Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Badań Ilościowych.
Target Grupa Badawcza
-Rekrutacja pracowników,
-Szkolenie pracowników i wdrażanie w nowe projekty,
-Podejmowanie działań zaradczych oraz naprawczych w przypadku występowania problemów,
-Przygotowywanie rozliczeń z projektu,
-Nadzór i koordynacja badań marketingowych i społecznych,
-Monitorowanie rynku,
-Przeprowadzanie badań typu IDI
-Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi
-Wprowadzanie materiałów POS (od pomysłu do wykonania)
-Reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych oraz targach branżowych
-Szkolenie pracowników i wdrażanie w nowe projekty,
-Podejmowanie działań zaradczych oraz naprawczych w przypadku występowania problemów,
-Przygotowywanie rozliczeń z projektu,
-Nadzór i koordynacja badań marketingowych i społecznych,
-Monitorowanie rynku,
-Przeprowadzanie badań typu IDI
-Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi
-Wprowadzanie materiałów POS (od pomysłu do wykonania)
-Reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych oraz targach branżowych
Brand manager
- Współpraca z Dziennikarzami z prasy branżowej
- Reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych, targach branżowych
- Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi
- Organizacja eventów
- Współpraca z drukarniami
- Wprowadzanie materiałów POS (od pomysłu do wykonania)
- Reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych, targach branżowych
- Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi
- Organizacja eventów
- Współpraca z drukarniami
- Wprowadzanie materiałów POS (od pomysłu do wykonania)
Szkolenia i kursy
"Scrum w Pigułce" - organizowane przez Code Sprinters
"Kompetencje Menadżerskie" - organizowane przez PWN Cracow
Czynne prawo jazdy kat. B
"Kompetencje Menadżerskie" - organizowane przez PWN Cracow
Czynne prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Zainteresowania
Podróże, kino.
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń