Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pracownik biura obsługi klienta
U.Z. Zbigniew Urbański
Koordynowanie Biurem Obsługi Klienta,
Kompleksowy proces obsługi klienta w tym telefoniczne udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach, prowadzenie zamówień klientów przez wszystkie etapy realizacji,
Przygotowywanie ofert handlowych,
Współtworzenie strony internetowej,
Wspieranie sprzedaży internetowej,
Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji,
Prowadzenie bieżących spraw, korespondencji oraz kalendarza spotkań,
Współpraca z dostawcami hurtowymi, krajowymi i zagranicznymi (USA),
Obsługa programu magazynowo-finansowego (fakturowanie)
Kompleksowy proces obsługi klienta w tym telefoniczne udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach, prowadzenie zamówień klientów przez wszystkie etapy realizacji,
Przygotowywanie ofert handlowych,
Współtworzenie strony internetowej,
Wspieranie sprzedaży internetowej,
Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji,
Prowadzenie bieżących spraw, korespondencji oraz kalendarza spotkań,
Współpraca z dostawcami hurtowymi, krajowymi i zagranicznymi (USA),
Obsługa programu magazynowo-finansowego (fakturowanie)
Szkolenia i kursy
Szkoła Języka Angielskiego "CALLAN"
Prawo jazdy kategorii "B"
Prawo jazdy kategorii "B"
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
Czytanie książek, turystyka, jazda na nartach, jazda na rowerze, fotografia, kulinaria
Organizacje
Aktywne uczestnictwo w akcji "Szlachetna Paczka"
Inne
Znajomość programów MS Office
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.