Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Konsultantka / Tester aplikacji
1System Sp. z o.o.
- telefoniczna obsługa klientów firmy z podległego regionu,
- przyjmowanie i weryfikacja statusu zleceń przyjmowanych do realizacji usług oferowanych
przez klientów Firmy,
- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji,
- testowanie aplikacji pod względem poprawności działania,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy i Zleceniodawców w kontaktach z klientami,
- wsparcie na pozostałych projektach realizowanych przez Firmę,
- inne.
- przyjmowanie i weryfikacja statusu zleceń przyjmowanych do realizacji usług oferowanych
przez klientów Firmy,
- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji,
- testowanie aplikacji pod względem poprawności działania,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy i Zleceniodawców w kontaktach z klientami,
- wsparcie na pozostałych projektach realizowanych przez Firmę,
- inne.
Konsultantka
- telefoniczna obsługa klientów Firmy,
- udzielanie klientom podstawowych informacji dotyczących obowiązujących procedur i zasad w Firmie,
- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji,
- weryfikacja statusu przyjętych zgłoszeń,
- wprowadzanie danych do systemu,
- wsparcie na pozostałych projektach realizowanych przez Firmę,
- kontakt z firmami współpracującymi i zgłaszanie statusu realizowanych spraw;
- inne.
- udzielanie klientom podstawowych informacji dotyczących obowiązujących procedur i zasad w Firmie,
- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji,
- weryfikacja statusu przyjętych zgłoszeń,
- wprowadzanie danych do systemu,
- wsparcie na pozostałych projektach realizowanych przez Firmę,
- kontakt z firmami współpracującymi i zgłaszanie statusu realizowanych spraw;
- inne.
Konsultantka
WORK4US Sp. z o. o.
- telefoniczna obsługa klientów Firmy,
- wsparcie administracyjne w kampaniach sprzedażowych,
- weryfikacja i selekcja otrzymanych wniosków,
- wstępne przygotowywanie umów sprzedażowych,
- sporządzanie raportów i sprawozdań,
- udzielanie klientom podstawowych informacji dotyczących obowiązujących procedur i zasad w Firmie,
- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji,
- wprowadzanie danych do systemu,
- wsparcie na pozostałych projektach realizowanych przez Firmę,
- inne.
- wsparcie administracyjne w kampaniach sprzedażowych,
- weryfikacja i selekcja otrzymanych wniosków,
- wstępne przygotowywanie umów sprzedażowych,
- sporządzanie raportów i sprawozdań,
- udzielanie klientom podstawowych informacji dotyczących obowiązujących procedur i zasad w Firmie,
- przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji,
- wprowadzanie danych do systemu,
- wsparcie na pozostałych projektach realizowanych przez Firmę,
- inne.
Operator Systemów Komputerowych / Pracownik Biurowy
Krajowa Izba Rozliczeniowa S. A. - Regionalne Centrum Operacji w Katowicach
- pełnienie roli korektora i operatora w systemach teleinformatycznych odczytu optycznego,
- rejestracja dokumentów w systemie rozliczeniowym,
- przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej do procesu archiwizacji,
- skanowanie dokumentów rozliczeniowych,
- sporządzanie sprawozdań,
- inne.
- rejestracja dokumentów w systemie rozliczeniowym,
- przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej do procesu archiwizacji,
- skanowanie dokumentów rozliczeniowych,
- sporządzanie sprawozdań,
- inne.
Konsultantka
Corgo Sp. z o. o.
- telefoniczna obsługa klientów Firmy z podległego regionu,
- wprowadzanie danych do systemu,
- udzielanie klientom podstawowych informacji dotyczących obowiązujących procedur i zasad w Firmie,
- wsparcie na pozostałych projektach realizowanych przez Firmę,
- umawianie na konferencje o określonym profilu,
- inne.
- wprowadzanie danych do systemu,
- udzielanie klientom podstawowych informacji dotyczących obowiązujących procedur i zasad w Firmie,
- wsparcie na pozostałych projektach realizowanych przez Firmę,
- umawianie na konferencje o określonym profilu,
- inne.
Doradca Klienta
J&K Finanse-Ubezpieczenia
- prowadzenie biura,
- sprzedaż produktów i usług finansowych,
- dopasowanie oferty produktowej do potrzeb klienta,
- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych
relacji z dotychczasowymi klientami,
- obsługa klientów z segmentu małych i średnich firm,
- sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych,
- sporządzanie ofert.
- sprzedaż produktów i usług finansowych,
- dopasowanie oferty produktowej do potrzeb klienta,
- pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie dobrych
relacji z dotychczasowymi klientami,
- obsługa klientów z segmentu małych i średnich firm,
- sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych,
- sporządzanie ofert.
Stażystka (Doradca Klienta)
- zapoznanie się z podstawowymi wymogami dotyczącymi obsługi klientów, jakie obowiązują w banku,
- zapoznanie się z rodzajami produktów bankowych, zasadami prowadzenia rachunków bankowych, rodzajami kredytów oraz zasadami ich udzielania,
- archiwizacja dokumentów,
- rejestracja dokumentacji przychodzącej i wychodzącej,
- zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów wewnątrz banku,
- bezgotówkowa obsługa klientów banku,
- sporządzanie ofert,
- dbałość o wizerunek placówki.
- zapoznanie się z rodzajami produktów bankowych, zasadami prowadzenia rachunków bankowych, rodzajami kredytów oraz zasadami ich udzielania,
- archiwizacja dokumentów,
- rejestracja dokumentacji przychodzącej i wychodzącej,
- zapoznanie się z zasadami obiegu dokumentów wewnątrz banku,
- bezgotówkowa obsługa klientów banku,
- sporządzanie ofert,
- dbałość o wizerunek placówki.
Praktykantka
- rejestracja dokumentacji przychodzącej i wychodzącej,
- zapoznanie się ze specyfiką pracy w dziale operacyjnym,
- zapoznanie się z rodzajami produktów oferowanych przez Bank,
- praca w dziale kredytów hipotecznych, pomoc przy przygotowywaniu niezbędnej dokumentacji kredytowej,
- aktualizacja baz danych,
- weryfikacja kompletności dokumentów,
- dbałość o wizerunek placówki.
- zapoznanie się ze specyfiką pracy w dziale operacyjnym,
- zapoznanie się z rodzajami produktów oferowanych przez Bank,
- praca w dziale kredytów hipotecznych, pomoc przy przygotowywaniu niezbędnej dokumentacji kredytowej,
- aktualizacja baz danych,
- weryfikacja kompletności dokumentów,
- dbałość o wizerunek placówki.
Szkolenia i kursy
- 04/2016 - "Profesjonalna Obsługa Klienta", prowadzący Piotr Zychowicz
- 03-04/2013 - "Płatnik dla każdego", AP Edukacja
- 03/2012 - "Gra biznesowa PROMAR", prowadzący - dr W. Wudarzewski i dr J. Jagoda
- 01/2012 - "Co wiemy, a co nam się wydaje, że wiemy o wpływie społecznym", Andrzej Szastok, Komiliton Trening i Rozwój
- 01/2012 - "Siedem grzechów głównych negocjatorów", Andrzej Szastok, Komiliton Trening i Rozwój
- 01/2012 - "Marketing miejsc i kreowanie wizerunku marki poprzez działanie PR", PRC Communications
- 09/2011 - "Negocjacje i mediacje – skuteczne rozwiązywanie sporów", Forum Praktyki Gospodarczej / Aleksandra Rzeźniczek - trener Fabryki Kreatywności
- 08/2011 - "AP1 - Szkolenie Licencyjne", Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A.
- 04/2011 - "Rekomendacja T - świat pożyczek", ING Bank Śląski S.A.
- 01/2011 - "Coaching jako przejaw dojrzałości organizacji", Energy Group
- 01/2011 - "Project Management", Energy Group
- 01/2011 - "Dotacje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki", Przemysław Fiedkiewicz
- 01/2011 - "Etykieta biznesu - prawdy i mity", Otawa Group
- 01/2011 - "Komunikacja = zrozumienie – czyli jak skutecznie wyrażać intencje", Career Solutions
- 09/2010 - "Jak zwiększać sprzedaż, czyli teoria "wybitych okien" w praktyce biznesowej", Forum Praktyki Gospodarczej / Tomasz Otawa - właściciel Otawa Group
- 05/2010 - "Analiza zdolności kredytowej", Bank BGŻ S.A.
