Doświadczenie zawodowe
Asystentka ds. Wsparcia Sprzedaży w Dziale Klientów Kluczowych
- Wspieranie sprzedaży poprzez research na rynku
- Pomoc w organizowaniu wydarzeń dla Klientów
- Koordynacja dokumentacji dla Klientów
- Obsługa Klienta: odpowiedzi na zapytania ofertowe, umawianie spotkań, przygotowywanie materiałów, wdrażanie klientów do CRM, prowadzenie korespondencji z Klientem
- Pomoc w organizowaniu wydarzeń dla Klientów
- Koordynacja dokumentacji dla Klientów
- Obsługa Klienta: odpowiedzi na zapytania ofertowe, umawianie spotkań, przygotowywanie materiałów, wdrażanie klientów do CRM, prowadzenie korespondencji z Klientem
Asystentka ds. Recepcji
- Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji
- Obsługa recepcji – obsługa centrali telefonicznej oraz przyjmowanie gości, obsługa korespondencji przychodzącej
- Organizacja spotkań wewnętrznych (rezerwacja i przygotowywanie sal konferencyjnych)
- Współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, taksówkowymi
- Przygotowanie zestawień/raportów/prezentacji na zlecenie przełożonego
- Wpieranie zespołu Administracji w codziennej pracy
- Obsługa recepcji – obsługa centrali telefonicznej oraz przyjmowanie gości, obsługa korespondencji przychodzącej
- Organizacja spotkań wewnętrznych (rezerwacja i przygotowywanie sal konferencyjnych)
- Współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, taksówkowymi
- Przygotowanie zestawień/raportów/prezentacji na zlecenie przełożonego
- Wpieranie zespołu Administracji w codziennej pracy
Asystentka ds. Administracji
LABoratorium Komunikacji i Reklamy
- Pełna profesjonalna obsługa sekretariatu biura: odbieranie telefonów, przyjmowanie gości, organizacja podróży służbowych, prowadzenie kalendarza spotkań, prowadzenie księgowości, przygotowanie materiałów promocyjnych, kreowanie wizerunku firmy, organizacja badań na potrzeby klientów.
- Przyjmowanie i archiwizacja spływającej korespondencji,
- Prowadzenie elektronicznej bazy danych dokumentów firmowych,
- Zamawianie artykułów na potrzeby biura,
- Współpraca z dostawcami i podwykonawcami,
- Dbanie o obieg faktur
- Przyjmowanie i archiwizacja spływającej korespondencji,
- Prowadzenie elektronicznej bazy danych dokumentów firmowych,
- Zamawianie artykułów na potrzeby biura,
- Współpraca z dostawcami i podwykonawcami,
- Dbanie o obieg faktur
Szkolenia i kursy
- Efektywna komunikacja – przełamywanie barier i różnic interpersonalnych;
- Tworzenie prezentacji w programie Power Point;
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta;
- Sztuka prezentacji;
- Trening kreatywności;
- Negocjację handlowe.
- Tworzenie prezentacji w programie Power Point;
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta;
- Sztuka prezentacji;
- Trening kreatywności;
- Negocjację handlowe.
Zainteresowania
Podróże, motoryzacja, fotografia
Grupy
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Kobieta AKTYWNA
Grupa o Kobietach, które rozwijają się zarówno psyche jak i fizis, czyli aktywnie kształtują swój intelekt i pamiętają o swoim ciele :-)
Dla Kobiet, dla których wiele ciekawych kierunków wciąż jest d
Modelki i Modele
Jaka to grupa, każdy widzi. Elitarna. By w niej zamieszkać trzeba się poddać SELEKCJI. Ale później...