Umiejętności
Facebook Marketing
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Negocjacje
Planowanie strategiczne
Reklama
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Komunikacja Marketingowa
PR produktowy
Planowanie projektów
Zarządzanie marketingiem
Delegowanie, motywowanie i egzekwowanie realizacji celów
Wizerunek & PR
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
Moodiphy
- tworzenie strategii produktowej dla całego portfolio marki
- tworzenie identyfikacji i linii kreacyjnych brand oraz product naming
- koordynowanie, nadzór oraz planowanie pracy Działu kreatywnego
- dobór, negocjowanie oraz współpraca z kontrahentami zewnętrznymi
- wprowadzenie na rynek nowej linii produktów, prowadzenie road map projektów wdrożeń (naming, branding, copywriting)
- monitorowanie i analiza danych rynkowych, zachowań konsumentów oraz działań konkurencji
- stała współpraca i wsparcie działu e-commerce, handlowego, R&D
- opracowywanie, wdrażanie i kontrola realizacji udziału marki na targach w Polsce i na świecie
- tworzenie identyfikacji i linii kreacyjnych brand oraz product naming
- koordynowanie, nadzór oraz planowanie pracy Działu kreatywnego
- dobór, negocjowanie oraz współpraca z kontrahentami zewnętrznymi
- wprowadzenie na rynek nowej linii produktów, prowadzenie road map projektów wdrożeń (naming, branding, copywriting)
- monitorowanie i analiza danych rynkowych, zachowań konsumentów oraz działań konkurencji
- stała współpraca i wsparcie działu e-commerce, handlowego, R&D
- opracowywanie, wdrażanie i kontrola realizacji udziału marki na targach w Polsce i na świecie
Brand Manager
Alkemie Group
- tworzenie strategii dla marek (MomMe, Alkmie (Alkemie), Phlov by Anna Lewandowska, BabyEco Logica) wraz z systemem wartości i przewag konkurencyjnych, obejmującą kanały tradycyjne oraz digitalowe
- tworzenie identyfikacji i linii kreacyjnych brand oraz product naming
- budowa znajomości oraz wizerunku marek
- wprowadzenie na rynek nowej linii produktów, prowadzenie road map projektów wdrożeń (naming, branding, copywriting) - stała wspłpraca z działem R&D
- planowanie działań w ramach powierzonego budżetu w celu zarządzania powierzonymi markami i produktami
- koordynowanie prac zespołu kreatywnego, copy oraz SM
- zarządzanie i koordynowanie kampaniami reklamowymi, współpraca z dostawcami i producentami przy wdrażaniu akcji marketingowych
- organizowanie i koordynowanie eventów, pokazów oraz spotkań, mających na celu zwiększenie świadomości marki, docieranie do nowych klientów i budowanie wizerunku marki
- badanie skuteczności prowadzonych działań, raportowanie wyników
- stała współpraca i wsparcie działu e-commerce, handlowego, R&D
- opracowywanie, wdrażanie i kontrola realizacji udziału marki na targach w Polsce i na świecie
- monitorowanie i analiza danych rynkowych, zachowań konsumentów oraz działań konkurencji
- tworzenie identyfikacji i linii kreacyjnych brand oraz product naming
- budowa znajomości oraz wizerunku marek
- wprowadzenie na rynek nowej linii produktów, prowadzenie road map projektów wdrożeń (naming, branding, copywriting) - stała wspłpraca z działem R&D
- planowanie działań w ramach powierzonego budżetu w celu zarządzania powierzonymi markami i produktami
- koordynowanie prac zespołu kreatywnego, copy oraz SM
- zarządzanie i koordynowanie kampaniami reklamowymi, współpraca z dostawcami i producentami przy wdrażaniu akcji marketingowych
- organizowanie i koordynowanie eventów, pokazów oraz spotkań, mających na celu zwiększenie świadomości marki, docieranie do nowych klientów i budowanie wizerunku marki
- badanie skuteczności prowadzonych działań, raportowanie wyników
- stała współpraca i wsparcie działu e-commerce, handlowego, R&D
- opracowywanie, wdrażanie i kontrola realizacji udziału marki na targach w Polsce i na świecie
- monitorowanie i analiza danych rynkowych, zachowań konsumentów oraz działań konkurencji
Project Manager
Moodiphy
Launch i stworzenie marki Phlov by Anna Lewandowska
- opracowanie strategii marki
- tworzenie identyfikacji i linii kreacyjnych brand oraz product naming
- koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za opracowywanie, wdrażanie i kontrole realizacji planów marketingowych
- zarządzanie pracą działu kreatywnego, DTP oraz współpraca z drukarniami
stała współpraca z zespołem e-commerce
- kontrola jakości i wycen dostawców usług
- współpraca i nadzorowanie jakości materiałów dostarczanych przez fotografików współpracujących z marką
- koordynacja przygotowywania kompletu materiałów komunikacyjnych
m.in.: opakowania i etykiety produktów, przygotowane materiałów wsparcia sprzedaż związanych z wprowadzeniem nowej marki na rynek (ulotki, bannery, gadżety) , prezentacje brandowe (merytorycznie i graficznie), na potrzeby promocji marki dla partnera biznesowego Sephora Polska
- opracowanie strategii marki
- tworzenie identyfikacji i linii kreacyjnych brand oraz product naming
- koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za opracowywanie, wdrażanie i kontrole realizacji planów marketingowych
- zarządzanie pracą działu kreatywnego, DTP oraz współpraca z drukarniami
stała współpraca z zespołem e-commerce
- kontrola jakości i wycen dostawców usług
- współpraca i nadzorowanie jakości materiałów dostarczanych przez fotografików współpracujących z marką
- koordynacja przygotowywania kompletu materiałów komunikacyjnych
m.in.: opakowania i etykiety produktów, przygotowane materiałów wsparcia sprzedaż związanych z wprowadzeniem nowej marki na rynek (ulotki, bannery, gadżety) , prezentacje brandowe (merytorycznie i graficznie), na potrzeby promocji marki dla partnera biznesowego Sephora Polska
Specjalista ds.PR
- opracowywanie i koordynacja działań marketingowych, PR, social-media
- planowanie scenariuszy, pilnowanie budżetów i organizowanie eventów dla klientów firmy
- raportowanie prowadzonych działań
- tworzenie konkursów dla klientów prowadzonych w SM
- pisanie regulaminów do konkursów
- tworzenie informacji prasowych o produktach klientów firmy
- kształtowanie wizerunku klientów firmy
- tworzenie materiałów promocyjnych
- promowanie firm w social media
- przygotowywanie wycen
- planowanie scenariuszy, pilnowanie budżetów i organizowanie eventów dla klientów firmy
- raportowanie prowadzonych działań
- tworzenie konkursów dla klientów prowadzonych w SM
- pisanie regulaminów do konkursów
- tworzenie informacji prasowych o produktach klientów firmy
- kształtowanie wizerunku klientów firmy
- tworzenie materiałów promocyjnych
- promowanie firm w social media
- przygotowywanie wycen
Specjalista ds. marketingu
Empirium Group
prowadzenie fanpages na Facebook,
- kreowanie wizerunku marek w Internecie,
- przygotowywanie rocznych kampanii,
- planowanie reklamy w Internecie
- organizowanie konkursów na FB
- pisanie regulaminów
- stały kontakt z klientami,
- współpraca z blogerami i videoblogerami, portalami tematycznymi,
- monitoring mediów
- wykonywanie kalkulacji i ofert,
- organizacja wydarzeń,
- współtworzenie MEM-ów internetowych,
- kreowanie wizerunku marek w Internecie,
- przygotowywanie rocznych kampanii,
- planowanie reklamy w Internecie
- organizowanie konkursów na FB
- pisanie regulaminów
- stały kontakt z klientami,
- współpraca z blogerami i videoblogerami, portalami tematycznymi,
- monitoring mediów
- wykonywanie kalkulacji i ofert,
- organizacja wydarzeń,
- współtworzenie MEM-ów internetowych,
Dział Marketingu
iLunch.pl
- prowadzenie fanpage portalu
- organizowanie konkursów dla użytkowników
- koordynacja pracy zespołu projektowego (graficy, programiści)
- pisanie tekstów reklamowych
- przygotowywanie, koordynacja udziału oraz obsługa wydarzeń branżowych: targów
- przygotowanie Akademii Kulinarnej z Robertem Sową
- redagowanie tekstów do portalu
- obsługa reklamy na Google Adwords
- monitorowanie Google Analytics
- pozycjonowanie strony
- organizowanie konkursów dla użytkowników
- koordynacja pracy zespołu projektowego (graficy, programiści)
- pisanie tekstów reklamowych
- przygotowywanie, koordynacja udziału oraz obsługa wydarzeń branżowych: targów
- przygotowanie Akademii Kulinarnej z Robertem Sową
- redagowanie tekstów do portalu
- obsługa reklamy na Google Adwords
- monitorowanie Google Analytics
- pozycjonowanie strony
Praktykantka działu hanldowego
- wyciąganie i analizowanie statystyk projektów reklamowych po ich emisji ( Google Analytics, Gemius Traffic)
- obsługiwanie maila rekklamacje@nasza-klasa.pl oraz maili konkursowych
- pisanie teksów do reklam i konkursów zamieszczanych na portalu
- pomoc w wysyłaniu nagród konkursowych użytkownikom
- tworzenie list zwycięzców konkursów, kontakt ze zwycięzcami, pisanie protokołów wysyłki i odbioru nagród
- monitoring reklam wśród konkurencji
- monitoring profili na portalu
- redagowanie treści maili wysyłanych do użytkowników
- obsługiwanie maila rekklamacje@nasza-klasa.pl oraz maili konkursowych
- pisanie teksów do reklam i konkursów zamieszczanych na portalu
- pomoc w wysyłaniu nagród konkursowych użytkownikom
- tworzenie list zwycięzców konkursów, kontakt ze zwycięzcami, pisanie protokołów wysyłki i odbioru nagród
- monitoring reklam wśród konkurencji
- monitoring profili na portalu
- redagowanie treści maili wysyłanych do użytkowników
Koordynator działu Foto i działu Rozrywka
- koordynowanie działem fotograficznym,
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
- zarządzanie 12 osobowym zespołem fotografów z Wrocławia,
- koordynowanie praktykantami z działu Rozrywka oraz praktykantami z działu Fotograficznego z całej Polski,
- dodatkowo tworzenie i uzupełnianie bazy danych o nowych klientów z całej Polski, realizowanie umów z partnerami (Multikino) ,
- promocja marki dlaStudenta.pl podczas eventów;
- prowadzenie działu konkursy,
- odpowiadanie na maile użytkowników
- prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
- zarządzanie 12 osobowym zespołem fotografów z Wrocławia,
- koordynowanie praktykantami z działu Rozrywka oraz praktykantami z działu Fotograficznego z całej Polski,
- dodatkowo tworzenie i uzupełnianie bazy danych o nowych klientów z całej Polski, realizowanie umów z partnerami (Multikino) ,
- promocja marki dlaStudenta.pl podczas eventów;
- prowadzenie działu konkursy,
- odpowiadanie na maile użytkowników
wystawiono
Współpraca z Panią Magdaleną to czysta przyjemność. Pełna pasji, zaangażowania i innowacyjnych pomysłów. Bezkonfliktowość i otwartość są jej ogromnym atutem w relacjach personalnych.
współpracownik
wystawiono
Fantastyczna osoba, bardzo konkretna, obsługa Klienta na najwyższym poziomie, do tego wprowadza radosną i pogodną atmosferę pracy.
Młodszy specjalista ds. promocji
- zwiększenie oglądalności sekcji działów Rozrywka poprzez aktualizacje tworzenie nowego kontentu;
- zwiększenie świadomości marki działu Rozrywka poprzez akcje promocyjne, imprezy, fotorelacje, itp.
- zwiększenie bazy mailingowej w dziale Rozrywka lokalnie poprzez konkursy;
- gromadzenie informacji o potencjalnych działaniach komercyjnych Rozrywki na rynku lokalnym
- aktualizacja i tworzenie bez danych
- zwiększenie świadomości marki działu Rozrywka poprzez akcje promocyjne, imprezy, fotorelacje, itp.
- zwiększenie bazy mailingowej w dziale Rozrywka lokalnie poprzez konkursy;
- gromadzenie informacji o potencjalnych działaniach komercyjnych Rozrywki na rynku lokalnym
- aktualizacja i tworzenie bez danych
Szkolenia i kursy
Warsztaty literackie i teatralne
Znaczenie koloru
Szkolenie z zarządzania czasem
Znaczenie koloru
Szkolenie z zarządzania czasem
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
hiperteksty, PR, media, zainteresowanie zarządzaniem zasobami ludzkimi, żonglerka - poi, znaczenie kolorów i ich oddziaływanie na człowieka, twórczość Agnieszki Osieckiej, książki,
Inne
Obsługa komputera: Internet, Windows 98/XP/Vista ,MS Office, Corel Draw, Photoshop, Ezop, Adobe Ilustrator, Dream Weaver, Jira, 3ds Max
Umiejętność posługiwania się systemem CMS, znajomość języka HTML i CSS.
Umiejętność posługiwania się technikami cyfrowymi: aparatem cyfrowym, kamerą.
Umiejętność posługiwania się systemem CMS, znajomość języka HTML i CSS.
Umiejętność posługiwania się technikami cyfrowymi: aparatem cyfrowym, kamerą.
Grupy
Borelioza...
Zapraszam wszystkich, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą w zakresie boreliozy - prywtanie i zawodowo. Liczę na owocną wymianę informacji.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
capital24.tv
Grupa dla ludzi "capitalnych", z "capitalnymi" pomysłami, którzy odwiedzają i rozwijają Capital24.tv
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,