Magdalena Kwietniewska
Menadżer ds. Zarządzania Punktami Obsługi Klienta, Santander Consumer Bank S.A.
Wrocław,
dolnośląskie
Języki
angielski
podstawowy
Szkolenia i kursy
• Szkolenie przeprowadzone przez Kontekst HR International Group „TRAIN THE TRAINERS TRZY KLUCZE DO SUKCESU”
Celem szkolenia było dostarczenie wiedzy i umiejętności pozwalających na zaprojektowanie, przygotowanie i poprowadzenie szkolenia wewnętrznego w oparciu o JEDNOLITE STANDARDY SZKOLENIOWE AIG BANK POLSKA. W trakcie szkolenia poznałam rolę i zadania menedżera - trenera wewnętrznego, nauczyłam się jak zaprojektować szkolenie oraz przygotować materiały szkoleniowe dla uczestników, nauczyłam się jak przeprowadzić kilkugodzinne szkolenie oraz jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych.
• Szkolenie przeprowadzone przez DOOR Training Poland, na temat: „Sprzedaż i obsługa przez Telefon”
• Szkolenie przeprowadzone przez Inter-Studio Polska na temat : „ Utrzymanie Klienta – Telefoniczna sprzedaż korzyści (TSK)”
• Szkolenie przeprowadzone przez Process Consulting na temat: „Usprawnianie procesów biznesowych”
Celem szkolenia było dostarczenie wiedzy i umiejętności pozwalających na zaprojektowanie, przygotowanie i poprowadzenie szkolenia wewnętrznego w oparciu o JEDNOLITE STANDARDY SZKOLENIOWE AIG BANK POLSKA. W trakcie szkolenia poznałam rolę i zadania menedżera - trenera wewnętrznego, nauczyłam się jak zaprojektować szkolenie oraz przygotować materiały szkoleniowe dla uczestników, nauczyłam się jak przeprowadzić kilkugodzinne szkolenie oraz jak radzić sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych.
• Szkolenie przeprowadzone przez DOOR Training Poland, na temat: „Sprzedaż i obsługa przez Telefon”
• Szkolenie przeprowadzone przez Inter-Studio Polska na temat : „ Utrzymanie Klienta – Telefoniczna sprzedaż korzyści (TSK)”
• Szkolenie przeprowadzone przez Process Consulting na temat: „Usprawnianie procesów biznesowych”
Edukacja
Zainteresowania
Moda, szycie odzieży lekkiej, fotografia, aktywne spędzanie wolnego czasu – spinning, jazda na rolkach