Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
polski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Tłumacz Języka Niemieckiego
Assethome
Tłumaczenia:
- tekstów marketingowych,
- korespondencji handlowej,
- dokumentów i zestawień technicznych przekazywanych dla klientów od deweloperów (np. standard wykończenia lokali, fazy i standard przeprowadzanych prac budowlanych)
- wzorów umów rezerwacyjnych kupna lokali mieszkalnych
- tekstów marketingowych,
- korespondencji handlowej,
- dokumentów i zestawień technicznych przekazywanych dla klientów od deweloperów (np. standard wykończenia lokali, fazy i standard przeprowadzanych prac budowlanych)
- wzorów umów rezerwacyjnych kupna lokali mieszkalnych
Własna działalność - właściciel firmy
MK - PARTNER Magdalena Kilanowska Edukacja, Tłumaczenia, Zarządzanie
- zajęcia językowe z zakresu języka niemieckiego dla dzieci i młodzieży
- kursy podstawowych umiejętności językowych (j. niemiecki) dla osób dorosłych
- tłumaczenia zwykłe w parze językowej polski - niemiecki (tłumaczenie artykułów do prasy niemieckiej, tłumaczenia materiałów marketingowych, tłumaczenie dokumentów księgowych, tłumaczenie treści stron internetowych, prowadzenie spraw administracyjnych w niemieckich urzędach na zlecenie),
- administrowanie i prace biurowe na zlecenie (pisanie biznesplanu na potrzeby pozyskiwania dofinansowań, doradztwo marketingowe przy zakładaniu i prowadzeniu małych firm, administrowanie kontami w mediach społecznościowych)
- kursy podstawowych umiejętności językowych (j. niemiecki) dla osób dorosłych
- tłumaczenia zwykłe w parze językowej polski - niemiecki (tłumaczenie artykułów do prasy niemieckiej, tłumaczenia materiałów marketingowych, tłumaczenie dokumentów księgowych, tłumaczenie treści stron internetowych, prowadzenie spraw administracyjnych w niemieckich urzędach na zlecenie),
- administrowanie i prace biurowe na zlecenie (pisanie biznesplanu na potrzeby pozyskiwania dofinansowań, doradztwo marketingowe przy zakładaniu i prowadzeniu małych firm, administrowanie kontami w mediach społecznościowych)
Administrator nieruchomości, ksiegowa
Zarządzanie Nieruchomościami Danuta Omelańska
- rozliczanie i ewidencja wpłat właścicieli lokali
- dekretowali i księgowanie dokumentów księgowych
- sporządzanie i księgowanie raportów kasowych
- sporządzanie rocznych rozliczeń finansowych wspólnot mieszkaniowych
- sporządzanie deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych
- potwierdzenie i przygotowanie sald z kontrahentami
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, Urzędy Gmin itp)
- rozliczanie i ewidencja zużycia ZW, CW, CO
- przygotowanie BO, BZ
- przygotowanie protokołów pokontrolnych dla właścicieli lokali (przeglądy elektryczne, kominiarskie, gazowe)
- naliczenia miesięcznych opłat za lokale mieszkalne oraz kontrola nad zmianami indywidualnego planu zaliczek dla wspólnot mieszkaniowych
- prowadzenie i aktualizacja spisu właścicieli lokali mieszkalnych oraz użytkowych
- dekretowali i księgowanie dokumentów księgowych
- sporządzanie i księgowanie raportów kasowych
- sporządzanie rocznych rozliczeń finansowych wspólnot mieszkaniowych
- sporządzanie deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych
- potwierdzenie i przygotowanie sald z kontrahentami
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, Urzędy Gmin itp)
- rozliczanie i ewidencja zużycia ZW, CW, CO
- przygotowanie BO, BZ
- przygotowanie protokołów pokontrolnych dla właścicieli lokali (przeglądy elektryczne, kominiarskie, gazowe)
- naliczenia miesięcznych opłat za lokale mieszkalne oraz kontrola nad zmianami indywidualnego planu zaliczek dla wspólnot mieszkaniowych
- prowadzenie i aktualizacja spisu właścicieli lokali mieszkalnych oraz użytkowych
General Manager
Marina Pallatium, LAPIS sp zoo
-koordynacja prac wykończeniowych hotelu
-zamówienia materiałów budowlanych
-nadzór techniczny nad instalacją tv, wi-fi, telefon, kamery oraz zamki do drzwi, instalacji ppoz
-aranżacja holu recepcyjnego - nadzór nad projektem lady recepcyjnej, mebli i wyposażenia do Cafe-Bar, do zaplecza kuchennego
