Magdalena Malka

NOWE MEDIA
Mienia, mazowieckie

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
ZASTĘPCA KIEROWNIKA
Ade Line S.a Warszawa
Nadzór nad funkcjonowaniem sklepu,
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem
Szkolenie pracowników,
Rekrutacja nowych pracowników,
Dbałość o właściwą rotację oraz ekspozycję towaru,
Obsługa klienta,
Realizacja planów sprzedażowych,
Prowadzenie i kontrola reklamacji,
Sporządzanie raportów do centrali.
Logo
KIEROWNIK
Peja S.C Warszawa
Zarządzanie sprzedażą salonu,
Analiza wyników finansowych salonu jak również każdego pracownika indywidualnie i podejmowanie kroków podnoszących sprzedaż,
Podpisywanie umów o pracę, prowadzenie ewidencji czasu pracy, układanie grafików zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa pracy, zatwierdzanie urlopów, podejmowanie decyzji o wypowiedzeniach,
Planowanie, organizowanie i kontrola pracy podległego zespołu od 4 do 6 osób,
Przygotowywanie oraz kontrola działań marketingowych,
Regularne raportowanie wyników sklepu przed Zarządem spółki,
Dbałość o stronę wizualną salonu a w szczególności witryn sklepowych,
Kontraktacja towaru.
Logo
ZASTĘPCA KIEROWNIKA
Procent Produkt S.C Warszawa
Zarządzanie salonem sprzedaży,
Realizacja celów finansowych i operacyjnych,
Aktywna sprzedaż alkoholi importowanych,
Kontrola stanów magazynowych,
Nadzorowanie przebiegu i realizacja zamówień,
Dbałość o estetykę ekspozycji
Logo
STAŻYSTA/ KONSULTANT/ PRACA DODATKOWA
Polcomtel S.A Warszawa
Doradca klientów biznesowych.
PKN ORLEN S.A.
PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA
Obsługa klienta zgodnie ze standardami koncernu,
Dbałość o salę sprzedaży,
Wystawianie faktur,
Przyjmowanie dostaw ,
Sporządzanie raportów.
Intermoda Fashion Sp. z o.o.
ZASTĘPCA KIEROWNIKA
Realizacja założeń budżetowych,
Organizowanie i przeprowadzanie akcji marketingowo promocyjnych,
Raportowanie wyników sprzedaży do centrali firmy,
Rekrutacja i szkolenia nowego personelu,
Kontraktacja towaru,
Inwentaryzacja towaru,
Zapewnianie miłej i profesjonalnej obsługi,
Dbanie o ekspozycję towarów zgodnie z formułą sklepu,
Aktywne uczestnictwo w akcjach reklamowo- promocyjnych,
Dbanie o powierzone wyposażenie sklepu,
Sporządzanie raportów,
Układanie grafików,
Przyjmowanie i wysyłanie towarów,
Nadzorowanie pracy pracowników.
Logo
DORADCA KLIENTA/ PRACA DODATKOWA
Blue Willis Polska
Profesjonalna obsługa klientek,
Realizacja planów sprzedażowych,
Wizualizacja sklepu i promocja kolekcji zgodnie z polityką merchandisingu.
Wykonywanie czynności zgodnie z funkcjonowaniem sklepu,
Nadzorowanie porządku w miejscu pracy,
Sporządzanie raportów tygodniowych i miesięcznych,
Układanie grafików.
Solid Security
DETEKTYW SKLEPOWY / PRACA DODATKOWA
Zapewnianie bezpieczeństwa w sklepie,
Kontrola pomieszczeń poza sprzedażowych,
Kontrola sali sprzedaży.
Logo
DORADCA KLIENTA
Intermoda Fashion Sp. Z o.o Warszawa
Realizowanie planów sprzedaży,
Doradzanie klientom podczas sprzedaży,
Dbanie o właściwą ekspozycję produktów firmy.
CHI Polska SA
PRACOWNIK KAWIARNI/ KOORDYNATOR DS. SZKOLEŃ
Szkolenie nowych pracowników na stanowisko "pracownik kawiarni" zapoznawanie ich z polityką firmy, oczekiwaniami i produktami,
Sprawowanie opieki nad stanem wiedzy pracowników zatrudnionych z przeprowadzania okresowych szkoleń oraz testów, wdrażanie nowych pomysłów, dostarczanie materiałów z zakresu wiedzy o kawie,
Przeprowadzanie instruktaży wewnętrznych dotyczących nowości i aktualizacji wiadomości,
Profesjonalna obsługa Gości w kawiarni,
Troska o wizerunek i godne reprezentowanie firmy, oraz budowanie trwałych relacji z Gośćmi.
Logo
DORADCA KLIENTA
Micro Carta Hurtownia Opakowań Dekoracyjnych Warszawa
Wykonywanie Ekspozycji i sprzedaż ozdobnej galanterii papierniczej i upominkowej,
Zarządzanie implementacją materiałów wystawienniczych, promocyjnych w punktach sprzedaży,
Monitorowanie merchandisingu oraz zbieranie zapotrzebowania na materiały wystawiennicze,
Proponowanie rozwiązań dotyczących prezentacji marki.
Logo
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Dom Pomocy Społecznej św. Józefa w Mieni
Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie recepcji,
Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdział korespondencji przychodzącej,
Obsługa interesantów poprzez odpowiednie selekcjonowanie rozmów i wizyt,
Prowadzenie spraw administracyjnych firmy,
Kontakty z biurem rachunkowym,
Wsparcie dla Zarządu w kierowaniu projektami i zapewnieniu skutecznej współpracy pomiędzy działami,
Opracowywanie i przygotowanie bieżącej dokumentacji, zestawień, raportów i prezentacji dla Zarządu,
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Szkolenia i kursy

21-28.03.2006 "Techniki Sprzedaży" Tantum Centrum Kompetencyjne,
1.10-1.12. 2001" Młodość I Przedsiębiorczość - To Twoje Atuty" Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości i Inicjatyw Lokalnych.

Edukacja

Logo
PSYCHOLOG TRANSPORTU ORAZ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Zainteresowania

Psychologia i socjologia zachowań grupy, moda, dekoracja wnętrz, joga.

Inne

Bardzo dobra znajomość pakietu Office (MS Excel i Word)
Dobra znajomość Open Office Professional
Podstawowa znajomość Adobe Photoshop.

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.