Umiejętności
B2B
Export-Import
New Business Development
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Analiza rynku
Zarządzanie Sprzedażą
Rozwój produktu
handel zagraniczny
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Export Area Manager
TECNOMA Technologies SAS
• Zarządzanie sprzedażą oraz realizacja warunków umów handlowych;
• Współpraca z obecnymi partnerami w zakresie promocji, szkoleń oraz wspierania sprzedaży;
• Udział w targach oraz prezentacja oferty produktowej firmy wśród partnerów;
• Efektywny rozwój sieci sprzedaży na terenie Polski, Niemiec, krajów bałtyckich, Skandynawii, Białorusi i Bułgarii
• Przygotowywanie strategii działania, polityki marketingowo- handlowej oraz realizacja założonych budżetów sprzedaży.
• Współpraca z obecnymi partnerami w zakresie promocji, szkoleń oraz wspierania sprzedaży;
• Udział w targach oraz prezentacja oferty produktowej firmy wśród partnerów;
• Efektywny rozwój sieci sprzedaży na terenie Polski, Niemiec, krajów bałtyckich, Skandynawii, Białorusi i Bułgarii
• Przygotowywanie strategii działania, polityki marketingowo- handlowej oraz realizacja założonych budżetów sprzedaży.
Sales & Marketing Manager
AGCO Poland
W obszarze rozwoju biznesu i sprzedaży:
• Tworzenie strategii sprzedażowo- marketingowej dla produktów dystrybuowanych na rynku polskim we współpracy z działem marketingu, wprowadzenie na rynek polski 13 produktów marek Valtra i Challenger
• Sporządzanie analiz dotyczących rynku oraz konkurencji wraz z sugestiami działań reakcyjnych, przygotowywanie raportów dla Centrali firmy
• Przeprowadzanie badań satysfakcji klienta (CSI) w zakresie produktu i serwisu posprzedażowego
• Organizacja szkoleń dla dealerów firmy, prowadzenie indywidualnych konsultacji na temat oferty firmy
W obszarze marketingu i promocji:
• Przygotowywanie budżetu marketingowego, aktualizacja i kontrola jego wykonania
• Odpowiedzialność za wdrożenie wizualizacji korporacyjnej u dealerów firmy w Polsce (loga, materiały promocyjne, wygląd salonów)
• Tworzenie koncepcji i nadzór nad działaniami sponsorskimi (klub żużlowy Valtra Start Gniezno)
• Nadzór nad działaniami PR-owymi (redagowanie magazynów dla Klientów "Valtra Team" i "Challenger Serious Machinery", współpraca z agencjami reklamowymi, administrowanie stroną internetową)
• Współpraca z najważniejszymi magazynami branżowymi specjalizującymi się w rynku rolniczym, leśnym, komunalnym i budownictwie (Top Agrar Polska, Wiadomości Rolnicze, Rolniczy Przegląd Techniczny, Agromechnika, Raport Rolny, Farmer, Drwal, Autostrady, Przegląd Komunalny)
• Organizacja udziału firmy w największych targach branżowych (zdobycie licznych nagród, w tym Złotych Medali Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz statuetki Acanthus Aureus za aranżację stoiska targowego)
• Organizacja i prowadzenie wyjazdów klientów do fabryki i Centrali firmy w Skandynawii
• Tworzenie strategii sprzedażowo- marketingowej dla produktów dystrybuowanych na rynku polskim we współpracy z działem marketingu, wprowadzenie na rynek polski 13 produktów marek Valtra i Challenger
• Sporządzanie analiz dotyczących rynku oraz konkurencji wraz z sugestiami działań reakcyjnych, przygotowywanie raportów dla Centrali firmy
• Przeprowadzanie badań satysfakcji klienta (CSI) w zakresie produktu i serwisu posprzedażowego
• Organizacja szkoleń dla dealerów firmy, prowadzenie indywidualnych konsultacji na temat oferty firmy
W obszarze marketingu i promocji:
• Przygotowywanie budżetu marketingowego, aktualizacja i kontrola jego wykonania
• Odpowiedzialność za wdrożenie wizualizacji korporacyjnej u dealerów firmy w Polsce (loga, materiały promocyjne, wygląd salonów)
• Tworzenie koncepcji i nadzór nad działaniami sponsorskimi (klub żużlowy Valtra Start Gniezno)
• Nadzór nad działaniami PR-owymi (redagowanie magazynów dla Klientów "Valtra Team" i "Challenger Serious Machinery", współpraca z agencjami reklamowymi, administrowanie stroną internetową)
• Współpraca z najważniejszymi magazynami branżowymi specjalizującymi się w rynku rolniczym, leśnym, komunalnym i budownictwie (Top Agrar Polska, Wiadomości Rolnicze, Rolniczy Przegląd Techniczny, Agromechnika, Raport Rolny, Farmer, Drwal, Autostrady, Przegląd Komunalny)
• Organizacja udziału firmy w największych targach branżowych (zdobycie licznych nagród, w tym Złotych Medali Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz statuetki Acanthus Aureus za aranżację stoiska targowego)
• Organizacja i prowadzenie wyjazdów klientów do fabryki i Centrali firmy w Skandynawii
Szkolenia i kursy
Formation Grandes Cultures, Tecnoma Technologies SAS, 2014
Marketing Planning Process, The Chartered Institute of Marketing in London, 2011
Digital marketing, Valtra Inc., 2010
Skuteczne kampanie reklamowe w Internecie, Forum Press, 2010
Szkolenie Social Media, AGCO International, 2010
Szkolenie Performance Management, Tack International, 2009
Code of Conduct Training, AGCO, 2008
Szkolenie z zakresu Technik Sprzedaży, Akcess, 2007
Kurs języka angielskiego na poziomie pre-advanced, Profi Lingua, 2005
Marketing Planning Process, The Chartered Institute of Marketing in London, 2011
Digital marketing, Valtra Inc., 2010
Skuteczne kampanie reklamowe w Internecie, Forum Press, 2010
Szkolenie Social Media, AGCO International, 2010
Szkolenie Performance Management, Tack International, 2009
Code of Conduct Training, AGCO, 2008
Szkolenie z zakresu Technik Sprzedaży, Akcess, 2007
Kurs języka angielskiego na poziomie pre-advanced, Profi Lingua, 2005
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Rolnictwo
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
skandynawistyka (marketing skandynawski, design), medycyna, pływanie, literatura, psychologia
Organizacje
The Chartered Institute of Marketing
Inne
Znajomość procedur w handlu zagranicznym, znajomość Prawa Zamówień Publicznych, obsługa komputera: pakiet Office (Ms Word, Excel, Access, Outlook, PowerPoint), Lotus, Internet, platforma RedDotCMS, administracja CRM, prawo jazdy kat. B.
▪ prelegent konferencji B2B Forum 2011, Poznań, temat: pozycjonowanie marki
▪ udział w publikacji „Marketing i sprzedaż na rynku przedsiębiorstw”, 2011
▪ laureat nagrody Acanthus Aureus za aranżację stoiska targowego, najlepiej odzwierciedlającego strategię marketingową firmy
▪ prelegent konferencji B2B Forum 2011, Poznań, temat: pozycjonowanie marki
▪ udział w publikacji „Marketing i sprzedaż na rynku przedsiębiorstw”, 2011
▪ laureat nagrody Acanthus Aureus za aranżację stoiska targowego, najlepiej odzwierciedlającego strategię marketingową firmy
Grupy
Inwestycje w rolnictwie
Rolnictwo jest bardzo wrażliwą gałęzią gospodarki i wymaga szczególnego traktowania, ochrony i wsparcia. Jest to grupa dla osób zainteresowanych szeroko pojętym sektorem rolniczym.
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla marek, produktów, firm oraz producentów rolnych i produktów regionalnych, a także otoczenia tego rynku. Marketing, strategia, finanse i UE. Wymiana doświadczeń.