Magdalena Kantor
Senior Onsite Manager, Adecco Poland
Tychy,
śląskie
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Administracji
- zatrudnianie pracowników ( umowy o pracę, umowy zlecenie ),
- rozwiązywanie umów (św. pracy),
- rozliczanie czasu pracy pracowników,
- prowadzenie akt osobowych,
- wystawianie zaświadczeń, dbanie o stałą aktualizację badań lekarskich,
- fakturowanie sprzedaży oddziału,
- nadzór nad kasą gotówkową,
- obsługa programu Płatnik oraz TETA,
- nadzór na korespondencją wychodzacą i przychodzącą
- rozwiązywanie umów (św. pracy),
- rozliczanie czasu pracy pracowników,
- prowadzenie akt osobowych,
- wystawianie zaświadczeń, dbanie o stałą aktualizację badań lekarskich,
- fakturowanie sprzedaży oddziału,
- nadzór nad kasą gotówkową,
- obsługa programu Płatnik oraz TETA,
- nadzór na korespondencją wychodzacą i przychodzącą
Pracownik Działu Księgowości i Kadr / Specjalista ds. Marketingu i rozliczeń
- przekazywanie Informacji dotyczących obrotu towarami z państw
Unii Europejskiej -INTRASTAT,
- obsługa programu WF – MAG oraz WF – GANG w zakresie spraw
rozrachunkowych i kadrowych,
- fakturowanie sprzedaży oraz przyjmowanie towaru (PZ),
- przygotowywanie dokumentacji do biura rachunkowego,
- utrzymywanie stałego kontaktu z biurem rachunkowym, bankami i
kancelarią adwokacką,
- przygotowywanie przelewów, nadzór nad płatnościami,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, urlopów oraz zwolnień
lekarskich,
- przygotowywanie planów urlopowych,
- udział w zatrudnianiu personelu ( ogłoszenia, wstępne rozmowy).
- prowadzenie teczek osobowych nadzór w zakresie obowiązkowych badań
lekarskich, szkoleń BHP,
- przygotowywanie świadectw pracy,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i o zarobkach,
- prowadzenie archiwum zakładu,
- ewidencjonowanie kosztów, kompensat, ubezpieczeń, rozliczanie
zaliczek,
- organizowanie różnych form doskonalenia zawodowego –
szkolenia, przygotowywanie planu i nadzór nad realizacją planu
szkoleń pracowników przedsiębiorstwa, periodyczne
przygotowywanie ocen realizacji szkoleń dla potrzeb Zarządu,
- sprawowanie kontroli nad zapotrzebowaniem na materiały reklamowe,
- kontakt i nadzór nad pracą serwisu sprzątającego,
- obsługa sekretariatu ( w zastępstwie) , nadzór nad kasą gotówkową
- windykacja należności.
Unii Europejskiej -INTRASTAT,
- obsługa programu WF – MAG oraz WF – GANG w zakresie spraw
rozrachunkowych i kadrowych,
- fakturowanie sprzedaży oraz przyjmowanie towaru (PZ),
- przygotowywanie dokumentacji do biura rachunkowego,
- utrzymywanie stałego kontaktu z biurem rachunkowym, bankami i
kancelarią adwokacką,
- przygotowywanie przelewów, nadzór nad płatnościami,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, urlopów oraz zwolnień
lekarskich,
- przygotowywanie planów urlopowych,
- udział w zatrudnianiu personelu ( ogłoszenia, wstępne rozmowy).
- prowadzenie teczek osobowych nadzór w zakresie obowiązkowych badań
lekarskich, szkoleń BHP,
- przygotowywanie świadectw pracy,
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i o zarobkach,
- prowadzenie archiwum zakładu,
- ewidencjonowanie kosztów, kompensat, ubezpieczeń, rozliczanie
zaliczek,
- organizowanie różnych form doskonalenia zawodowego –
szkolenia, przygotowywanie planu i nadzór nad realizacją planu
szkoleń pracowników przedsiębiorstwa, periodyczne
przygotowywanie ocen realizacji szkoleń dla potrzeb Zarządu,
- sprawowanie kontroli nad zapotrzebowaniem na materiały reklamowe,
- kontakt i nadzór nad pracą serwisu sprzątającego,
- obsługa sekretariatu ( w zastępstwie) , nadzór nad kasą gotówkową
- windykacja należności.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne