Magdalena Larkowska

socjolog
Dębe Wielkie, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Fundacja "Wiedza Lokalna"
Wiceprezes Zarządu
www.wiedzalokalna.pl
Instytut Badań Strukturalnych
badacz, analityk
- organizacja projektów badawczych,
- przygotowanie narzędzi,
- prowadzenie badań jakościowych,
- analiza danych jakościowych,
- sporządzanie raportów z badań

Praca przy projektach:
- „Analiza wpływu inwestycji w infrastrukturę społeczną na wzrost gospodarczy województwa śląskiego”,
- "Klastry zaawansowanych technologii jako instrument wsparcia rozwoju i konkurencyjności regionów – analiza i wnioski dla polityki regionalnej oraz polityki spójności”
Opinia Sp. z o.o.
moderator IDI/rekruter FGI
Logo
badacz, analityk
badanie dla Związku Biur Porad Obywatelskich
praca nad projektem badawczym dotyczącym emigracji Polaków do Irlandii: koordynacja badania w fazie zbierania danych, analiza danych empirycznych
Polski Instytut Spraw Międzynarodowych
sekretarka
• sporządzanie pism;
• wykonywanie czynności związanych z obiegiem korespondencji w Instytucie, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną;
• obsługa centrali telefonicznej, poczty internetowej oraz urządzeń biurowych;
• inne zadania zlecone przez dyrektora, zastępcę dyrektora, kierowników biura analiz, biura finansowo-administracyjnego, biura informacji publicznej
IQS and Quant Group Sp. z o.o.
ankieter telefoniczny w dziale CATI
przeprowadzanie wywiadów telefoniczych wspomaganych komputerowo
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
praktyka w sekretariacie Departamentu Ameryki
KPMG
praktyka w sekretariacie Departamentu Bankowości i Instytucji Finansowych

Szkolenia i kursy

udział w szkoleniach:
• „Zarządzanie zespołem w organizacji pozarządowej”;
• „Przygotowanie projektu od strony finansowej, czyli budżetowanie”;
• „Administrowanie organizacją pozarządową zgodnie z obowiązującym prawem”;
• „Tworzenie projektów do Europejskiego Funduszu Społecznego”, szkolenie prowadzone przez Stowarzyszenie Biuro Obsługi Ruchu Inicjatyw Społecznych BORIS dotyczące Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ukończony kurs "Trening umiejętności społecznych" w Państwowym Studium Stenotypii i Języków Obcych - Zespole Szkół Policealnych w Warszawie

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne

Zainteresowania

• socjologia wyborcza i polityki, socjologia społeczności lokalnych, socjologia miasta (rozwój i procesy ekologiczne aglomeracji miejskich), socjologia wizualna, eseistyka fotograficzna, socjologia obrazu

Organizacje

członkini i współzałożycielka Stowarzyszenia „Niezależna Inicjatywa Kulturalna” w Mińsku Mazowieckim, praca w zespole projektowym odpowiedzialnym za pozyskiwanie źródeł finansowania dla organizacji non-profit, realizacja projektów z zakresu upowszechniania kultury

Inne

• umiejętność analizy danych statystycznych z wykorzystaniem oprogramowania SPSS
• bardzo dobra znajomość programu Atlas.ti, QSR N6wykorzystywanych przy analizie danych jakościowych


PUBLIKACJE:
• Radiukiewicz Anna, Jacek Bieliński, Magdalena Larkowska. 2006. Emigracja zarobkowa Polaków do Irlandii. Raport z badań. Warszawa: Związek Biur Porad Obywatelskich.
• Bieliński Jacek, Magdalena Larkowska. 2010. Elementy stylów życia a struktura społeczna we współczesnej Polsce. Codzienne zachowania i strategie rynkowe. [w druku]

REFERATY:
• Społeczność lokalna - zmiana czy stagnacja (na przykładzie wyborów samorządowych w małym mieście) - referat wygłoszony na konferencji pt. "Granice", 17 kwietnia 2007, Białystok.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
MUZYKA , ZESPOŁY, GRANIE, SPIEW
MUZYKA , ZESPOŁY, GRANIE, SPIEW
Witam grupa osób interesujacych sie muzyka od strony praktycznej w szerokim tego slowa rozumieniu praktyczne wykonywanie muzyki jako pasja, przyjemnosc, praca
Nauki społeczne dla gospodarki
Nauki społeczne dla gospodarki
Grupa projektu „B+R=€ Nauki społeczne dla gospodarki”, koordynowanego przez Wyższą Szkołę Europejską im. ks. J. Tischnera.
NGO'sy
NGO'sy
NGO'sy to grupa dla tych wszystkich którzy związani są z III sektorem czyli organizacjami pozarządowymi....
reklama społeczna
reklama społeczna
Reklama społeczna – "proces komunikacji perswazyjnej, którego głównym celem jest wywołanie społecznie pożądanych postaw lub zachowań".
Socjologia
Socjologia
Forum przeznaczone z myślą o przyszłych, obecnych, byłych i ... niedoszłych socjologach. Forum wymiany myśli, budowa "socjologicznej" sieci kontaktów...
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Właściciele Kotów
Właściciele Kotów
Chcesz podzielić się doświadczeniami ze swoim pupilem?