Magdalena Małecka

Business Development Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Gościnność Hospitality Industry Dostęp do rynku Urządzenia medyczne Przemysł farmaceutyczny Sprzedaż leków Efektywność Sprzedaży Hotele

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SHL-Polska
Business Development Manager
IBD Business School Sp. z o.o.
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Od 01. 08. 2016- zarządzanie sprzedażą usług konferencyjnych. Dbałość o wizerunek firmy, jakość usług i obsługi. Realizacja działań marketingowych, jak i planowanie działań promujących usługi. Odpowiedzialność za Ogólnopolską Logistykę Szkoleń.
Wcześniej Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży Usług Konferencyjnych
Logo
Key Account Manager
EITT
Logo
Kierownik Marketingu
Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS
do moich głównych zadań należą: kierowanie, koordynacja pracy i nadzór nad prawidłowym wykonaniem zadań przez pracowników Działu Marketingu CBiES GUS. Uzyskanie pozytywnych efektów organizacyjnych, ekonomicznych podejmowanych działań z zachowaniem racjonalnej gospodarki powierzonymi środkami i przedmiotami pracy. Odpowiedzialność za wyniki działalności CBiES GUS w sferze szkoleniowo-konferencyjnej.
Sniper Imprezy Integracyjne
event menager
Byłam odpowiedzialna za aktywne pozyskiwanie klientów w części województwa mazowieckiego oraz na utrzymaniu długofalowych relacji. Moja praca polegała również na projektowaniu eventów, planowaniu spotkań, wyjazdów. Współpracowałam z hotelami, ośrodkami, firmami eventowymi, podwykonawcami.

Szkolenia i kursy

03/2013 szkolenie sprzedażowe

05/2012 szkolenie dla instruktorów Sniper

10/2011 szkolenie produktowe z zakresu produktów medycznych

08/2008 szkolenie sprzedażowe, wdrażające do pracy w Lyreco

2007- 2008 pakiet szkoleń w ramach pracy na stanowisku Kierownika Salonu Orange między innymi:

- certyfikat GPC 100 dni Kierownika jestem w stanie skutecznie przeprowadzić rozmowy: coachingowe

i dyscyplinujące. Spowodować, że zlecane przeze mnie zadania będą wykonane prawidłowo.

- rekrutacja dla menadżerów średniego szczebla- potrafię przeprowadzić proces rekrutacji.

-szkolenie ze skutecznej komunikacji- wykazuję się dużymi umiejętnościami w kontaktach

interpersonalnych- świadomie i skutecznie wykorzystuję komunikaty niewerbalne i werbalne

2004-2005 W ramach angażu w Spółce „Jaszpol” celem poniesienia moich kwalifikacji

i umiejętności zawodowych odbyłam szkolenia z zrządzania kontaktami oraz szkolenie mające na celu

podniesienie moich kompetencji w zakresie szkolenia pracowników.

06/2002 „Negocjacje Inteligentne Emocjonalnie”, szkolenie zorganizowane przez FPL Ekspert w

Zarządzaniu Personelem- skutecznie zarządzam swoimi emocjami, tak w rozmowach biznesowych jak

i pracownikami. Rozumiem i wykorzystuję wpływ emocji na podejmowanie decyzji.

Edukacja

Logo
Psychologia Doradztwa Zawodowego, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
ekonomia, średnie
Business College

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Sport- relaksuję się dzięki jodze, długim spacerom

Gotowanie- głównie kuchnia wegetariańska i kuchnia pięciu przemian.

Literatura współczesna i klasyczna-czytam i kolekcjonuję książki

Muzyka- jazz, fusion jazz, pop, blues, rytmy latynoamerykańskie- konsekwentnie rozwijam swoją

wrażliwość na muzykę poprzez uczestnictwo w koncertach na żywo, taniec, poznawanie twórczości

wykonawców różnych gatunków, muzyków polskich i zagranicznych.

Inne

Obsługa komputera (pakiet Office, Internet)

Prawo jazdy kategorii B – (doświadczenie)

Certyfikat- Pierwsza Pomoc

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.