Magdalena Kudłacz
Nie istnieją rzeczy niemożliwe
Kraków,
małopolskie
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
-Warsztat: Mechanizmy kreacji, organizowany przez KNSS AGH, prowadzący-pracownicy Eskadra Opcom /Maj 2012/
-Konferencja: Like us! Organizowana przez Koło Naukowe "Strateg" UJ /Kwiecień 2012/
-Warsztat: Każdy może być kreatywny, prowadzony przez Leszka Łuczyna, Eskadra Opcom /Listopad 2011/
-Szkolenie: Czy nowe media=nowy marketing?, prowadzone przez Mateusza Strzebonskiego, Innovations; /czerwiec 2011/
-Szkolenie: Budowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych, prowadzone przez Annę Ubę, Eskadra Opcom /czerwiec 2011/
- Szkolenie: Nowoczesne zarządzanie NGOs (promocja, PR, nowe technologie); organizowane przez Miejski Ośrodek Inicjatyw Społecznych /luty 2010/
-Szkolenie: Funkcja Human Resources Management w firmie /Organizowane przez: „Centrum IB” Kraków /Kwiecień 2009/
- Konferencja: "PR,HR,Trenerstwo..." PSSiAP Kraków 2008
("Rola PR w sytuacjach kryzysowych.Rzecznik Prasowy a PR-owiec"; "Tam, gdzie czlowiek spotyka się z biznesem - efektywność bzinesu budowana przez dzialy HR")
- Szkolenie: Rzecznik Prasowy /Organizowane przez: „Centrum IB” Kraków/Kwiecień 2008/ Zakres szkolenia: elementy prawne, aspekty etyczne, organizowanie konferencji prasowych i wywiadów, zarządzanie w sytuacji kryzysu, redagowanie sprostowań, komunikatów, itp.
- kurs efektywnej pracy w grupach organizowany przez Koło Naukowe Studentów Socjologii AGH Kraków /listopad 2007/
-Konferencja: Like us! Organizowana przez Koło Naukowe "Strateg" UJ /Kwiecień 2012/
-Warsztat: Każdy może być kreatywny, prowadzony przez Leszka Łuczyna, Eskadra Opcom /Listopad 2011/
-Szkolenie: Czy nowe media=nowy marketing?, prowadzone przez Mateusza Strzebonskiego, Innovations; /czerwiec 2011/
-Szkolenie: Budowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych, prowadzone przez Annę Ubę, Eskadra Opcom /czerwiec 2011/
- Szkolenie: Nowoczesne zarządzanie NGOs (promocja, PR, nowe technologie); organizowane przez Miejski Ośrodek Inicjatyw Społecznych /luty 2010/
-Szkolenie: Funkcja Human Resources Management w firmie /Organizowane przez: „Centrum IB” Kraków /Kwiecień 2009/
- Konferencja: "PR,HR,Trenerstwo..." PSSiAP Kraków 2008
("Rola PR w sytuacjach kryzysowych.Rzecznik Prasowy a PR-owiec"; "Tam, gdzie czlowiek spotyka się z biznesem - efektywność bzinesu budowana przez dzialy HR")
- Szkolenie: Rzecznik Prasowy /Organizowane przez: „Centrum IB” Kraków/Kwiecień 2008/ Zakres szkolenia: elementy prawne, aspekty etyczne, organizowanie konferencji prasowych i wywiadów, zarządzanie w sytuacji kryzysu, redagowanie sprostowań, komunikatów, itp.
- kurs efektywnej pracy w grupach organizowany przez Koło Naukowe Studentów Socjologii AGH Kraków /listopad 2007/
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- reklama
- Social Media
- e-PR
- marketing internetowy
- strategia komunikacji
- książki
- sport (jeździectwo, snowboard, siatkówka)
- Social Media
- e-PR
- marketing internetowy
- strategia komunikacji
- książki
- sport (jeździectwo, snowboard, siatkówka)
Organizacje
- Koło Naukowe Studentów Socjologii AGH
Inne
- bardzo dobra obsługa podstawowych programów pakietu MS Office
- sprawne przeszukiwanie zasobów internetu
- znajomość programów do analizy danych: SPSS, MaxQda,
- podstawowa znajomość CorelDraw, HTML
- prawo jazdy kat. B od 2006r; bezwypadkowa jazda
- sprawne przeszukiwanie zasobów internetu
- znajomość programów do analizy danych: SPSS, MaxQda,
- podstawowa znajomość CorelDraw, HTML
- prawo jazdy kat. B od 2006r; bezwypadkowa jazda
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Dyskusje o mediach
Polskie dziennikarstwo przeżyło w ostatniej dekadzie niewyobrażalnie wielkie przemiany, wynikające między innymi z rozwoju Internetu i mediów społecznościowych. Czy w tej sytuacji klasyczne zasady rze