Umiejętności
Dobra organizacja pracy
Umiejętności negocjacyjne
Umiejętność pracy w grupie
umiejętność szybkiego uczenia się
Umiejetność kierowania zespołem,planowania czasu pracy,dobra komunikatywność i otwartość w kontakcie z klientem.
otwartość i umiejętność widzenia zadań w szerokiej perspektywie
Ms Office : Word, Excel, PowerPoint,
umiejetosci planowania i zarzadzania
Sales Force.com
Oracle 11i
Języki
angielski
biegły
francuski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Intelligent Automation Consultant
Identyfikacja pomysłów automatyzacyjnych w obszarze bankowości i ubezpieczeń
Współpraca z developerami
Przygotowywanie dokumentacji procesowej oraz map prcesowych
Przygotowywanie dokumentacji rozwiązania automatyzacyjnego
Prowadzenie warsztatów dla klientów w celu prezentacji rozwiązań i oceny potencjału
Współpraca z developerami
Przygotowywanie dokumentacji procesowej oraz map prcesowych
Przygotowywanie dokumentacji rozwiązania automatyzacyjnego
Prowadzenie warsztatów dla klientów w celu prezentacji rozwiązań i oceny potencjału
Kierownik dzialu naleznosci EMEA
Koorydnowanie pracy 21 osobowego zespolu.prezentowanie zespolu i wyniku przed manadzerami wyzszego szczebla. Uczestnictwo w prezentacji zespolu przed potencjalnymi klientami, nadzorowanie pracy nad projektami usprawniajacymi proces. Zarzadzanie kapitalem ludzkim, ocena pracownikow, rekrutacja, organizowanie pracy zespolu oraz wspolpraca z homologicznymi zespolami w innych lokalizacjach.
Process Manager [Dział Windykacji]
Implementowanie agendy OPEX oraz narzędzi w celu ustabilizowania procesów
Wdrażanie standardowych metod zarądzania procesem w celu wyeliminowania strat
Automatyzacja oraz usprwnianie procesów
Ustalenie raportowania i metryk oraz monitorowanie wyników
Zarządzanie ludźmi [90+ FTEs]
Planowanie i analizowanie rezultatów w celu określenia trendów
Zarządzanie oepracjami w 7 krajach
Identyfikowanie i implementacja pomysłów robotyzacji procesów
Wdrażanie standardowych metod zarądzania procesem w celu wyeliminowania strat
Automatyzacja oraz usprwnianie procesów
Ustalenie raportowania i metryk oraz monitorowanie wyników
Zarządzanie ludźmi [90+ FTEs]
Planowanie i analizowanie rezultatów w celu określenia trendów
Zarządzanie oepracjami w 7 krajach
Identyfikowanie i implementacja pomysłów robotyzacji procesów
Kierownik zespolu ds. Naleznosci EMEA ( Emerging)
Kieorowanie zespolem, raportowanie wymikow i reprezentowanie zespolu przed manadzerami wyzszego stopnia. Dbalosc o budowanie relacji z klientami z rynkow wschodzacych. Wspolpraca z manadzerami w sprawie usprawnienia procesu. Odpowiedzialnosc za dostarczone wyniki.
Edukacja
Specjalizacje
Prawo
Windykacja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć.
Nie zamieszczamy ofert pracy.