Magdalena Lasota

Specjalista ds Marketingu, Skamex
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Angielski Portugalski

Doświadczenie zawodowe

Skamex
Specjalista ds Marketingu
Tworzenie od podstaw działu marketingu
Praca nad nowym wizerunkiem firmy (wprowadzanie nowej strony internetowej, nowe logo, opracowanie nowych materiałów reklamowych) – ocieplanie wizerunku
Przedstawianie zarządowi strategii i planów promocji produktów
Przygotowywanie treści reklam produktów, współpraca z grafikiem
Redagowanie gazetki promocyjnej
PR wewnętrzny, zewnętrzny
Przygotowywanie konferencji
Działania w social media
Geers Akustyka Słuchu sp. z o.o.
Marketing Manager, PR
2011 - ….. stanowisko kierownika działu marketingu
• zarządzanie 4-osobowym zespołem i budżetem 5 mln PLN
(wzmocnienie pozycji lidera na rynku, rozwój sieci sklepów ze 140 do 180 w latach 2011-2013, wzrost sprzedaży o ok. 15% rok do roku),
• budowanie strategii i planów marketingowych,
• planowanie budżetu, ustalanie katalogu akcji marketingowych, ich kontrola,
• redagowanie kwartalnika firmowego „Słuch” (nakład 8000 egzemplarzy) oraz artykułów do prasy, pism, listów do Klientów,
• PR: reprezentowanie firmy, budowanie relacji ze środowiskiem branżowym.

2004- 2011 - stanowisko asystentki zarządu
• PR wewnętrzne: prowadzenie „Newslettera” firmy,
• audyty wewnętrzne w działach, koordynacja pracy działów, przekazywanie informacji od zarządu,
• odpowiedzi na skargi i listy Klientów,
• procesy ofertowania i podpisywania umów z NFZ, nadzór nad wewnętrzną dokumentacją firmy itp.

Szkolenia i kursy

2003 Studium Marketingowego Zarządzania Przedsiębiorstwem zakończone egzaminem przyznającym kwalifikacje zawodowe w zakresie marketingu i strategii marketingowych.

2013 Certyfikat Online Marketing Manager

liczne kursy i warsztaty z zakresu zarządzania, marketingu, organizacji pracy itp.

Edukacja

Logo
marketing internetowy, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
prawo, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Zainteresowania

jazda motocyklem, taniec, sport, podróże. Ze szczególnym uwzględnieniem Portugalii

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Certyfikowany Online Marketing Manager
Certyfikowany Online Marketing Manager
Oficjalna Grupa tylko dla Uczestników Kursu Certyfikowany Online Marketing Manager(TM) organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing Polska