Umiejętności
Kreatywność
Internet
Motywacja
szybkie przyswajanie wiedzy
Praca w zespole
obsługa komputera
Adobe Photoshop
Sumienność
Komunikacja interpersonalna
Uczciwość
Szybka adaptacja w nowym środowisku
Dociekliwość
lidership
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
Determinacja i upór w dążeniu do celu
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Front of the House Team Leader
Harvester Ghillies Lair, Aberdeen, Scotland
- Obowiązki Menadżera Zmiany (otwarcie i zamknięcie restauracji, bilans kas, prowadzenie zmiany, uzupełnianie bieżącej dokumentacji restauracji)
- Asystowanie zespołowi menadżerskiemu w kontroli magazynu, składaniu zamówień.
- Asystowanie zespołowi menadżerskiemu w planowaniu, organizacji i wykonaniu krótko i długo terminowych celów i założeń zwiększających sprzedaż.
- Rozwiązywanie problemów napotkanych w trakcie zmiany, rozpatrywanie skarg gości restauracji.
- Zarządzanie zespołem kelnerów i kucharzy.
- Tworzenie i uczestniczenie w lokalnych działaniach marketingowych.
- Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników.
- Nadzorowanie pracy pod względem przestrzegania przepisów licencji, BHP i higieny żywienia.
- Umiejetnośc pracy na kazdym stanowisku w restauracji (w kuchni, jako barmanka, jako kelnerka).
- Asystowanie zespołowi menadżerskiemu w kontroli magazynu, składaniu zamówień.
- Asystowanie zespołowi menadżerskiemu w planowaniu, organizacji i wykonaniu krótko i długo terminowych celów i założeń zwiększających sprzedaż.
- Rozwiązywanie problemów napotkanych w trakcie zmiany, rozpatrywanie skarg gości restauracji.
- Zarządzanie zespołem kelnerów i kucharzy.
- Tworzenie i uczestniczenie w lokalnych działaniach marketingowych.
- Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników.
- Nadzorowanie pracy pod względem przestrzegania przepisów licencji, BHP i higieny żywienia.
- Umiejetnośc pracy na kazdym stanowisku w restauracji (w kuchni, jako barmanka, jako kelnerka).
Sekretarka
PPHU HEK Hombek Julian
- Prowadzenie sekretariatu firmy.
- Asystentka Właściciela firmy.
- Przygotowanie dokumentów i zarządzanie ich obiegiem w firmie.
- Sporządzanie i monitorowanie zamówień.
- Kontakt z dostawcami zarówno krajowymi jak i zagranicznymi.
- Udział w szkoleniach wewnętrznych z zakresu obsługi klienta.
- Zarządzanie zaopatrzeniem biura w artykuły biurowe.
- Asystentka Właściciela firmy.
- Przygotowanie dokumentów i zarządzanie ich obiegiem w firmie.
- Sporządzanie i monitorowanie zamówień.
- Kontakt z dostawcami zarówno krajowymi jak i zagranicznymi.
- Udział w szkoleniach wewnętrznych z zakresu obsługi klienta.
- Zarządzanie zaopatrzeniem biura w artykuły biurowe.
Szkolenia i kursy
„Budowanie projektu do POKL dla organizacji pozarządowych”, Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego. (17-18 XII 2007)
„Dotacje na lata 2007 – 2013 szansą na rozwój”,
DMS Consulting (08 II 2008)
„Zasady wypełniania wniosku do POKL”,
Regionalne Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych. (14 IV 2008)
„Dotacje na lata 2007 – 2013 szansą na rozwój”,
DMS Consulting (08 II 2008)
„Zasady wypełniania wniosku do POKL”,
Regionalne Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych. (14 IV 2008)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Zainteresowania
Film, czytanie książek, rękodzieło (biżuteria, malowanie na szkle)
Organizacje
Stowarzyszenie Ocalić Szansę ( I 2007 - X 2008)
Stowarzyszenie organizuje świetlicę dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym. Przez pierwszy rok pracowałam w stowarzyszeniu jako wolontariuszka - stażystka. Potem jako wolontariuszka - wychowawca. Do moich obowiązków nalezało:
- prowadzenie dyżurów w świetlicy i organizacja czasu wolnego dla dzieci w czasie roku szkolnego,
- współ-organizowanie wyjazdów letnich i zimowych na kolonie,
- szukanie informacji i pisanie wniosków o dotacje z Unii Europejskiej i Urzędu Miasta Wrocław na działalność świetlicy.
Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej (1995 - 2003, Instruktorka w stopniu przewodniczki)
Poprzez szkołę podstawową, liceum i na początku studiów byłam w czynnej służbie harcerskiej. W liceum zostałam mianowana drużynową gromady zuchowej. Moimi obowiązkami było:
- organizacja i planowanie zbiórek, rajdów, kolonii i zimowisk (merytorycznie i logistycznie),
- prowadzenie dokumentacji drużyny,
- plan i realizacja rozwoju gromady oraz indywidualnie dzieci z gromady,
- współpraca z lokalnym środowiskiem (inne drużyny, rodzice, szkoła).
Stowarzyszenie organizuje świetlicę dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym. Przez pierwszy rok pracowałam w stowarzyszeniu jako wolontariuszka - stażystka. Potem jako wolontariuszka - wychowawca. Do moich obowiązków nalezało:
- prowadzenie dyżurów w świetlicy i organizacja czasu wolnego dla dzieci w czasie roku szkolnego,
- współ-organizowanie wyjazdów letnich i zimowych na kolonie,
- szukanie informacji i pisanie wniosków o dotacje z Unii Europejskiej i Urzędu Miasta Wrocław na działalność świetlicy.
Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej (1995 - 2003, Instruktorka w stopniu przewodniczki)
Poprzez szkołę podstawową, liceum i na początku studiów byłam w czynnej służbie harcerskiej. W liceum zostałam mianowana drużynową gromady zuchowej. Moimi obowiązkami było:
- organizacja i planowanie zbiórek, rajdów, kolonii i zimowisk (merytorycznie i logistycznie),
- prowadzenie dokumentacji drużyny,
- plan i realizacja rozwoju gromady oraz indywidualnie dzieci z gromady,
- współpraca z lokalnym środowiskiem (inne drużyny, rodzice, szkoła).
Inne
Adres e-mail: magdalenakedziora@wp.pl
Telefon: 502 67 47 62
Telefon: 502 67 47 62