Umiejętności
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
Prowadzenie działu marketingu:
- przygotowywanie ofert z zakresu zamówień publicznych na usługi ochrony osób i mienia
- prowadzenie rozmów handlowych
- tłumaczenie rozmów handlowych (pol. - ang.)
Organizacja pracy poszczególnych komórek:
- opracowanie i wprowadzenie w życie nowego systemu obiegu informacji i dokumentacji w biurze firmy,
- opracowanie i wdrożenie systemu archiwizacji dokumentów w komórkach biura zarządu firmy oraz marketingu
- zaprojektowanie i utworzenie ujednoliconych wersji elektronicznych dokumentów wewnętrznych oraz służących do korespondencji na zewnątrz
- wprowadzenie usprawnień w systemie organizacji pracy firmy (nowe procedury stanowiskowe)
- przygotowywanie ofert z zakresu zamówień publicznych na usługi ochrony osób i mienia
- prowadzenie rozmów handlowych
- tłumaczenie rozmów handlowych (pol. - ang.)
Organizacja pracy poszczególnych komórek:
- opracowanie i wprowadzenie w życie nowego systemu obiegu informacji i dokumentacji w biurze firmy,
- opracowanie i wdrożenie systemu archiwizacji dokumentów w komórkach biura zarządu firmy oraz marketingu
- zaprojektowanie i utworzenie ujednoliconych wersji elektronicznych dokumentów wewnętrznych oraz służących do korespondencji na zewnątrz
- wprowadzenie usprawnień w systemie organizacji pracy firmy (nowe procedury stanowiskowe)
Specjalista d/s Marketingu i Handlu
- przygotowywanie ofert, prezentacji firmy, krótkich ulotek (leafletów), udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe
- prowadzenie rozmów handlowych
- współpraca z mediami w zakresie promowania spółki (opracowywanie tekstów nt. działalności, zakresu świadczonych usług, zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w dziedzinie ochrony osób i mienia itd., przygotowywanie treści ogłoszeń promocyjnych)
- wdrażanie procedur ISO 9001 w dziale marketingu
- analiza potrzeb Klientów i możliwości rozwoju firmy zgodnie z panującymi trendami – prowadzenie analiz rynku na podstawie ankiet otrzymanych od klientów oraz informacji o działaniach konkurencji
- przygotowywanie umów
- prowadzenie strony internetowej firmy
- współprzygotowywanie planów/koncepcji ochrony
- prowadzenie dokumentacji kontraktowej (archiwizacja)
- tłumaczenie umów o ochronę, ofert (pol. -ang.)
- prowadzenie rozmów handlowych
- współpraca z mediami w zakresie promowania spółki (opracowywanie tekstów nt. działalności, zakresu świadczonych usług, zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w dziedzinie ochrony osób i mienia itd., przygotowywanie treści ogłoszeń promocyjnych)
- wdrażanie procedur ISO 9001 w dziale marketingu
- analiza potrzeb Klientów i możliwości rozwoju firmy zgodnie z panującymi trendami – prowadzenie analiz rynku na podstawie ankiet otrzymanych od klientów oraz informacji o działaniach konkurencji
- przygotowywanie umów
- prowadzenie strony internetowej firmy
- współprzygotowywanie planów/koncepcji ochrony
- prowadzenie dokumentacji kontraktowej (archiwizacja)
- tłumaczenie umów o ochronę, ofert (pol. -ang.)