- 05/2010 - "Asertywność - prawo do stanowczości", Career Solutions
- 03/2010 - "Efektywny zespół – jak go zbudować?", Career Solutions
- 03/2010 - "PR – konieczność, moda czy zwykły lans?", PRC Communications
- 03/2010 - "Psychologia kontaktu z klientem", PZU S.A.
- 10.2008-01.2009 - "Akademia Lidera" - cykl warsztatów obejmujących takie zagadnienia jak:
* Osobowość skutecznego lidera,
* Komunikacja to podstawa. Doskonalenie kompetencji,
* Czy potrafisz powiedzieć „nie”. Doskonalenie kompetencji,
* Delegacja - nie tylko na Majorkę. Delegowanie zadań,
* Wykorzystać czas. Time management, Manpower
- 04/2008 - "Trening komunikacji interpersonalnej", Manpower
- 03/2008 - "Inteligentny inwestor", Indywidualne Doradztwo Finansowe
- 11/2007 - "Inwestowanie bez gotówki – możliwości zarabiania...", KBS Financial Group
- 03/2006 - "Marketing polityczny", PRC Communications
- 03-04/2013 - "Płatnik dla każdego", AP Edukacja
- 03/2012 - "Gra biznesowa PROMAR", prowadzący - dr W. Wudarzewski i dr J. Jagoda
- 01/2012 - "Co wiemy, a co nam się wydaje, że wiemy o wpływie społecznym", Andrzej Szastok, Komiliton Trening i Rozwój
- 01/2012 - "Siedem grzechów głównych negocjatorów", Andrzej Szastok, Komiliton Trening i Rozwój
- 01/2012 - "Marketing miejsc i kreowanie wizerunku marki poprzez działanie PR", PRC Communications
- 09/2011 - "Negocjacje i mediacje – skuteczne rozwiązywanie sporów", Forum Praktyki Gospodarczej / Aleksandra Rzeźniczek - trener Fabryki Kreatywności
- 08/2011 - "AP1 - Szkolenie Licencyjne", Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A.
- 04/2011 - "Rekomendacja T - świat pożyczek", ING Bank Śląski S.A.
- 01/2011 - "Coaching jako przejaw dojrzałości organizacji", Energy Group
- 01/2011 - "Project Management", Energy Group
- 01/2011 - "Dotacje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki", Przemysław Fiedkiewicz
- 01/2011 - "Etykieta biznesu - prawdy i mity", Otawa Group
- 01/2011 - "Komunikacja = zrozumienie – czyli jak skutecznie wyrażać intencje", Career Solutions
- 09/2010 - "Jak zwiększać sprzedaż, czyli teoria "wybitych okien" w praktyce biznesowej", Forum Praktyki Gospodarczej / Tomasz Otawa - właściciel Otawa Group
- 05/2010 - "Analiza zdolności kredytowej", Bank BGŻ S.A.
- 05/2010 - "Asertywność - prawo do stanowczości", Career Solutions
- 03/2010 - "Efektywny zespół – jak go zbudować?", Career Solutions
- 03/2010 - "PR – konieczność, moda czy zwykły lans?", PRC Communications
- 03/2010 - "Psychologia kontaktu z klientem", PZU S.A.
- 10.2008-01.2009 - "Akademia Lidera" - cykl warsztatów obejmujących takie zagadnienia jak:
* Osobowość skutecznego lidera,
* Komunikacja to podstawa. Doskonalenie kompetencji,
* Czy potrafisz powiedzieć „nie”. Doskonalenie kompetencji,
* Delegacja - nie tylko na Majorkę. Delegowanie zadań,
* Wykorzystać czas. Time management, Manpower
- 04/2008 - "Trening komunikacji interpersonalnej", Manpower
- 03/2008 - "Inteligentny inwestor", Indywidualne Doradztwo Finansowe
- 11/2007 - "Inwestowanie bez gotówki – możliwości zarabiania...", KBS Financial Group
- 03/2006 - "Marketing polityczny", PRC Communications
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
- Wędrówki po górach
- Czytanie książek
- Pływanie
- Siatkówka
- Czytanie książek
- Pływanie
- Siatkówka
Organizacje
- Członek SKN „BANKIER” w roku akademickim 2008/2009 i 2009/2010 - pełniona funkcja – Skarbnik
Inne
- Udział w wykładzie "Wojna a PRawda", czyli o wojownikach informacji, PRC Communications, WSB Chorzów 2012
- Udział w wykładzie "Kampania PR a faktyczna wartość produktu na przykładzie Szopena, polityków i słodkich babeczek" Sebastian Chachołek / PRC Communications, WSB Chorzów 2011
- Udział w ramach Forum Praktyki Gospodarczej w Chorzowie w wywiadzie: "Jak osiągnąć sukces - sztuka motywacji i szukania wyzwań" - spotkanie ze znaną snobordzistką, reprezentantką Polski na arenach międzynarodowych, wielokrotną mistrzynią - Jagną Marczułajtis-Walczak, wywiad poprowadził dziennikarz Maciej Zdziarski, WSB Chorzów 2011
- Udział w wykładzie "Dress Code – potrzeba czy konieczność ? Strój jako element kreowania wizerunku" Tomasz Otawa / Otawa Group, WSB Chorzów 2010
- Udział w ramach Forum Praktyki Gospodarczej w Chorzowie w wykładzie - "Perspektywy polskiej gospodarki i polskiego rynku w nadchodzących latach" poprowadzonym przez Pana Prof. Witolda Orłowskiego - ekonomistę, byłego doradcę Prezydenta RP i Ministra Finansów, WSB Chorzów 2010
- Udział w Debacie na temat „Polityki narkotykowej”, poprzedzającej podpisanie deklaracji "PaT" - Profilaktyka a Teatr, dotyczącej współdziałania w obszarze rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań, WSB Chorzów 2010
- Udział w gościnnym wykładzie Dr Józefa Habera "Traktat Lizboński - geneza, istota i jego znaczenie dla Unii Europejskiej", WSB Chorzów 2009
- Prawo jazdy kat. B
- Udzielanie korepetycji
- Opieka nad dziećmi
- książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
- Różne prace w okresie wakacji
- Ukończyłam Liceum Ekonomiczne w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rudzie Śląskiej;
o specjalności - Bankowość
- Kurs obsługi kas fiskalnych - 11/2002; Centrum Kształcenia Praktycznego w Rudzie Śląskiej
- Udział w wykładzie "Kampania PR a faktyczna wartość produktu na przykładzie Szopena, polityków i słodkich babeczek" Sebastian Chachołek / PRC Communications, WSB Chorzów 2011
- Udział w ramach Forum Praktyki Gospodarczej w Chorzowie w wywiadzie: "Jak osiągnąć sukces - sztuka motywacji i szukania wyzwań" - spotkanie ze znaną snobordzistką, reprezentantką Polski na arenach międzynarodowych, wielokrotną mistrzynią - Jagną Marczułajtis-Walczak, wywiad poprowadził dziennikarz Maciej Zdziarski, WSB Chorzów 2011
- Udział w wykładzie "Dress Code – potrzeba czy konieczność ? Strój jako element kreowania wizerunku" Tomasz Otawa / Otawa Group, WSB Chorzów 2010
- Udział w ramach Forum Praktyki Gospodarczej w Chorzowie w wykładzie - "Perspektywy polskiej gospodarki i polskiego rynku w nadchodzących latach" poprowadzonym przez Pana Prof. Witolda Orłowskiego - ekonomistę, byłego doradcę Prezydenta RP i Ministra Finansów, WSB Chorzów 2010
- Udział w Debacie na temat „Polityki narkotykowej”, poprzedzającej podpisanie deklaracji "PaT" - Profilaktyka a Teatr, dotyczącej współdziałania w obszarze rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań, WSB Chorzów 2010
- Udział w gościnnym wykładzie Dr Józefa Habera "Traktat Lizboński - geneza, istota i jego znaczenie dla Unii Europejskiej", WSB Chorzów 2009
- Prawo jazdy kat. B
- Udzielanie korepetycji
- Opieka nad dziećmi
- książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
- Różne prace w okresie wakacji
- Ukończyłam Liceum Ekonomiczne w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rudzie Śląskiej;
o specjalności - Bankowość
- Kurs obsługi kas fiskalnych - 11/2002; Centrum Kształcenia Praktycznego w Rudzie Śląskiej
Grupy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać
i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FUNDACJA EDMUNDA J. SAUNDERSA – FEJS
FUNDACJA EDMUNDA J. SAUNDERSA - FEJS
Celem FEJS jest prowadzenie działalności w zakresie dotyczącej: audytu wewnętrznego, kontroli wewnętrznej, GRC, zapobiegania oszustwom i korupcji.