Umiejętności
Umiejętności interpersonalne
znajomość pakietu MS Office
umiejętność pisania i redagowania tekstów, w tym materiałów informacyjnych i promocyjnych
Umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy własnej
Znajomość systemu CMS
Umiejętność organizajcji konferencji i spotkań
Umiejętność przygotowywania prezentacji i wystąpień publicznych
Umiejętność prowadzenia wykładów i szkoleń z dziedziny Public Relations
Umiejętność planowania i realizacji działań i budżetów Marketingowych
Umiejętność analizy i planowania skutecznych działań w zakresie Public Relations
Znajomość rynku medialnego
Znajmomość systemu Joomla
Umiejętność komunikacji i pracy w zespole
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
grecki
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Rozwoju Projektów i PR
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
1. Media Relations
2. Social Media Management
3. Event Management
4. Realizacja projektów z zakresu CSR i Internal Public Relations
5. Współpraca z jednostkami Urzędu Miasta i partnerami PPNT Gdynia w zakresie realizacji i promocji wydarzeń
2. Social Media Management
3. Event Management
4. Realizacja projektów z zakresu CSR i Internal Public Relations
5. Współpraca z jednostkami Urzędu Miasta i partnerami PPNT Gdynia w zakresie realizacji i promocji wydarzeń
Rzecznik PFB
1. Stała współpraca z przedstawicielami prasy, radia i tv w celu kreowania pozytywnego wizerunku PFB oraz informowanie o jej działaniach,
2. Redagowanie i dystrybucja informacji prasowych,
3. Opracowywanie materiałów prasowych dla mediów polskich i zagranicznych,
4. Przygotowywanie tekstów na stronę internetową PFB,
5. Prowadzenie profilu Filharmonii w social media,
6. Opracowywanie strategii i planów marketingowych – marketing mix oraz komunikacji marketingowej,
7. Reprezentowanie Filharmonii w audycjach radiowych, wywiadach prasowych i tv,
8. Organizowanie spotkań i konferencji prasowych,
9. Opracowywanie materiałów marketingowych i współpraca z podwykonawcami
10. Przygotowanie, negocjacja i realizacja umów patronackich.
11. Planowanie i rozliczanie budżetu przeznaczonego na działania PR i marketingowe
12. Opracowywanie raportów medialnych,
13. Przygotowywanie wniosków o dofinansowywanie działalności instytucji
2. Redagowanie i dystrybucja informacji prasowych,
3. Opracowywanie materiałów prasowych dla mediów polskich i zagranicznych,
4. Przygotowywanie tekstów na stronę internetową PFB,
5. Prowadzenie profilu Filharmonii w social media,
6. Opracowywanie strategii i planów marketingowych – marketing mix oraz komunikacji marketingowej,
7. Reprezentowanie Filharmonii w audycjach radiowych, wywiadach prasowych i tv,
8. Organizowanie spotkań i konferencji prasowych,
9. Opracowywanie materiałów marketingowych i współpraca z podwykonawcami
10. Przygotowanie, negocjacja i realizacja umów patronackich.
11. Planowanie i rozliczanie budżetu przeznaczonego na działania PR i marketingowe
12. Opracowywanie raportów medialnych,
13. Przygotowywanie wniosków o dofinansowywanie działalności instytucji
Rzecznik Prasowy, Manager ds. PR
1. Utrzymywanie relacji z mediami,
2. Prowadzenie bazy mediów, monitoring oraz opracowywanie i dystrybucja materiałów dla mediów polskich i zagranicznych,
3. Przygotowywanie i koordynacja zadań, związanych z wewnętrzną i zewnętrzną komunikacją spółki,
4. Prezentowanie oficjalnego stanowiska i dbałość o wizerunek spółki w mediach,
5. Tworzenie i wdrażanie strategii w zakresie PR spółki,
6. Organizacja konferencji i spotkań dla przedstawicieli mediów i grup docelowych,
7. Reprezentowanie spółki na spotkaniach z instytucjami, grupami opiniotwórczymi i organizacjami oraz współpraca z nimi w zakresie PR.
8. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w spółce,
9. Nadzór nad serwisem www w zakresie PR,
10. Prowadzenie profilu Stadionu Wrocław w social media,
11. Koordynowanie kreacji i produkcji materiałów marketingowych,
12. Współpraca z podwykonawcami,
13. Nadzór i koordynacja kampanii reklamowych,
14.Planowanie i rozliczanie budżetu przeznaczonego na działania PR i marketingowe
2. Prowadzenie bazy mediów, monitoring oraz opracowywanie i dystrybucja materiałów dla mediów polskich i zagranicznych,
3. Przygotowywanie i koordynacja zadań, związanych z wewnętrzną i zewnętrzną komunikacją spółki,
4. Prezentowanie oficjalnego stanowiska i dbałość o wizerunek spółki w mediach,
5. Tworzenie i wdrażanie strategii w zakresie PR spółki,
6. Organizacja konferencji i spotkań dla przedstawicieli mediów i grup docelowych,
7. Reprezentowanie spółki na spotkaniach z instytucjami, grupami opiniotwórczymi i organizacjami oraz współpraca z nimi w zakresie PR.
8. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w spółce,
9. Nadzór nad serwisem www w zakresie PR,
10. Prowadzenie profilu Stadionu Wrocław w social media,
11. Koordynowanie kreacji i produkcji materiałów marketingowych,
12. Współpraca z podwykonawcami,
13. Nadzór i koordynacja kampanii reklamowych,
14.Planowanie i rozliczanie budżetu przeznaczonego na działania PR i marketingowe
Specjalista ds. kontaktów ze sponsorami
1. Pozyskiwanie sponsorów do jednej z edycji Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu
2. Opracowywanie bazy sponsorów,
3. Udział w negocjacjach,
4. Przygotowywanie i nadzór nad realizacją umów sponsorskich,
5. Opracowywanie i koordynacja produkcji materiałów marketingowych, dotyczących PPA
2. Opracowywanie bazy sponsorów,
3. Udział w negocjacjach,
4. Przygotowywanie i nadzór nad realizacją umów sponsorskich,
5. Opracowywanie i koordynacja produkcji materiałów marketingowych, dotyczących PPA
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.