Magdalena Kobylińska
Specjalista ds. dystrybucji i koordynacji sprzedaży
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. dystrybucji i koordynacji sprzedaży
• Doradca Handlowy - realizacje założonych miesięcznych i rocznych planów dostaw samochodów do klientów. Opracowywanie raportów i sprawozdań sprzedaży. Doradztwo handlowe oraz szkolenia koncesjonerów w ramach współpracy z Renault. Uczestnictwo w komitetach dyrekcji oraz prezentowanie wyników na comiesięcznych spotkaniach z całym personelem przedsiębiorstwa. Zamawianie aut do produkcji oraz zarządzanie składem samochodów, a także przygotowywanie i analiza danych statystycznych . Opracowywanie oraz koordynacja akcji handlowych dla sieci koncesjonerów w Krajach Bałtyckich.
• Specjalista ds. Dystrybucji i Koordynacji Sprzedaży - Koordynacja procesu sprzedaży samochodów nowych w Krajach Bałtyckich oraz nadzór nad procesami logistyki i dystrybucji. Uczestniczenie w procesie wdrażania NRE (Nowej Reglamentacji Europejskiej). Udział w przygotowywaniu umów i załączników. Zarządzanie poszczególnymi budżetami we współpracy z Działem Kontroli Finansowej, kontrola płatności oraz limitów gwarancji bankowych. Zarządzanie systemem zamówień.
• Specjalista ds. marketingu – Realizacja przyjętej polityki cenowej, adaptacja cen poszczególnych modeli aut oraz ich opcji składowych. Współpraca z managerami poszczególnych krajów europejskich w ramach realizowanych projektów. Uczestnictwo w corocznym międzynarodowym klubie dyskusyjnym na temat nowych projektów. Koordynacja procesu dystrybucji materiałów reklamowych.
• Specjalista ds. Dystrybucji i Koordynacji Sprzedaży - Koordynacja procesu sprzedaży samochodów nowych w Krajach Bałtyckich oraz nadzór nad procesami logistyki i dystrybucji. Uczestniczenie w procesie wdrażania NRE (Nowej Reglamentacji Europejskiej). Udział w przygotowywaniu umów i załączników. Zarządzanie poszczególnymi budżetami we współpracy z Działem Kontroli Finansowej, kontrola płatności oraz limitów gwarancji bankowych. Zarządzanie systemem zamówień.
• Specjalista ds. marketingu – Realizacja przyjętej polityki cenowej, adaptacja cen poszczególnych modeli aut oraz ich opcji składowych. Współpraca z managerami poszczególnych krajów europejskich w ramach realizowanych projektów. Uczestnictwo w corocznym międzynarodowym klubie dyskusyjnym na temat nowych projektów. Koordynacja procesu dystrybucji materiałów reklamowych.
Szkolenia i kursy
MS Excel XP PL– zaawansowana praca z arkuszem kalkulacyjnym CSS-Computer Service Support S.A.
Ocena opłacalności i ryzyka projektów SGH
Microsoft Project BIZ TECH konsulting
PRINCE 2 SGH
Szkolenia specjalistyczne dotyczące wprowadzanych projektów Renault Francja
Szkolenia z przewidywania produkcji Renault Francja
Ocena opłacalności i ryzyka projektów SGH
Microsoft Project BIZ TECH konsulting
PRINCE 2 SGH
Szkolenia specjalistyczne dotyczące wprowadzanych projektów Renault Francja
Szkolenia z przewidywania produkcji Renault Francja
Edukacja
Organizacje
Inne
Umiejętności komputerowe
Windows, MS Office, MS Project
Prawo jazdy kategori B
Doskonała zdolność pracy w zespole, kreatywność, obowiązkowość. Świetna organizacja oraz umiejętność szybkiego podejmowania decyzji. Zdolność postrzegania, cierpliwość i wyrozumiałość.
Windows, MS Office, MS Project
Prawo jazdy kategori B
Doskonała zdolność pracy w zespole, kreatywność, obowiązkowość. Świetna organizacja oraz umiejętność szybkiego podejmowania decyzji. Zdolność postrzegania, cierpliwość i wyrozumiałość.
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i