Magdalena Maliszewska

Specjalista ds. Rekrutacji i administracji w Grupa Akcja Job
Rybnik, śląskie

Umiejętności

Marketing B2B Zarządzanie wydajnością Prezentacje dla Klienta Coaching Zaangażowanie w obsługę klienta Koordynacja Prawo jazdy zaangażowanie pracowników Szkolenia pracowników konsulting HR Human Resources Humans Marketing Microsoft Office Negocjacje Administracja biura Optima Płatnik Prezentacje Rekrutacja Adobe Photoshop Zarządzanie zespołem Sprzedaż Obsługa klienta Adobe InDesign CS6 Rekrutacja przez Internet Realtime Landscaping Architect Płatnik ZUS lider Zespołu OPTIMA Comarch Nowoczesne technologie Kadry i Administracja Personalna

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Akcja Job
Specjalista ds. rekrutacji i administracji
Grupa Akcja Job
Młodszy Specjalista ds. rekrutacji i administracji
- Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla
- Prowadzenie administracji personalnej dla pracowników tymczasowych (prowadzenie teczek osobowych, koordynowanie badań lekarskich, szkoleń BHP, sporządzenie ewidencji czasu pracy)
- Budowanie relacji z Kandydatami
- Utrzymywanie kontaktu z Klientami
Logo
Członek zarządu
Fundacja Rara Avis
Założenie i prowadzenie Fundacji zajmującej się Nowoczesnymi technologiami i IT
Przygotowywanie projektów dotacyjnych
Marketing i promocja
Działania sprzedażowe
Organizacja pracy w biurze
Koordynowanie pracowników
Koordynowanie realizacji projektów
Kontakt z klientem
Logo
Rekruter/Koordynator pracowników/Asystentka działu kadr/Szkoleniowiec-wdrożeniowiec
Helper24 Sp. z o.o.
• realizacja projektów rekrutacyjnych
• prowadzenie rozmów rekrutacyjnych
• wykorzystywanie baz danych i Internetu do poszukiwania kandydatów, redagowanie i
• publikacja ogłoszeń
• wstępna selekcja aplikacji
• budowa i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i kandydatami
• ewidencja dokumentów aplikacyjnych i kadrowych pracowników tymczasowych
• wystawianie umów oraz innych dokumentów kadrowych
• udzielanie informacji na temat aktualnej oferty pracy
• organizowanie wyjazdu/przejazdu pracownika na miejsce pracy
• obsługa poczty „przychodzącej i „wychodzącej”
• obsługa centrali telefonicznej
• koordynacja pracowników tymczasowych
• ewidencja czasu pracy pracowników
• rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
• tworzenie oraz prowadzenie teczek akt osobowych pracowników
• przygotowywanie materiałów szkoleniowych
• przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych nowych pracowników
• przeprowadzanie szkoleń obecnych pracowników
• tworzenie procedur dotyczących stanowisk pracy
• tworzenie procedur dotyczących programów wewnętrznych firmy
• wdrażanie procedur
• nadzór nad funkcjonowaniem programów
Logo
Pracownik administracyjny
Prokuratura Rejonowa Gliwice- Wschód
sprawna obsługa pracy w sekretariacie
• nadzorowanie obiegu poczty
• obsługa petentów
• obsługa urządzeń biurowych

Szkolenia i kursy

Przedstawiciel Handlowy z prawem jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Ekonomiczno-administracyjny, średnie
Liceum Profilowane

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój

Zainteresowania

ekonomia, szkolenia, coaching, muzyka, rysunek

Inne

Duże nastawienie na rozwój :)