Asystent
Local Government Partnership Program
- przygotowywanie zaproszeń, potwierdzeń na konferencje
- przygotowywanie materiałów konferencyjnych dla uczestników (prezentacje, teksty);
- czuwanie nad częścią organizacyjną konferencji
- współredagowanie Biuletynu i innych materiałów wydawanych przez LGPP
- przygotowywanie materiałów konferencyjnych dla uczestników (prezentacje, teksty);
- czuwanie nad częścią organizacyjną konferencji
- współredagowanie Biuletynu i innych materiałów wydawanych przez LGPP
Asystent
Local Government Partnership Program
- koordynowanie pracy zespołu (koordynacja i monitorowanie projektów, nadzorowanie terminowości wykonania prac, prowadzenie kalendarza zespołu, raportowanie
- organizowanie spotkań członków zespołu
- współpraca przy tworzeniu materiałów szkoleniowych
- współpraca przy przygotowywaniu podręczników dla pracowników administracji publicznej szczebla gminnego i powiatowego
- prowadzenie dokumentacji
- współredagowanie Biuletynu – czasopisma wydawanego przez LGPP – korekta tekstu
- organizowanie spotkań członków zespołu
- współpraca przy tworzeniu materiałów szkoleniowych
- współpraca przy przygotowywaniu podręczników dla pracowników administracji publicznej szczebla gminnego i powiatowego
- prowadzenie dokumentacji
- współredagowanie Biuletynu – czasopisma wydawanego przez LGPP – korekta tekstu
Asystent Kierownika ds. Reklamy
- nadzorowanie pracy mailing roomu
- kreowanie tekstów listów do klientów
- przygotowywanie artykułów do prasy nt. produktów Banku;
- tworzenie prezentacji wykorzystywanych w czasie szkoleń
- współpraca przy kampaniach promocyjnych (direct mailing, przygotowywanie insertów prasowych)
- kreowanie tekstów listów do klientów
- przygotowywanie artykułów do prasy nt. produktów Banku;
- tworzenie prezentacji wykorzystywanych w czasie szkoleń
- współpraca przy kampaniach promocyjnych (direct mailing, przygotowywanie insertów prasowych)
Szkolenia i kursy
Styczeń 2001
LGPP:
czterodniowe szkolenie wewnętrzne z Public Relations:
- organizacja konferencji, konferencji prasowych
- prowadzenie szkoleń
- przygotowywanie materiałów dla prasy (notatki, ogłoszenia, artykuły)
Styczeń 2001
Combidata Poland Sp. z o.o
czterodniowe szkolenie z zakresu projektowania stron internetowych Microsoft FrontPage
Marzec 2000
LGPP:
dwudniowe szkolenie wewnętrzne:
- rozwijanie umiejętności
- rozwój osobowości
- praca zespołowa
- obsługa klienta
Wrzesień 1998
Citibank Poland S.A.:
dwudniowe szkolenie z jakości – Wstęp do projektu Quality (Introducing Citibank Quality)
LGPP:
czterodniowe szkolenie wewnętrzne z Public Relations:
- organizacja konferencji, konferencji prasowych
- prowadzenie szkoleń
- przygotowywanie materiałów dla prasy (notatki, ogłoszenia, artykuły)
Styczeń 2001
Combidata Poland Sp. z o.o
czterodniowe szkolenie z zakresu projektowania stron internetowych Microsoft FrontPage
Marzec 2000
LGPP:
dwudniowe szkolenie wewnętrzne:
- rozwijanie umiejętności
- rozwój osobowości
- praca zespołowa
- obsługa klienta
Wrzesień 1998
Citibank Poland S.A.:
dwudniowe szkolenie z jakości – Wstęp do projektu Quality (Introducing Citibank Quality)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Pomoc w domu i opieka
Opieka nad osobami starszymi
Zainteresowania
- Internet i IT, wybrane zagadnienia z psychologii, chrześcijaństwo, pisanie (krótkie teksty, felietony), literatura.
Inne
Kwalifikacje i umiejętności:
- bardzo dobra znajomość środowiska Windows, (Word, PowerPoint, Excel, FrontPage, Access).
- dobre umiejętności organizacyjne
- łatwość pisania tekstów
- zaangażowanie, otwartość, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, poczucie humoru.
- bardzo dobra znajomość środowiska Windows, (Word, PowerPoint, Excel, FrontPage, Access).
- dobre umiejętności organizacyjne
- łatwość pisania tekstów
- zaangażowanie, otwartość, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, poczucie humoru.