Języki
angielski
dobry
niderlandzki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. PR
• Zarządzanie projektami PR
• Udział w strategii PR
• Wdrożenie i utrzymanie Intranetu, e-lerningu
• Przygotowanie rekomendacji dla poszczególnych programów PR
• Przeprowadzenie kampanii komunikacyjnych, wewnętrznych
• Współpraca z agencjami reklamowymi i public relations dla działań promocyjny
• Udział w strategii PR
• Wdrożenie i utrzymanie Intranetu, e-lerningu
• Przygotowanie rekomendacji dla poszczególnych programów PR
• Przeprowadzenie kampanii komunikacyjnych, wewnętrznych
• Współpraca z agencjami reklamowymi i public relations dla działań promocyjny
Junior Brand Manager
• Realizacja strategii marketingowej produktów telekomunikacyjnych
• Wprowadzanie produktów na rynek (we współpracy w ramach zespołów projektowych)
• Analiza ofert konkurencji, monitorowanie, raporty skuteczności
• Organizacja działań mających na celu utrzymanie klientów
• Wsparcie komunikacji z klientami
• Przygotowwywanie badań marketingowych
• Wprowadzanie produktów na rynek (we współpracy w ramach zespołów projektowych)
• Analiza ofert konkurencji, monitorowanie, raporty skuteczności
• Organizacja działań mających na celu utrzymanie klientów
• Wsparcie komunikacji z klientami
• Przygotowwywanie badań marketingowych
Młodszy specjalista ds. PR
Zarządzanie programem wizerunkowym „ USP Tenispolska”
współpraca z partnerami programu (instytucje publiczne i niepubliczne, media), organizacja imprez wizerunkowych, opracowanie strategii na kolejny rok, przemówienia publiczne w ramach programu,
• wspołpraca z agencjami reklamowymi oraz agencjami komunikacji marketingowej
• koordynacja działań przy tworzeniu umów sponsoringowych,
• współpraca z klientem wewnętrznym
• monitoring mediów
współpraca z partnerami programu (instytucje publiczne i niepubliczne, media), organizacja imprez wizerunkowych, opracowanie strategii na kolejny rok, przemówienia publiczne w ramach programu,
• wspołpraca z agencjami reklamowymi oraz agencjami komunikacji marketingowej
• koordynacja działań przy tworzeniu umów sponsoringowych,
• współpraca z klientem wewnętrznym
• monitoring mediów
Młodszy Specjalista / Koordynator ds. Komunikacji Wewnętrznej
• Rewitalizacja intranetu
• Koordynacja prac Intranetariuszy (18 osób, 5 lokalizacji),
• Pomoc przy organizacji dużych eventów oraz prowadzenie dokumentacji administracyjnej
• Opracowanie planów i koordynacja sportowych programów pracowniczych (tenis, golf, piłka nożna).
• Pomoc przy rebrandingu
• Samodzielna organizacja mini eventów
• Obsługa darowizn
• Koordynacja prac Intranetariuszy (18 osób, 5 lokalizacji),
• Pomoc przy organizacji dużych eventów oraz prowadzenie dokumentacji administracyjnej
• Opracowanie planów i koordynacja sportowych programów pracowniczych (tenis, golf, piłka nożna).
• Pomoc przy rebrandingu
• Samodzielna organizacja mini eventów
• Obsługa darowizn
Asystentka Zarządu
- Wsparcie organizacyjne i administracyjne Prezesa oraz Rady Nadzorczej;
- Prowadzenie kalendarza spotkań;
- Nadzór nad obiegiem dokumentów,
- Organizacja, uczestnictwo protokołowanie spotkań;
- Przygotowywanie dokumentów, prezentacji
- Organizacja podróży służbowych;
- Organizacja wiz pracowniczych;
- Pomoc przy organizacji konferencji wewnętrznych i zewnętrznych,
- Negocjacje z kontranentami
- Aktualizacja zawartości serwisu intranetowego;
- Prowadzenie kalendarza spotkań;
- Nadzór nad obiegiem dokumentów,
- Organizacja, uczestnictwo protokołowanie spotkań;
- Przygotowywanie dokumentów, prezentacji
- Organizacja podróży służbowych;
- Organizacja wiz pracowniczych;
- Pomoc przy organizacji konferencji wewnętrznych i zewnętrznych,
- Negocjacje z kontranentami
- Aktualizacja zawartości serwisu intranetowego;
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
języki, fotografia, podróże, komunikacja, CSR, rolki, tenis, golf
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.