z formułą sklepu,
Aktywne uczestnictwo w akcjach reklamowo- promocyjnych,
Dbanie o powierzone wyposażenie sklepu,
Sporządzanie raportów,
Układanie grafików,
Przyjmowanie i wysyłanie towarów,
Nadzorowanie pracy pracowników.
DORADCA KLIENTA/ PRACA DODATKOWA
Blue Willis Polska
Profesjonalna obsługa klientek,
Realizacja planów sprzedażowych,
Wizualizacja sklepu i promocja kolekcji zgodnie z polityką merchandisingu.
Wykonywanie czynności zgodnie z funkcjonowaniem sklepu,
Nadzorowanie porządku w miejscu pracy,
Sporządzanie raportów tygodniowych i miesięcznych,
Układanie grafików.
Realizacja planów sprzedażowych,
Wizualizacja sklepu i promocja kolekcji zgodnie z polityką merchandisingu.
Wykonywanie czynności zgodnie z funkcjonowaniem sklepu,
Nadzorowanie porządku w miejscu pracy,
Sporządzanie raportów tygodniowych i miesięcznych,
Układanie grafików.
PRACOWNIK KAWIARNI/ KOORDYNATOR DS. SZKOLEŃ
Szkolenie nowych pracowników na stanowisko "pracownik kawiarni" zapoznawanie ich z polityką firmy, oczekiwaniami i produktami,
Sprawowanie opieki nad stanem wiedzy pracowników zatrudnionych z przeprowadzania okresowych szkoleń oraz testów, wdrażanie nowych pomysłów, dostarczanie materiałów z zakresu wiedzy o kawie,
Przeprowadzanie instruktaży wewnętrznych dotyczących nowości i aktualizacji wiadomości,
Profesjonalna obsługa Gości w kawiarni,
Troska o wizerunek i godne reprezentowanie firmy, oraz budowanie trwałych relacji z Gośćmi.
Sprawowanie opieki nad stanem wiedzy pracowników zatrudnionych z przeprowadzania okresowych szkoleń oraz testów, wdrażanie nowych pomysłów, dostarczanie materiałów z zakresu wiedzy o kawie,
Przeprowadzanie instruktaży wewnętrznych dotyczących nowości i aktualizacji wiadomości,
Profesjonalna obsługa Gości w kawiarni,
Troska o wizerunek i godne reprezentowanie firmy, oraz budowanie trwałych relacji z Gośćmi.
DORADCA KLIENTA
Micro Carta Hurtownia Opakowań Dekoracyjnych Warszawa
Wykonywanie Ekspozycji i sprzedaż ozdobnej galanterii papierniczej i upominkowej,
Zarządzanie implementacją materiałów wystawienniczych, promocyjnych w punktach sprzedaży,
Monitorowanie merchandisingu oraz zbieranie zapotrzebowania na materiały wystawiennicze,
Proponowanie rozwiązań dotyczących prezentacji marki.
Zarządzanie implementacją materiałów wystawienniczych, promocyjnych w punktach sprzedaży,
Monitorowanie merchandisingu oraz zbieranie zapotrzebowania na materiały wystawiennicze,
Proponowanie rozwiązań dotyczących prezentacji marki.
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Dom Pomocy Społecznej św. Józefa w Mieni
Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie recepcji,
Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdział korespondencji przychodzącej,
Obsługa interesantów poprzez odpowiednie selekcjonowanie rozmów i wizyt,
Prowadzenie spraw administracyjnych firmy,
Kontakty z biurem rachunkowym,
Wsparcie dla Zarządu w kierowaniu projektami i zapewnieniu skutecznej współpracy pomiędzy działami,
Opracowywanie i przygotowanie bieżącej dokumentacji, zestawień, raportów i prezentacji dla Zarządu,
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdział korespondencji przychodzącej,
Obsługa interesantów poprzez odpowiednie selekcjonowanie rozmów i wizyt,
Prowadzenie spraw administracyjnych firmy,
Kontakty z biurem rachunkowym,
Wsparcie dla Zarządu w kierowaniu projektami i zapewnieniu skutecznej współpracy pomiędzy działami,
Opracowywanie i przygotowanie bieżącej dokumentacji, zestawień, raportów i prezentacji dla Zarządu,
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Szkolenia i kursy
21-28.03.2006 "Techniki Sprzedaży" Tantum Centrum Kompetencyjne,
1.10-1.12. 2001" Młodość I Przedsiębiorczość - To Twoje Atuty" Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości i Inicjatyw Lokalnych.
1.10-1.12. 2001" Młodość I Przedsiębiorczość - To Twoje Atuty" Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości i Inicjatyw Lokalnych.
Edukacja
Zainteresowania
Psychologia i socjologia zachowań grupy, moda, dekoracja wnętrz, joga.
Inne
Bardzo dobra znajomość pakietu Office (MS Excel i Word)
Dobra znajomość Open Office Professional
Podstawowa znajomość Adobe Photoshop.
Dobra znajomość Open Office Professional
Podstawowa znajomość Adobe Photoshop.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.