Magdalena Malara-Świtońska

Specjalista ds. Promocji i Public Relations
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Umiejętności interpersonalne znajomość pakietu MS Office umiejętność pisania i redagowania tekstów, w tym materiałów informacyjnych i promocyjnych Umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej Znajomość systemu CMS Umiejętność organizajcji konferencji i spotkań Umiejętność przygotowywania prezentacji i wystąpień publicznych Umiejętność prowadzenia wykładów i szkoleń z dziedziny Public Relations Umiejętność planowania i realizacji działań i budżetów Marketingowych Umiejętność analizy i planowania skutecznych działań w zakresie Public Relations Znajomość rynku medialnego Znajmomość systemu Joomla Umiejętność komunikacji i pracy w zespole

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
grecki
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Rozwoju Projektów i PR
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
1. Media Relations
2. Social Media Management
3. Event Management
4. Realizacja projektów z zakresu CSR i Internal Public Relations
5. Współpraca z jednostkami Urzędu Miasta i partnerami PPNT Gdynia w zakresie realizacji i promocji wydarzeń
Polska Filharmonia Bałtycka
Rzecznik PFB
1. Stała współpraca z przedstawicielami prasy, radia i tv w celu kreowania pozytywnego wizerunku PFB oraz informowanie o jej działaniach,
2. Redagowanie i dystrybucja informacji prasowych,
3. Opracowywanie materiałów prasowych dla mediów polskich i zagranicznych,
4. Przygotowywanie tekstów na stronę internetową PFB,
5. Prowadzenie profilu Filharmonii w social media,
6. Opracowywanie strategii i planów marketingowych – marketing mix oraz komunikacji marketingowej,
7. Reprezentowanie Filharmonii w audycjach radiowych, wywiadach prasowych i tv,
8. Organizowanie spotkań i konferencji prasowych,
9. Opracowywanie materiałów marketingowych i współpraca z podwykonawcami
10. Przygotowanie, negocjacja i realizacja umów patronackich.
11. Planowanie i rozliczanie budżetu przeznaczonego na działania PR i marketingowe
12. Opracowywanie raportów medialnych,
13. Przygotowywanie wniosków o dofinansowywanie działalności instytucji
Wrocław 2012
Rzecznik Prasowy, Manager ds. PR
1. Utrzymywanie relacji z mediami,
2. Prowadzenie bazy mediów, monitoring oraz opracowywanie i dystrybucja materiałów dla mediów polskich i zagranicznych,
3. Przygotowywanie i koordynacja zadań, związanych z wewnętrzną i zewnętrzną komunikacją spółki,
4. Prezentowanie oficjalnego stanowiska i dbałość o wizerunek spółki w mediach,
5. Tworzenie i wdrażanie strategii w zakresie PR spółki,
6. Organizacja konferencji i spotkań dla przedstawicieli mediów i grup docelowych,
7. Reprezentowanie spółki na spotkaniach z instytucjami, grupami opiniotwórczymi i organizacjami oraz współpraca z nimi w zakresie PR.
8. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w spółce,
9. Nadzór nad serwisem www w zakresie PR,
10. Prowadzenie profilu Stadionu Wrocław w social media,
11. Koordynowanie kreacji i produkcji materiałów marketingowych,
12. Współpraca z podwykonawcami,
13. Nadzór i koordynacja kampanii reklamowych,
14.Planowanie i rozliczanie budżetu przeznaczonego na działania PR i marketingowe
Logo
Konsultant
Centrum Marketin Service
1. Planowanie i organizacja eventów,
2. Przygotowanie i rozliczanie budżetów,
3. Współpraca z podwykonawcami,
4. Opracowywanie ofert.
Politechnika Wrocławska
Referent ds. administracyjnych
Praca na zastępstwo w zespole prasowym PWR;
1. Redagowanie i dystrybucja informacji prasowych,
2. Przygotowywanie tekstów i zamieszczanie ich w serwisie internetowym uczelni,
3. Współpraca z mediami.
Teatr Muzyczny CAPITOL
Specjalista ds. kontaktów ze sponsorami
1. Pozyskiwanie sponsorów do jednej z edycji Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu
2. Opracowywanie bazy sponsorów,
3. Udział w negocjacjach,
4. Przygotowywanie i nadzór nad realizacją umów sponsorskich,
5. Opracowywanie i koordynacja produkcji materiałów marketingowych, dotyczących PPA

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studium Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Law and Economics, magisterskie
Aristotle University of Thessaloniki
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, Political Science, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.