Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Operations Manager
Markant Polska Sp. z o.o.
Współpraca z innymi jednostkami Grupy w procesie wdrażania produktów i usług Markant w Polsce (5-miesięczny pobyt w siedzibie Markant Gmbh w Niemczech).
Zarządzanie projektami (przygotowanie dokumentacji projektowej i zarządzanie planem projektu).
Zarządzanie operacyjne.
Zarządzanie projektami (przygotowanie dokumentacji projektowej i zarządzanie planem projektu).
Zarządzanie operacyjne.
Chief Operations Officer
Zarządzanie polskim oddziałem Universum (zespół 25-osobowy w dwóch biurach: w Warszawie i Krakowie).
Tworzenie i realizacja budżetu firmy, zarządzanie finansami spółki oraz controlling (odpowiedzialność za wynik finansowy spółki przed radą nadzorczą).
Zarządzanie zespołami pracowników w projektach konsultingowych, marketingowych, badań rynkowych oraz wsparcia sprzedaży (np. organizowanie seminariów i konferencji, publikacja magazynów o rynku pracy i karierze, prowadzenie badań na rynku pracy).
Monitorowanie projektów realizowanych przez spółkę na rzecz Grupy Universum (outsourcing wewnątrz Grupy – funkcja Contact Centre, np. tworzenie baz danych, call centre, research internetowy).
Prowadzenie polityki personalnej firmy: prowadzenie projektów rekrutacyjnych, restrukturyzacja i redukcja zatrudnienia, szkolenie i wdrożenie pracowników, ocena pracowników, kształtowanie wynagrodzeń i systemów motywacyjnych.
Współpraca z jednostką zewnętrzną realizującą funkcje administracyjno-kadrowe, współpraca z dostawcami, reprezentowanie spółki wobec instytucji publicznych.
Tworzenie i realizacja budżetu firmy, zarządzanie finansami spółki oraz controlling (odpowiedzialność za wynik finansowy spółki przed radą nadzorczą).
Zarządzanie zespołami pracowników w projektach konsultingowych, marketingowych, badań rynkowych oraz wsparcia sprzedaży (np. organizowanie seminariów i konferencji, publikacja magazynów o rynku pracy i karierze, prowadzenie badań na rynku pracy).
Monitorowanie projektów realizowanych przez spółkę na rzecz Grupy Universum (outsourcing wewnątrz Grupy – funkcja Contact Centre, np. tworzenie baz danych, call centre, research internetowy).
Prowadzenie polityki personalnej firmy: prowadzenie projektów rekrutacyjnych, restrukturyzacja i redukcja zatrudnienia, szkolenie i wdrożenie pracowników, ocena pracowników, kształtowanie wynagrodzeń i systemów motywacyjnych.
Współpraca z jednostką zewnętrzną realizującą funkcje administracyjno-kadrowe, współpraca z dostawcami, reprezentowanie spółki wobec instytucji publicznych.
Resource/Operations Manager
Zarządzanie operacyjne polskim oddziałem Euroscript w Krakowie (zespół ok. 100 pracowników i kilkuset współpracowników zewnętrznych).
Tworzenie i realizacja budżetu operacyjnego jednostki, wsparcie dyrektora zarządzającego w zakresie controllingu i zarządzania finansami spółki.
Wdrożenie i monitorowanie projektów zleconych przez jednostki Grupy lub klientów Grupy (np. tłumaczenie i lokalizacja dokumentacji technicznej na rynkach niemieckojęzycznych, korekta i DTP),
Monitorowanie pracy kierowników poszczególnych departamentów (zarządzanie projektami, administracja, dział IT), ustalanie i rozliczanie celów operacyjnych departamentów.
Przygotowywanie ofert przetargowych w zakresie usług zarządzania treścią (na rynku polskim i unijnym dla instytucji publicznych).
Reprezentowanie jednostki w kontaktach zewnętrznych i wewnętrznych (w ramach Grupy), współpraca z dostawcami.
Zarządzanie zasobami ludzkimi:
- rekrutacja pracowników i współpracowników zewnętrznych, selekcja kandydatów na rynkach europejskich, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych oraz negocjacje umów z kandydatami,
- analizowanie potrzeb szkoleniowych, ustalanie rocznego planu szkoleniowego i jego realizacja w ramach założonego budżetu, ocena efektywności szkoleń,
- przygotowanie rozmów oceniających pracowników wspólnie z kierownikami zespołów, wdrożenie i koordynowanie systemu zarządzania kompetencjami,
- koordynowanie programu wolontariatu pracowniczego.
Tworzenie i realizacja budżetu operacyjnego jednostki, wsparcie dyrektora zarządzającego w zakresie controllingu i zarządzania finansami spółki.
Wdrożenie i monitorowanie projektów zleconych przez jednostki Grupy lub klientów Grupy (np. tłumaczenie i lokalizacja dokumentacji technicznej na rynkach niemieckojęzycznych, korekta i DTP),
Monitorowanie pracy kierowników poszczególnych departamentów (zarządzanie projektami, administracja, dział IT), ustalanie i rozliczanie celów operacyjnych departamentów.
Przygotowywanie ofert przetargowych w zakresie usług zarządzania treścią (na rynku polskim i unijnym dla instytucji publicznych).
Reprezentowanie jednostki w kontaktach zewnętrznych i wewnętrznych (w ramach Grupy), współpraca z dostawcami.
Zarządzanie zasobami ludzkimi:
- rekrutacja pracowników i współpracowników zewnętrznych, selekcja kandydatów na rynkach europejskich, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych oraz negocjacje umów z kandydatami,
- analizowanie potrzeb szkoleniowych, ustalanie rocznego planu szkoleniowego i jego realizacja w ramach założonego budżetu, ocena efektywności szkoleń,
- przygotowanie rozmów oceniających pracowników wspólnie z kierownikami zespołów, wdrożenie i koordynowanie systemu zarządzania kompetencjami,
- koordynowanie programu wolontariatu pracowniczego.
Team Leader
Wdrożenie projektu publikacji Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej (zawierającego m.in. akty prawne Wspólnoty, oferty przetargowe instytucji publicznych) oraz przeniesienie części publikacji z siedziby spółki w Luksemburgu do Krakowa:
- przygotowanie podręczników i instrukcji dla użytkowników oraz opisów procedur,
- udział w rekrutacji zespołu tłumaczy i korektorów (ok. 60 osób pochodzących z 10 krajów Europy Środkowo-Wschodniej),
- wdrożenie i przeszkolenie pracowników (procedury, narzędzia informatyczne),
- monitorowanie dziennej produkcji wielojęzycznej dokumentacji oraz przygotowywanie raportów z produkcji,
- kontakt i wsparcie dla instytucji publicznych korzystających z publikacji (call center),
Zarządzanie międzynarodowym zespołem projektowym:
- koordynowanie czasu pracy (w tym tworzenie grafików, zarządzanie zmianami, urlopy, nadgodziny, zwolnienia),
- przygotowywanie raportów dotyczących wydajności i jakości pracy,
- wdrożenie i realizacja okresowej oceny pracowników,
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych (audyt wewnętrzny DIN EN ISO 9001:2000).
- przygotowanie podręczników i instrukcji dla użytkowników oraz opisów procedur,
- udział w rekrutacji zespołu tłumaczy i korektorów (ok. 60 osób pochodzących z 10 krajów Europy Środkowo-Wschodniej),
- wdrożenie i przeszkolenie pracowników (procedury, narzędzia informatyczne),
- monitorowanie dziennej produkcji wielojęzycznej dokumentacji oraz przygotowywanie raportów z produkcji,
- kontakt i wsparcie dla instytucji publicznych korzystających z publikacji (call center),
Zarządzanie międzynarodowym zespołem projektowym:
- koordynowanie czasu pracy (w tym tworzenie grafików, zarządzanie zmianami, urlopy, nadgodziny, zwolnienia),
- przygotowywanie raportów dotyczących wydajności i jakości pracy,
- wdrożenie i realizacja okresowej oceny pracowników,
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych (audyt wewnętrzny DIN EN ISO 9001:2000).
Szkolenia i kursy
1. 2003-2004 Agencja Rozwoju Gospodarczego w Poznaniu, studium podyplomowe: Zarządzanie zasobami ludzkimi
Microsoft Office Project 2003 (Computer Service Support SA).
2. Zarządzanie projektami wg metodologii Prince 2 (certyfikat 29.03.2008).
3. Szkolenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w projekcie „Inwestycja w kadry”: rekrutacja i selekcja pracowników, planowanie i zarządzanie rozwojem kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach (WygInternational).
4. Zarządzanie zasobami ludzkimi dla przyszłych kadr kierowniczych (Grupa 24).
5. Zarządzanie motywacyjne i zarządzanie finansami (w ramach Programu Doradczo-Edukacyjnego dla Kadry Zarządzającej Średnich i Dużych Firm „Przyjaciele Sukcesu”).
6. Kurs specjalistów personalnych i działów kadr/prawo pracy (SEKA).
7. Środki trwałe i wartości niematerialne i prawne (Centrum Promocji i Szkolenia System).
8. Rachunkowość od podstaw do samodzielnego księgowego - BDO.
Microsoft Office Project 2003 (Computer Service Support SA).
2. Zarządzanie projektami wg metodologii Prince 2 (certyfikat 29.03.2008).
3. Szkolenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w projekcie „Inwestycja w kadry”: rekrutacja i selekcja pracowników, planowanie i zarządzanie rozwojem kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach (WygInternational).
4. Zarządzanie zasobami ludzkimi dla przyszłych kadr kierowniczych (Grupa 24).
5. Zarządzanie motywacyjne i zarządzanie finansami (w ramach Programu Doradczo-Edukacyjnego dla Kadry Zarządzającej Średnich i Dużych Firm „Przyjaciele Sukcesu”).
6. Kurs specjalistów personalnych i działów kadr/prawo pracy (SEKA).
7. Środki trwałe i wartości niematerialne i prawne (Centrum Promocji i Szkolenia System).
8. Rachunkowość od podstaw do samodzielnego księgowego - BDO.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Organizacje
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
Stowarzyszenie Project Management Polska
Stowarzyszenie Project Management Polska
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Controlling
grupa poswiecona tematyce controllingu biznesowego, finansowego. Mozna dowiedzec sie o nowych trendach w controllingu, wymieniac doswiadczenia. Serdecznie zapraszam!
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Górny Śląsk Upper Silesia Oberschlesien
grupa GL na temat regionu Górny Śląsk - łac. Silesia Superior, śl. Gůrny Ślůnsk, czes. Horní Slezsko, śl-niem. Oberschläsing, niem. Oberschlesien, ang. Upper Silesia - nasza piękna kraina
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.