Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Sprzedaży
- rozwój sieci sprzedaży, w tym rekrutacja nowych agentów
- realizacja planów sprzedaży poprzez efektywne zarządzanie siecią agentów
- Organizacja oraz przeprowadzanie spotkań, szkoleń i warsztatów z podległą siecią agencyjną
- działania mające na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi agentów,
- Prowadzenie bieżącej analizy struktury portfela oraz wyników sprzedaży podległej sieci
- Dbanie o ustalony standard obsługi klientów, tworzenie właściwych relacji biznesowych z agentami
- Monitorowanie działań konkurencji
- Raportowanie uzyskiwanych wyników
- aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy na rynku
- realizacja planów sprzedaży poprzez efektywne zarządzanie siecią agentów
- Organizacja oraz przeprowadzanie spotkań, szkoleń i warsztatów z podległą siecią agencyjną
- działania mające na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi agentów,
- Prowadzenie bieżącej analizy struktury portfela oraz wyników sprzedaży podległej sieci
- Dbanie o ustalony standard obsługi klientów, tworzenie właściwych relacji biznesowych z agentami
- Monitorowanie działań konkurencji
- Raportowanie uzyskiwanych wyników
- aktywny udział w budowaniu wizerunku firmy na rynku
Menedżer Sprzedaży
- Rekrutacja, motywacja i podnoszenie efektywności pracy podległej sieci sprzedaży
- Działania zmierzające do aktywizacji sprzedaży ubezpieczeń
- Organizacja oraz przeprowadzanie spotkań, szkoleń i warsztatów z podległą siecią agencyjną
- Realizacja planu sprzedaży ubezpieczeń agentów sieci własnej
- Organizowanie i prowadzenie stałych spotkań szkoleniowo-motywacyjnych
- Prowadzenie bieżącej analizy struktury portfela oraz wyników sprzedaży podległej sieci
- Dbanie o ustalony standard obsługi klientów, tworzenie właściwych relacji biznesowych z agentami
- Monitorowanie działań konkurencji
- Raportowanie uzyskiwanych wyników
Ważne osiągnięcia: zajęcie I miejsca w ogólnopolskim konkursie „Hestia w Biznesie” (najwyższa dynamika sprzedaży w segmencie Małych i Średnich Przedsiębiorstw) potwierdzone dyplomem
- Działania zmierzające do aktywizacji sprzedaży ubezpieczeń
- Organizacja oraz przeprowadzanie spotkań, szkoleń i warsztatów z podległą siecią agencyjną
- Realizacja planu sprzedaży ubezpieczeń agentów sieci własnej
- Organizowanie i prowadzenie stałych spotkań szkoleniowo-motywacyjnych
- Prowadzenie bieżącej analizy struktury portfela oraz wyników sprzedaży podległej sieci
- Dbanie o ustalony standard obsługi klientów, tworzenie właściwych relacji biznesowych z agentami
- Monitorowanie działań konkurencji
- Raportowanie uzyskiwanych wyników
Ważne osiągnięcia: zajęcie I miejsca w ogólnopolskim konkursie „Hestia w Biznesie” (najwyższa dynamika sprzedaży w segmencie Małych i Średnich Przedsiębiorstw) potwierdzone dyplomem
Specjalista w Biurze Zarządzania Kanałami Dystrubucji (funkcja – Koordynator Umów/Project Oficer)
Od 02.06.2003r.- Grupa KBC - TUiR WARTA S.A./TUnŻ WARTA S.A.- Centrala w Warszawie
Pion Dystrybucji Detalicznej/Departament Wsparcia Dystrybucji/Biuro Zarządzania Kanałami Dystrybucji
Podstawowe obowiązki:
-sporządzanie sprawozdań, raportów, baz danych, planów zatrudnienia, analiz i innych niezbędnych informacji na temat sieci sprzedaży dla Zarządu firmy,
-obsługa sieci sprzedaży (przygotowywanie umów agencyjnych, aneksów, wniosków, bieżąca współpraca z agentami/dealerami ubezpieczeniowymi),
-Analiza i nadzór nad przestrzeganiem prawnych aspektów związanych z funkcjonowaniem umów dealerskich i agencyjnych,
-Interpretacja, opiniowanie procedur i zarządzeń tworzonych przez inne komórki w firmie oraz tworzenie procedur wewnętrznych,
-Interpretacja oraz opiniowanie zapisów prawnych oraz projektów aktów prawnych,
-bieżąca współpraca z instytucjami nadzorującymi działalność ubezpieczeniową (PIU, KNF)
-Współpraca z departamentami Warty oraz Kredyt Banku w zakresie przygotowywania i wdrażania wspólnych projektów (konsultant w zespołach projektowych oraz komitetach wdrożeniowych),
-wsparcie w organizacji szkoleń, spotkań i wyjazdów służbowych trenerów,
-pomoc przy doborze kandydatów na stanowiska agentów/dealerów ubezpieczeniowych oraz inne stanowiska w Departamencie,
-współpraca z podmiotami Grupy KBC (bancassurance, assurbanking
Pion Dystrybucji Detalicznej/Departament Wsparcia Dystrybucji/Biuro Zarządzania Kanałami Dystrybucji
Podstawowe obowiązki:
-sporządzanie sprawozdań, raportów, baz danych, planów zatrudnienia, analiz i innych niezbędnych informacji na temat sieci sprzedaży dla Zarządu firmy,
-obsługa sieci sprzedaży (przygotowywanie umów agencyjnych, aneksów, wniosków, bieżąca współpraca z agentami/dealerami ubezpieczeniowymi),
-Analiza i nadzór nad przestrzeganiem prawnych aspektów związanych z funkcjonowaniem umów dealerskich i agencyjnych,
-Interpretacja, opiniowanie procedur i zarządzeń tworzonych przez inne komórki w firmie oraz tworzenie procedur wewnętrznych,
-Interpretacja oraz opiniowanie zapisów prawnych oraz projektów aktów prawnych,
-bieżąca współpraca z instytucjami nadzorującymi działalność ubezpieczeniową (PIU, KNF)
-Współpraca z departamentami Warty oraz Kredyt Banku w zakresie przygotowywania i wdrażania wspólnych projektów (konsultant w zespołach projektowych oraz komitetach wdrożeniowych),
-wsparcie w organizacji szkoleń, spotkań i wyjazdów służbowych trenerów,
-pomoc przy doborze kandydatów na stanowiska agentów/dealerów ubezpieczeniowych oraz inne stanowiska w Departamencie,
-współpraca z podmiotami Grupy KBC (bancassurance, assurbanking
Szkolenia i kursy
-”Kadry-Prawo pracy-Ubezpieczenia społeczne” (Centrum Edukacji Gospodarczej
w Krakowie) którego celem było nabycie kwalifikacji zawodowych pracownika działu personalnego,
-Kursy wewnętrzne organizowane przez TUiR WARTA S.A (techniki sprzedaży, negocjacje, rekrutacja i selekcja, efektywne zarządzanie, współpraca w grupie, inne z zakresu NLP)
w Krakowie) którego celem było nabycie kwalifikacji zawodowych pracownika działu personalnego,
-Kursy wewnętrzne organizowane przez TUiR WARTA S.A (techniki sprzedaży, negocjacje, rekrutacja i selekcja, efektywne zarządzanie, współpraca w grupie, inne z zakresu NLP)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Zainteresowania
taniec, fitness, foto, samoloty
Inne
NAJWAŻNIEJSZE UMIEJĘTNOŚCI I KOMPETENCJE ZAWODOWE:
Biegła znajomość komputera (pakiet MS Office), zdolności organizacyjne, kreatywność, inicjatywa, wnikliwość, zaangażowanie, predyspozycje handlowe, umiejętność pracy w warunkach stresowych, dokładność, konsekwencja w dążeniu do celu, łatwość przyswajania wiedzy, otwartość na nowości i wyzwania, predyspozycje do samodzielnej pracy
NAJWAŻNIEJSZE CECHY CHARAKTERU
Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, wytrwałość, odpowiedzialność, samodzielność, elastyczność, komunikatywność i niekonfliktowość, wysoka kultura osobista.
Biegła znajomość komputera (pakiet MS Office), zdolności organizacyjne, kreatywność, inicjatywa, wnikliwość, zaangażowanie, predyspozycje handlowe, umiejętność pracy w warunkach stresowych, dokładność, konsekwencja w dążeniu do celu, łatwość przyswajania wiedzy, otwartość na nowości i wyzwania, predyspozycje do samodzielnej pracy
NAJWAŻNIEJSZE CECHY CHARAKTERU
Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, wytrwałość, odpowiedzialność, samodzielność, elastyczność, komunikatywność i niekonfliktowość, wysoka kultura osobista.
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Bezpośrednie nieruchomości
Wszystko o nieruchomościach bezpośrednio od właścicieli. http://www.opodal.pl
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
DOM budowa remont
polecane firmy budowlane, opinie na temat firm, firmy remontowo-budowlane, architekci
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?