Umiejętności
Angielski
Portugalski
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Marketingu
Tworzenie od podstaw działu marketingu
Praca nad nowym wizerunkiem firmy (wprowadzanie nowej strony internetowej, nowe logo, opracowanie nowych materiałów reklamowych) – ocieplanie wizerunku
Przedstawianie zarządowi strategii i planów promocji produktów
Przygotowywanie treści reklam produktów, współpraca z grafikiem
Redagowanie gazetki promocyjnej
PR wewnętrzny, zewnętrzny
Przygotowywanie konferencji
Działania w social media
Praca nad nowym wizerunkiem firmy (wprowadzanie nowej strony internetowej, nowe logo, opracowanie nowych materiałów reklamowych) – ocieplanie wizerunku
Przedstawianie zarządowi strategii i planów promocji produktów
Przygotowywanie treści reklam produktów, współpraca z grafikiem
Redagowanie gazetki promocyjnej
PR wewnętrzny, zewnętrzny
Przygotowywanie konferencji
Działania w social media
Marketing Manager, PR
2011 - ….. stanowisko kierownika działu marketingu
• zarządzanie 4-osobowym zespołem i budżetem 5 mln PLN
(wzmocnienie pozycji lidera na rynku, rozwój sieci sklepów ze 140 do 180 w latach 2011-2013, wzrost sprzedaży o ok. 15% rok do roku),
• budowanie strategii i planów marketingowych,
• planowanie budżetu, ustalanie katalogu akcji marketingowych, ich kontrola,
• redagowanie kwartalnika firmowego „Słuch” (nakład 8000 egzemplarzy) oraz artykułów do prasy, pism, listów do Klientów,
• PR: reprezentowanie firmy, budowanie relacji ze środowiskiem branżowym.
2004- 2011 - stanowisko asystentki zarządu
• PR wewnętrzne: prowadzenie „Newslettera” firmy,
• audyty wewnętrzne w działach, koordynacja pracy działów, przekazywanie informacji od zarządu,
• odpowiedzi na skargi i listy Klientów,
• procesy ofertowania i podpisywania umów z NFZ, nadzór nad wewnętrzną dokumentacją firmy itp.
• zarządzanie 4-osobowym zespołem i budżetem 5 mln PLN
(wzmocnienie pozycji lidera na rynku, rozwój sieci sklepów ze 140 do 180 w latach 2011-2013, wzrost sprzedaży o ok. 15% rok do roku),
• budowanie strategii i planów marketingowych,
• planowanie budżetu, ustalanie katalogu akcji marketingowych, ich kontrola,
• redagowanie kwartalnika firmowego „Słuch” (nakład 8000 egzemplarzy) oraz artykułów do prasy, pism, listów do Klientów,
• PR: reprezentowanie firmy, budowanie relacji ze środowiskiem branżowym.
2004- 2011 - stanowisko asystentki zarządu
• PR wewnętrzne: prowadzenie „Newslettera” firmy,
• audyty wewnętrzne w działach, koordynacja pracy działów, przekazywanie informacji od zarządu,
• odpowiedzi na skargi i listy Klientów,
• procesy ofertowania i podpisywania umów z NFZ, nadzór nad wewnętrzną dokumentacją firmy itp.
Szkolenia i kursy
2003 Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem zakończone egzaminem przyznającym kwalifikacje zawodowe w zakresie marketingu i strategii marketingowych.
2013 Certyfikat Online Marketing Manager
liczne kursy i warsztaty z zakresu zarządzania, marketingu, organizacji pracy itp.
2013 Certyfikat Online Marketing Manager
liczne kursy i warsztaty z zakresu zarządzania, marketingu, organizacji pracy itp.
Edukacja
Zainteresowania
jazda motocyklem, taniec, sport, podróże. Ze szczególnym uwzględnieniem Portugalii
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Certyfikowany Online Marketing Manager
Oficjalna Grupa tylko dla Uczestników Kursu Certyfikowany Online Marketing Manager(TM) organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing Polska