Języki
angielski
biegły
hindi
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Passenger Service Supervisor
ASIG Aircraft Service International Group
Nadzór nad pracownikami obsługi pasażerskiej oraz bagażowej. Układanie grafiku pracy pracowników. Monitoring codziennych obowiązków zwiazanych z obsługą pasażerską samolotów przylatujących i odlatujacych. Kontrola nad przestrzeganiem procedur wytyczonych przez linie lotnicze i organizacje międzynarodowe.
Passenger Service Agent-Gate Lead
ASIG Aircraft Service International Group
Odprawa biletowo-bagażowa; sporządzanie reklamacji bagażu zaginionego lub uszkodzonego; tworzenie nowych oraz zmienianie istniejących rezerwacji; pobieranie opłat za nadbagaż; asysta pasażerska (MAAS/UM); odpowiedzialność za punktualne zakończenie wszystkich działań operacyjnych związanych z obsługą pasażerską.
Passenger Service Agent
SAS Scandinavian Airlines
Odprawa biletowo-bagażowa. Porzadkowanie dokumentacji lotu. Pobieranie opłat za nadbagaż. Zmiany rezerwacji oraz przepisywanie biletów. Wystawianie dokumentów związanych z obsługą pasażera. Organizacja transportu oraz hotelu dla pasażerów odwołanego lub zakłoconego rejsu. Zamawianie cateringu dla pasażerów. Obsługa samolotów przylatujących i odlatujących. Asysta pasażerska.
Zainteresowania
Fotografia, podróże.
Inne
Znajomość systemów operacyjnych: Starcheck, Amadeus, World Tracer, Bag Manager oraz regulacji wizowych.
Dyspozycyjność; komunikatywność; umiejętność pracy samodzielnej oraz w grupie pod presją czasu i stresu; wysoka kultura osobista.
Prawo jazdy kat. B
Dyspozycyjność; komunikatywność; umiejętność pracy samodzielnej oraz w grupie pod presją czasu i stresu; wysoka kultura osobista.
Prawo jazdy kat. B