Magdalena Krasowska
Kierownik Projektów/Architekt Biznesowy
Lublin,
lubelskie
Umiejętności
Project Management
Architektura korporacyjna
Enterprise Architect
zarządzanie zmianą
Analiza biznesowa
Komunikacja
Modelowanie procesów biznesowych z wykorzystaniem notacji BPMN i UML
Umiejętności trenerskie / szkoleniowe
PMI - PMBoK
Zarządzanie Projektami wg. standardów PMI
reklamacje
wdrażane i auditowanie systemu HACCP
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektów/Architekt Biznesowy
- pełna odpowiedzialność za projekt od chwili jego wygenerowania do zamknięcia i oceny
- Architekt Biznesowy w projekcie wdrożenia systemu AX dla wszystkich procesów w spółce ( sprzedaż, gospodarka magazynowa, produkcja, zakupy, transport, finanse, kontroling) ( od momentu oferowania do momentu wdrożenia)
- analiza, opis i modelowanie procesów biznesowych pod kątem ich efektywności
- zarządzanie architekturą korporacyjną
- Architekt Biznesowy w projekcie wdrożenia systemu AX dla wszystkich procesów w spółce ( sprzedaż, gospodarka magazynowa, produkcja, zakupy, transport, finanse, kontroling) ( od momentu oferowania do momentu wdrożenia)
- analiza, opis i modelowanie procesów biznesowych pod kątem ich efektywności
- zarządzanie architekturą korporacyjną
Menager ds rozwoju stoisk obsługowych (Zastępstwo)
Stokrotka Sp. z o.o.
- prowadzenie projektów mających na celu rozwój i optymalizację funkcjonowania stoisk świeżych (piekarnia, owoce-warzywa, lada, kasa)
- nadzór nad Instruktorkami Stoisk Mięsnych (struktura rozproszona) - KPI: sprzedaż, straty,wyniki audytu
- udział w projekcie wdrożenia własnej logistyki produktow swiezych
- nadzór nad Instruktorkami Stoisk Mięsnych (struktura rozproszona) - KPI: sprzedaż, straty,wyniki audytu
- udział w projekcie wdrożenia własnej logistyki produktow swiezych
Kierownik Działu Komunikacji Operacyjnej i Kontaktów z Klientami
Stokrotka Sp. z o.o.
- stworzenie, funkcjonowanie i optymalizacja procesu komunikacji na linii struktury terenowe –centrala oraz centrala – struktury terenowe ( w tym weryfikacja merytoryczna komunikatów)
- optymalizacja procesów wynikająca ze zgłaszanych problemów
- stworzenie, funkcjonowanie i optymalizacja procesów obsługi Klienta na terenie supermarketów jak również reklamacji zgłaszanych do Centrali Spółki (w tym kontakty z Instytucjami : UOKIK Rzecznik Konsumenta)
- optymalizacja procesów wynikająca ze zgłaszanych problemów
- stworzenie, funkcjonowanie i optymalizacja procesów obsługi Klienta na terenie supermarketów jak również reklamacji zgłaszanych do Centrali Spółki (w tym kontakty z Instytucjami : UOKIK Rzecznik Konsumenta)
Współpraca
- projekt i realizacja szkoleń z zakresu Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Wiedzy Operacyjnej
- szkolenie z technik sprzedaży w miejscu pracy (projekt autorski)
- konsultacje operacyjne i handlowe
- szkolenie z technik sprzedaży w miejscu pracy (projekt autorski)
- konsultacje operacyjne i handlowe
KIerownik Działu Zarządzania Wiedzą i Szkoleń Wewnętrznych
Stokrotka Sp. z o.o.
- tworzenie, opis optymalizacja standardów pracy dla struktur operacyjnych (pracownicy sklepów i Regionalni Kierownicy Operacyjni)
- opis i optymalizacja procesów sklepowych (procesy back-officeowe, operacyjne i obsługowo-sprzedażowe)
- tworzenie i aktualizacja procedur obowiązujących w Spółce
- stworzenie, funkcjonowanie i optymalizacja procesu szkoleń dla struktur operacyjnych ( w tym programy adaptacyjne, rozwojowe, ścieżki karier, realizacja szkoleń również z zakresu HACCP))
- tworzenie centr kompetencji
- tworzenie założeń i wdrażanie struktur operacyjnych firmy (w tym opisy stanowisk, systemy motywacyjne)
- mapowanie procesów biznesowych ( w tym matryca RACI)
- opis i optymalizacja procesów sklepowych (procesy back-officeowe, operacyjne i obsługowo-sprzedażowe)
- tworzenie i aktualizacja procedur obowiązujących w Spółce
- stworzenie, funkcjonowanie i optymalizacja procesu szkoleń dla struktur operacyjnych ( w tym programy adaptacyjne, rozwojowe, ścieżki karier, realizacja szkoleń również z zakresu HACCP))
- tworzenie centr kompetencji
- tworzenie założeń i wdrażanie struktur operacyjnych firmy (w tym opisy stanowisk, systemy motywacyjne)
- mapowanie procesów biznesowych ( w tym matryca RACI)
Trener Wewnętrzny
- rekrutacja i szkolenie nowozatrudnionych pracowników
- tworzenie skryptów rozmów handlowych
- coaching sprzedawców
- stworzenie, funkcjonowanie i optymalizacja i realizacja procesu szkoleń dla Dział Telemarketingu
- kontrola poziomu realizacji zadań pracowników
- monitoring rozmów
- organizacja projektów telemarketingowych
- stworzenie internetowej bazy wiedzy
- tworzenie skryptów rozmów handlowych
- coaching sprzedawców
- stworzenie, funkcjonowanie i optymalizacja i realizacja procesu szkoleń dla Dział Telemarketingu
- kontrola poziomu realizacji zadań pracowników
- monitoring rozmów
- organizacja projektów telemarketingowych
- stworzenie internetowej bazy wiedzy
Specjalista
- współudział w przygotowaniu i wdrożeniu projektu FLE
- opiniowanie briefów marketingowych
- analiza AHT, ACW, AR, ASA, ATT i wskaźników efektywności pracy
- analiza procesów biznesowych pod względem efektywności i opłacalności
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu produktu, firmy, technik sprzedażowych i negocjacyjnych oraz poprawnej wymowy i dystrybucji głosu, profesjonalnej obsługi Klienta
- sprawowanie opieki oraz kontroli nad nowo zatrudnionymi pracownikami w zakresie merytorycznym;
- udział w projekcie Grupy Standaryzacji Informacji w zakresie wypracowania Standardów Obsługi Klienta w PTK Centertel Sp. z o.o.;
- suport dla konsultantów pierwszej linii w zakresie obsługi zgłoszeń natury technicznej
- realizacja procesu sprzedaży i utrzymania klienta
- prowadzenie wstępnych procedur windykacyjnych
- negocjacje handlowe z przyszłymi i obecnymi Klientami
- opiniowanie briefów marketingowych
- analiza AHT, ACW, AR, ASA, ATT i wskaźników efektywności pracy
- analiza procesów biznesowych pod względem efektywności i opłacalności
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu produktu, firmy, technik sprzedażowych i negocjacyjnych oraz poprawnej wymowy i dystrybucji głosu, profesjonalnej obsługi Klienta
- sprawowanie opieki oraz kontroli nad nowo zatrudnionymi pracownikami w zakresie merytorycznym;
- udział w projekcie Grupy Standaryzacji Informacji w zakresie wypracowania Standardów Obsługi Klienta w PTK Centertel Sp. z o.o.;
- suport dla konsultantów pierwszej linii w zakresie obsługi zgłoszeń natury technicznej
- realizacja procesu sprzedaży i utrzymania klienta
- prowadzenie wstępnych procedur windykacyjnych
- negocjacje handlowe z przyszłymi i obecnymi Klientami
Szkolenia i kursy
BPMN, EA, PMI, Zarządzanie Procesami, Zarządzanie Projektami
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Architektura
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem