Magdalena Jabłońska

Drogerie Natura, Trade Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Pelion S.A.
Trade Marketing Manager, Dział Zakupów
• Zakupy materiałów trade marketingowym w podległym obszarze
• Negocjacje w ww projektach zakupowych
• Monitoring oraz analiza rynku dostawców dla wybranych obszarów

• Wsparcie sprzedaży w kanale In-store: planowanie i implementacja materiałów
POS wg timingu kampanii w sieci drogerii
• Współpraca z producentami / dystrybutorami w ramach widoczności marek na poziomie drogerii
• Przygotowywaniem rekomendacji do planów promocyjnych sieci vs plan marketingowy marek
• Opracowywanie i wdrażanie rozwiązań w ramach materiałów POS (krótko i długookresowe, edukacyjne, nowości, itp)
• Wsparcie dodatkowe w drogeriach, jak konsultacje, itp
POS Media Poland Sp. z o. o.
Senior Sales Manager
TESCO Centralny Projekt Kampanii POS wyłączność realizacji: sprzedaż i implementacja nośników POS w Tesco (formaty HM, CHM, SM) dla Dostawców sieci:
• Kompleksowe rozwiązania wsparcia odsprzedaży produktów w halach TESCO, rekomendacje, planowanie kampanii
• Sprzedaż mediów
• Produkcja, implementacja materiałów POS

• Nośniki reklamowe w pozostałych sieciach handlowych, centrach handlowych, uczelniach
• Produkcja, implementacja materiałów POS, rekomendacje
• Promocje: animacje, degustacje, samplingi
• Dedykowane projekty: Promotorzy Sprzedaży
Logo
Senior New Business Manager
Działalność Gospodarcza
Realizacja projektów wsparcia odsprzedaży w sieciach wielkopowierzchniowych w ramach kontraktu z agencją reklamową.
Działania marketingowe mające na celu wzrost sprzedaży produktów, wsparcie ich ekspozycji, promocji i dystrybucji:
• Promocje sprzedaży
• Koordynacja działań logistycznych w ramach realizowanych akcji poszczególnych materiałów reklamowych
• Kreacja, zarządzanie materiałami POS, wykorzystywanymi w trakcie prowadzonych kampanii
• Analiza konkurencji
• Analiza rynku, wyników akcji
SG Marketing Sp. z o.o.
New Business Manager
• Programy lojalnościowe, promocje konsumenckie
• Promocje: animacje, degustacje, samplingi
• Kreacja, produkcja
• Outsoursing Przedstawicieli Handlowych
ABM Agencja Badań Marketingowych
Project Manager Mystery Shopper
Zarządzanie projektami badawczymi z zakresu metodologii mystery shopper:
• Opracowanie narzędzi badawczych
• Przygotowywanie harmonogramów i kosztorysów projektów
• Realizacja
• Raportowanie
Marketing House (part of Havas Worldwide)
Account Manager
Zarządzanie programami lojalnościowy realizowanymi dla Philip Morris Polska, brandów: Marlboro, Caro
• Przygotowanie ofert oraz planów realizacji projektów
• Prowadzenie i kontrola projektu
• Opracowywanie oraz analiza raportów powstałych w wyniku analiz bazy danych
• Kontrola finansowa prowadzonych projektów
• Koordynacja pracy działów operacyjnych w zakresie realizowanego projektu (handling, data entry, dział baz danych)
• Koordynacja działań agencji współuczestniczących w projektach, negocjacje z podwykonawcami oraz dostawcami

Szkolenia i kursy

„Zarządzanie projektem ” w Autoryzowanym Centrum Szkoleniowym Autodesk, wrzesień 2006

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Zakupy
Inne

Grupy

BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia amatorska
Fotografia amatorska
Forum dla fotoamatorów.
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
SHOPPER MARKETING
SHOPPER MARKETING
Dla wszystkich zainteresowanych i związanych z SHOPPER MARKETINGIEM