-negocjacje cen do ofert na wyposażenie hotelu (pościel, reczniki, sprzęt do pracy pokojowych, meble do kawiarni i restauracji, zastawy stołowej)
-współpraca i rozliczanie z biurami podróży, organizacja pobytów grupowych - praca w j.polskim i niemieckim
-rekrutacja pracowników na wszystkie stanowiska, wprowadzanie do pracy, szkolenia stanowiskowe
-ścisła współpraca z księgowością
-zamówienia materiałów budowlanych
-nadzór techniczny nad instalacją tv, wi-fi, telefon, kamery oraz zamki do drzwi, instalacji ppoz
-aranżacja holu recepcyjnego - nadzór nad projektem lady recepcyjnej, mebli i wyposażenia do Cafe-Bar, do zaplecza kuchennego
-negocjacje cen do ofert na wyposażenie hotelu (pościel, reczniki, sprzęt do pracy pokojowych, meble do kawiarni i restauracji, zastawy stołowej)
-współpraca i rozliczanie z biurami podróży, organizacja pobytów grupowych - praca w j.polskim i niemieckim
-rekrutacja pracowników na wszystkie stanowiska, wprowadzanie do pracy, szkolenia stanowiskowe
-ścisła współpraca z księgowością
Asystentka Właścicieli ds. Hotelowo - Administracyjnych
Wy&Spa Gabriela Krull
-koordynacja i współpraca ze wszystkimi działami hotelu
-rekrutacja pracowników
-rozliczanie godzin pracy
-przygotowanie grafików
-zamówienia niestandardowe
-ścisła współpraca z recepcją, koordynacja i pomoc przy dużym obłożeniu hotelu
-sprawdzanie czystości pokoi, magazynów, odnowy biologicznej
-rekrutacja pracowników
-rozliczanie godzin pracy
-przygotowanie grafików
-zamówienia niestandardowe
-ścisła współpraca z recepcją, koordynacja i pomoc przy dużym obłożeniu hotelu
-sprawdzanie czystości pokoi, magazynów, odnowy biologicznej
asystentka dyrektora
MAXIMUS SPA
-organizacja konferencji, szkoleń, bankietów (koordynacja pracy pracowników- Recepcja, Restauracja, Gastronomia);
- kompleksowa obsługa oraz współpraca z biurami podróży z Polski i Niemiec
- tworzenie i kalkulacja, organizacja i realizacja ofert specjalnych (także w j. niemieckim);
- redagowanie artykułów sponsorowanych do prasy (artykuły do prasy polskiej oraz niemieckiej);
- organizacja pracy biura Dyrektora, prowadzenie spraw bieżących Dyrektora;
- rozliczanie i sprawdzanie poprawności pracy poszczególnych pionów pracowników; szkolenia wewnętrzne MAXIMUS SPA;
- obsługa programu hotelowego Chart.
- kompleksowa obsługa oraz współpraca z biurami podróży z Polski i Niemiec
- tworzenie i kalkulacja, organizacja i realizacja ofert specjalnych (także w j. niemieckim);
- redagowanie artykułów sponsorowanych do prasy (artykuły do prasy polskiej oraz niemieckiej);
- organizacja pracy biura Dyrektora, prowadzenie spraw bieżących Dyrektora;
- rozliczanie i sprawdzanie poprawności pracy poszczególnych pionów pracowników; szkolenia wewnętrzne MAXIMUS SPA;
- obsługa programu hotelowego Chart.
Specjalista ds. Turystyki
Sandra J.Zalewski & Spółka Sp. j.
- organizacja konferencji, szkoleń, bankietów, wczasów pracowniczych;
- kompleksowa obsługa oraz współpraca z biurami podróży z Polski, Niemiec i Szwecji (negocjacje przy podpisywaniu umów, obsługa kontyngentu, kalkulacje, rezerwacja miejsc – praca przede wszystkim w j. niemieckim oraz j. angielskim);
- prowadzenie organizacji pobytu gości z Niemiec na miejscu, w obiekcie;
- obsługa programów hotelowych Plaza, Amber;
- współpraca z agencjami reklamowymi przy promocji Ośrodka, aktualizacja stron internetowych;
- redagowanie ogłoszeń prasowych (w językach: polskim, niemieckim, angielskim);
- tworzenie i kalkulacja, organizacja i realizacja ofert specjalnych.
- kompleksowa obsługa oraz współpraca z biurami podróży z Polski, Niemiec i Szwecji (negocjacje przy podpisywaniu umów, obsługa kontyngentu, kalkulacje, rezerwacja miejsc – praca przede wszystkim w j. niemieckim oraz j. angielskim);
- prowadzenie organizacji pobytu gości z Niemiec na miejscu, w obiekcie;
- obsługa programów hotelowych Plaza, Amber;
- współpraca z agencjami reklamowymi przy promocji Ośrodka, aktualizacja stron internetowych;
- redagowanie ogłoszeń prasowych (w językach: polskim, niemieckim, angielskim);
- tworzenie i kalkulacja, organizacja i realizacja ofert specjalnych.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie